Ποιοτικό και ήσυχο στο δρόμο το νέο i20, έχει κάνει άλματα σε σχέση με το παρελθόν του, με καλύτερο τιμόνι, διπλάσια (και βάλε) ακαμψία και περιορισμένους αεροδυναμικούς θορύβους.
Στο δρόμο: ¶νεση και μεγαλύτερη ακρίβεια
48.638 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2015)
Το νέο i20 πατά πάνω σε νέο προσθιοκίνητο δάπεδο της Hyundai, που του δίνει τις μεγαλύτερες διαστάσεις που προαναφέραμε. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης παραμένει παραδοσιακή με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Το πιο σημαντικό είναι ωστόσο ότι η ρύθμιση της ανάρτησης έχει γίνει ώστε το νέο i20 να αποκτήσει μια «ευρωπαϊκή» αίσθηση στο δρόμο, κερδίζοντας σε ευστάθεια και πρόσφυση, αλλά προσφέροντας και πολύ καλή άνεση. Σε αυτό το μοτίβο έρχεται και το κατά 64% (!) πιο άκαμπτο αμάξωμα, που συνδυάζεται με μακρύτερο μεταξόνιο και μετατρόχια εμπρός-πίσω.
Παράλληλα το τιμόνι είναι βελτιωμένο σε ακρίβεια και πληροφόρηση, με τη νέα ηλεκτρική κρεμαγιέρα να έχει λιγότερες (2,7) στροφές από άκρη σε άκρη. Όλο αυτό μας δίνει μια συνολικά αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία που διαχωρίζει σαφώς στο νέο από το παλιό μοντέλο. Ο οδηγός κάθεται καλά και έχει καλή αίσθηση του δρόμου. Το νέο τιμόνι είναι πιο επικοινωνιακό από όσο το περιμένεις, ενώ το αυτοκίνητο κυλάει με ησυχία και στρίβει με ασφάλεια. Δεν είναι σπορτίφ, αλλά δεν είναι και πλαδαρό. Δείχνει και είναι στιβαρό, δεν υποφέρει από αεροδυναμικούς και μηχανικούς θορύβους σε πολλά και λίγα χιλιόμετρα. Όπως γράψαμε και για την αίσθηση του εσωτερικού, σου μεταφέρει μια εμπειρία μεγαλύτερου αυτοκινήτου, έτσι όπως απορρέει και από μεγαλύτερο πάτημα που έχει στο δρόμο. Από όλα αυτά θα θέλαμε καλύτερη ακρίβεια από τον επιλογέα.
Συστήματα όπως το Lane Departure Warning (φωτό) αναβαθμίζουν και την ενεργητική ασφάλεια.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Dimitris
Για να σχολιάσω και εγώ ,εφόσον το group vw κανει τα καλύτερα αυτοκίνητα και είναι πρώτο σε πωλήσεις γιατί δεν δίνει και εγγύηση 5 και 7 χρόνων που δίνει η hyundai και η ΚΙΑ,Δυστυχώς to group έιναι υπερτιμημένο και με το καλύτερο marketing με διαφορά,αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.
Τι να σχολιάσουμε; Ένα απλό εισαγωγικό άρθρο για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Εκτός αν θέλετε να τονίσετε το ότι το καινούριο αυτοκίνητο είναι 64% πιο άκαμπτο, δηλ αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι εύκαμπτο;
Προς Μαρίνο..... λοιπόν φίλε μου συμφωνώ με την ημιμάθεια και την αμάθεια, όμως πρέπει και εσύ να συμφωνήσεις με την αντικειμενικότητα και την αλήθεια. όταν ήμουν κάτοχος 3 οχημάτων 1polo και 2golf ανακάλυψα ότι δεν αγόρασα αυτοκίνητα αλλά κινητά συνεργία και ο λόγος? γνωστός η μια βλάβη πίσω από την άλλη και γελούσα με φίλους που έπαιρναν Hyundai.....
Προς ΚΕΡΑΥΝΟ: Ποια ηττα εχει φαει το VW Group ακριβως?Γιατι εγω βλεπω οτι ειναι στην κορυφη των πωλησεων.Επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια το i20 ειναι στην κατηγορια του POLO και οχι του GOLF. Προφανως αναγνωριζεις την αξια που εχει το GOLF και τρεχεις να το συγκρινεις αμεσως μαζι του,γιατι αραγε?.Η γη να γυρισει αναποδα η Hyundai θα μεινει Hyundai και η VW Volkswagen, δεν συγκινονται αυτες οι μαρκες σε κανεναν τομεa,απευθηνονται σε διαφορετικες τσεπες kai παιζουν σε αλλο target group.Οσο αφορα το i20 φαινεται αξιολογο και πολλα υποσχομενο μοντελο.
Για να σχολιάσω και εγώ ,εφόσον το group vw κανει τα καλύτερα αυτοκίνητα και είναι πρώτο σε πωλήσεις γιατί δεν δίνει και εγγύηση 5 και 7 χρόνων που δίνει η hyundai και η ΚΙΑ,Δυστυχώς to group έιναι υπερτιμημένο και με το καλύτερο marketing με διαφορά,αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.
Τι να σχολιάσουμε; Ένα απλό εισαγωγικό άρθρο για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Εκτός αν θέλετε να τονίσετε το ότι το καινούριο αυτοκίνητο είναι 64% πιο άκαμπτο, δηλ αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι εύκαμπτο;
Προς Μαρίνο..... λοιπόν φίλε μου συμφωνώ με την ημιμάθεια και την αμάθεια, όμως πρέπει και εσύ να συμφωνήσεις με την αντικειμενικότητα και την αλήθεια. όταν ήμουν κάτοχος 3 οχημάτων 1polo και 2golf ανακάλυψα ότι δεν αγόρασα αυτοκίνητα αλλά κινητά συνεργία και ο λόγος? γνωστός η μια βλάβη πίσω από την άλλη και γελούσα με φίλους που έπαιρναν Hyundai.....
ΤΡΕΜΕ GOLF ΤΡΕΜΕ !! ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΗΤΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ WV . . ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ !! ΚΑΙ Η ΣΝΟΜΠΑΡΙΑ ΣΤΗ ΑΚΡΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
Προς ΚΕΡΑΥΝΟ: Ποια ηττα εχει φαει το VW Group ακριβως?Γιατι εγω βλεπω οτι ειναι στην κορυφη των πωλησεων.Επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια το i20 ειναι στην κατηγορια του POLO και οχι του GOLF. Προφανως αναγνωριζεις την αξια που εχει το GOLF και τρεχεις να το συγκρινεις αμεσως μαζι του,γιατι αραγε?.Η γη να γυρισει αναποδα η Hyundai θα μεινει Hyundai και η VW Volkswagen, δεν συγκινονται αυτες οι μαρκες σε κανεναν τομεa,απευθηνονται σε διαφορετικες τσεπες kai παιζουν σε αλλο target group.Οσο αφορα το i20 φαινεται αξιολογο και πολλα υποσχομενο μοντελο.
Πραγματικα ενα καλο μικρομεσαιο αυτοκινητο. Σιγουρα πιο ποιοτικο απο αλλα του ειδους, βλεπε toyota...