Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Εντελώς νέα η εικόνα στο εσωτερικό, που προσφέρει καλύτερη εργονομία και λειτουργικότητα. Η ποιότητα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.

Ανετοι οι χώροι στο πίσω κάθισμα, με ακόμη και υψηλόσωμους επιβάτες να έχουν αρκετό χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους.

Με 478 λίτρα χωρητικότητας, το πορτ-μπαγκάζ είναι το μεγαλύτερο για μικρομεσαίο χάτσμπακ.

Εσωτερικό - Χώροι

33.310 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2016

Όπως και στο αμάξωμα, έτσι και στο θάλαμο των επιβατών του νέου Honda Civic συναντούμε μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, καθιστώντας το εσωτερικό του νέου Civic λιγότερο ιδιαίτερο μεν σχεδιαστικά, αλλά πιο εργονομικό και λειτουργικό. Έτσι, οι σχεδιαστές της Honda ετοίμασαν ένα ταμπλό με πιο «καθαρές», ευθείες γραμμές, στο οποίο ξεχωρίζει μπροστά από τον οδηγό ο νέος πίνακας οργάνων, που φιλοξενεί στο κέντρο του μια οθόνη 7 ιντσών στην οποία εμφανίζεται το ψηφιακό ταχύμετρο καθώς και ένα μενού που περιλαμβάνει όλες τις ενδείξεις του trip computer, το σύστημα πλοήγησης, sms και email, καθώς και μια σειρά από άλλες πληροφορίες. 

Στο κέντρο τώρα του ταμπλό, ξεχωρίζει η νέα μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων Honda Connect 2, που προσφέρει διευρυμένη συνδεσιμότητα και ευκολότερη πλοήγηση στα διάφορα συστήματα ψυχαγωγίας, πληροφόρησης και πλοήγησης του αυτοκινήτου. Ακριβώς από κάτω του υπάρχουν τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, ενώ στη βάση ξεχωρίζει η παρουσία μιας επιφάνειας για την ασύρματη φόρτιση κινητού. Ακρως σπορτίφ είναι ο επιλογέας, με μικρό μέγεθος και εύκολη λαβή, που βολεύει στη χρήση. Στο πεδίο της πρακτικότητας δεν λείπουν οι θήκες για μικροαντικείμενα και κυρίως, η μεγάλη θήκη στο τούνελ της κονσόλας με θέση και για μπουκάλια, που επωφελείται από την υιοθέτηση ηλεκτρικού χειρόφρενου. Ποιοτικά, παρότι τo Civic που είδαμε στην Αγγλία ήταν προ-παραγωγής, τα πάντα ήταν άψογα συναρμολογημένα και φινιρισμένα στο θάλαμο, ακολουθώντας τα υψηλά στάνταρ της μάρκας. Μαλακά πλαστικά υπάρχουν επίσης σε αρκετά τμήματα του ταμπλό και του εσωτερικού των θυρών, παρέχοντας υψηλά στάνταρ και στο πεδίο της απτής ποιότητας.

Κορυφαία ευρυχωρία για τους επιβάτες-Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ
Ένα από τα δυνατά σημεία της νέας γενιάς του Honda Civic αποτελούν δίχως αμφιβολία οι χώροι στο εσωτερικό του. Εδώ, το αυτοκίνητο εξαργυρώνει στο έπακρο την αύξηση των διαστάσεών του, εξασφαλίζοντας ένα 5θέσιο εσωτερικό στο οποίο θα κάτσουν χωρίς πολλά προβλήματα 5 ενήλικες επιβάτες. Ιδίως στο πίσω κάθισμα, ακόμη και πιο υψηλοί επιβάτες θα χωρέσουν χωρίς κανένα ζήτημα για τον «αέρα» για τα κεφάλια τους ή τα γόνατά τους, ενώ και το επίπεδο πάτωμα μαζί με το αρκετό πλάτος, δεν εμποδίζουν και τη μεταφορά ενός μεσαίου καθήμενου. Ιδιαίτερα πρακτική για πιο υψηλόσωμους οδηγούς αποδεικνύεται πλέον η θέση οδήγησης που ρυθμίζεται μέχρι και αρκετά πιο χαμηλά από πριν, λόγω της μεταφοράς του ρεζερβουάρ καυσίμου στην πιο ορθολογική θέση κάτω από τα πίσω καθίσματα (πριν, ήταν κάτω από τον οδηγό). 
Από την άλλη βέβαια, η αλλαγή αυτή δεν επέτρεψε στη Honda να τοποθετήσει τα Magic Seats καθίσματα του προηγούμενου μοντέλου (εκτός από αναδιπλούμενα, αναδίπλωναν και τη βάση τους κάθετα σε σχέση με την πλάτη), χάνοντας ελαφρώς σε πρακτικότητα. Ωστόσο, σημαντικό στοιχείο πρακτικότητας παραμένει η αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων στο ίδιο επίπεδο με το δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ, που βολεύει ιδιαίτερα στη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων. Ακόμη και με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων όρθιες, το Civic διατηρεί τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στα μικρομεσαία χάτσμπακ (478 λτ., +1 λτ. σε σχέση με πριν).

Tags: HONDA CIVIC
 
  • νίκος

    Απίστευτα άσχημο. Μόνο κάγκουρας θα ενδιαφερθεί να το πάρει. Πρέπει οι σχεδιαστές να ήταν τίγκα στα ναρκωτικά...

      21
  • Japan Flag

    To Civic στα καλύτερά του! Έχει τα πάντα και θα προκαλέσει πονοκέφαλο σε όλο τον ανταγωνισμό! Σαλόνι "γερμανικής" ποιότητας και σχεδίασης, εξωτερική σχεδίαση η οποία ισορροπεί ανάμεσα στο φιουτουριστικό και το συμβατικό γι' αυτό και πιο διαχρονική, νέοι μικρού κυβισμού τουρμπάτοι βενζινοκινητήρες με κληρονομιά την απίστευτη αξιοπιστία της εταιρίας στο συγκεκριμένο τομέα, άψογο κιβώτιο ταχυτήτων (εννοείται σαν επιλογή δαγκωτό το χειροκίνητο), τεράστιοι χώροι για την κατηγορία του, τεχνολογία αιχμής, νέα πλατφόρμα, νέες αναρτήσεις, πιο διασκεδαστική οδήγηση (fun-to-drive ελληνικά) και HONDA!!!

      18
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    αλλαξτε σχεδιαστη και μην γινετε χειροτεροι και απο τη τογιοτα..σε λιγο,μη πω σχεδον,τα χιουνται νεα γενιας ειναι πιο ομορφα.για μενα το ποιο ομορφο civic ειναι το 8ης ΓΕΝΙΑΣ αλλα και απο θεμα κινητηρων ( I VTEC ). το 1.5 πιστευω θα παει καλα αναλογα την τιμη ομως της ελληνικης αντιπροσωπειας..

      8
  • talaiporos

    Να ένα τρανό παράδειγμα πως παίρνεις το τέλειο (από αισθητική άποψη) και το κάνεις χειρότερο. Το έχω ξαναγράψει. Όταν είσαι κορυφή ο μόνος δρόμος είναι προς τα κάτω :(

      6
  • Πειραιωτης

    Εξελιξη της προηγουμενης γενιας και αρκετα εμφανισημο με το σαλονι να φτανει σε πιο γηινα επιπεδα χωρις εικονα διαστημικη. Και οι δυο κινητηρες αξιοπρεπεστατη και μεσα στην εποχη τους με αποδοση που δεν θα προβληματιση....ωραιες η πισω διπλες αποληξεις. Αν προσθεσουμε την κλασικη αξιοπιστια και το επιπεδο τεχνολογιας ασφαλειας και ποιοτητας που οπως ολα δειχνουν στανταρακι ειναι στο honda το νεο civic ειναι αριστη προταση φτανει να εχει λογικη τιμη που ειναι και το βασικο θεμα στην χωρα μας.

      6
  • tassos

    φαίνεται ότι η HINDA έφτιαξε το κορυφαίο μικρομεσαίο. Είναι πολύ καλό σε όλα. Να δούμε και την τιμή για να το κρίνουμε ολοκληρομένα.

      6
  • Τρο'ι'κας

    ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠ' ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΕΣΑ Κ ΕΞΩ, ΜΕ ΤΟΝ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ !

      5
  • Jalisco

    Κυκλοφορεί ήδη στην άλλη πλευρά του ατλαντικού..το είδα από κοντά στο Μεξικό πριν 3 εβδομάδες. Δέιχνει πιο όμορφο από κοντά. Σημειωτέον ότι βγαίνι και σε σεντάν έκδοση στην Αμερική/ Μεξικό

      4
  • panosl1

    Ενα σχόλιο για το Hyundai και συγκεκριμένα για το i30 που είναι και η τελευταία ανανέωση της μάρκας... Αίσχος... Έγινε αντίγραφο του A3 από μπροστά και του Golf από το πλάι και πίσω. Εχασε το χαρακτήρα που είχε στο προηγούμενο μοντέλο. Σίγουρα όμως θα παραμείνει πολύ αξιόπιστο όπως όλα τα Hyundai. Τώρα για το νέο Civic... Στη Honda δεν έκαναν το λάθος να αντιγράψουν τα γερμανικά μικρομεσαία του group vag. Κράτησαν και βελτίωσαν το χαρακτήρα της μάρκας και καλά έκαναν. Σίγουρα θα είναι ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο που ο ευρωπαικός ανταγωνισμός θα το ζηλέψει και θα το κοιτάει από μακριά. Εμπορικά όμως δε ξέρω αν θα πάει καλά λόγω της τιμής του που μάλλον θα είναι τσουχτερή. Μη νομίζετε ότι έχω ιαπωνικό αυτοκίνητο, Fordάκιας είμαι γιατί και αυτά είναι αξιόπιστα και στρίβουν θεϊκά, αλλά θαυμάζω τη τεχνολογία και την αξιοπιστία των ιαπωνικών-κορεατκών....

      3
  • germanotsolias

    Στα συν το εσωτερικο που εγινε νορμαλ αλλα και το οτι διαφοροποιειται απο τα κλασικα χατς. Στα μειον οτι πρεπει να εισαι τρολ για να το αγορασεις (εκει δεν εχω θεμα),αλλα και οι κινητηρες,εκτος αν οι χιλιαρηδες που κραζανε οι ιαπωνοτσολιαδες για την αξιοπιστια τους τωρα ειναι οκ.Ο 1,5 λογικα θα ειναι πανακριβος.. Για να δουμε.