Με καλύτερη αεροδυναμική, μεγάλη προσοχή στη σχεδιαστική λεπτομέρεια, αλλά και εντυπωσιακό design το νέο i20 υποστηρίζει το Νο1 λόγο επιλογής ενός Hyundai σήμερα.

Λεπτομέρειες όπως τα εμπρός και πίσω φωτιστικά δίνουν ταυτότητα και ευρωπαϊκό αέρα στο νέο i20.

Λεπτομέρειες όπως τα εμπρός και πίσω φωτιστικά δίνουν ταυτότητα και ευρωπαϊκό αέρα στο νέο i20.

To 2ης γενιάς Hyundai i20 θα έρθει στη χώρα μας τον προσεχή Απρίλιο.

Οδηγούμε: Νέο Hyundai i20

46.627 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/3/2015

Το νέο Hyundai i20 είναι εξελιγμένο στην Ευρώπη και σκοπεύει να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της μάρκας, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης. Οδηγώντας το, δε βλέπουμε το λόγο να μην τα καταφέρει.

 
Με μια ματιά: 
• Νέο μοντέλο 2ης γενιάς 
• Σε τελείως νέα πλατφόρμα 
• Με έμφαση στην άνεση, την ποιότητα και το design
• Με 1.000άρη turbo κινητήρα 120 ίππων μέσα στο 2015
• Στην Ελλάδα τον Απρίλη  

Από το 2002 που η Hyundai δραστηριοποιείται στην κατηγορία των μικρών με το Getz έχει πουλήσει πάνω από 1 εκ. αυτοκίνητα. Και το i20 πρώτης γενιάς που εμφανίστηκε το 2008 και ανανεώθηκε το 2012 (στη μορφή που το ξέραμε μέχρι σήμερα) είναι υπεύθυνο για ένα μεγάλο μέρος αυτής της επιτυχίας. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε ευρωπαϊκό επίπεδο το i20 1ης γενιάς υπερδιπλασίασε το μερίδιο της Hyundai από το 2008 (1,3%) στο 2,9% (το 2013) στην κατηγορία των μικρών, ενώ ευθύνεται και για το 80% των νέων αγοραστών Hyundai (όταν ο μέσος όρος των μοντέλων της κατηγορίας σε αυτό τον τομέα δεν ξεπερνά το 55%). 

Για το νέο μοντέλο της η Hyundai έχει θέσει στόχο τις 100.000 μονάδες πωλήσεων το έτος, βάζοντας ψηλά τον πήχη στους τομείς της εσωτερικής ευρυχωρίας, της υψηλής προσφερόμενης τεχνολογίας και της άνεσης, αλλά και του design. Μάλιστα η Hyundai δηλώνει ότι το design αποτελεί, αυτή τη στιγμή, ο Νο1 λόγος αγοράς των μοντέλων της, με το value for money να έρχεται αμέσως μετά. 

Το νέο μοντέλο έχει εξελιχθεί εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη, αποτελώντας το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της Hyundai που εντάσσεται στο σχέδιο «Product Momentum 2017», σύμφωνα με το οποίο θα δούμε συνολικά 22 νέα μοντέλα και εκδόσεις ειδικά για την Ευρώπη μέσα στην επόμενη τριετία. 

Tags: HYUNDAI i20
 
  • Dimitris

    Για να σχολιάσω και εγώ ,εφόσον το group vw κανει τα καλύτερα αυτοκίνητα και είναι πρώτο σε πωλήσεις γιατί δεν δίνει και εγγύηση 5 και 7 χρόνων που δίνει η hyundai και η ΚΙΑ,Δυστυχώς to group έιναι υπερτιμημένο και με το καλύτερο marketing με διαφορά,αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.

      13
  • airetikos

    Τι να σχολιάσουμε; Ένα απλό εισαγωγικό άρθρο για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Εκτός αν θέλετε να τονίσετε το ότι το καινούριο αυτοκίνητο είναι 64% πιο άκαμπτο, δηλ αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι εύκαμπτο;

      11
  • Μαριος

    Προς Μαρίνο..... λοιπόν φίλε μου συμφωνώ με την ημιμάθεια και την αμάθεια, όμως πρέπει και εσύ να συμφωνήσεις με την αντικειμενικότητα και την αλήθεια. όταν ήμουν κάτοχος 3 οχημάτων 1polo και 2golf ανακάλυψα ότι δεν αγόρασα αυτοκίνητα αλλά κινητά συνεργία και ο λόγος? γνωστός η μια βλάβη πίσω από την άλλη και γελούσα με φίλους που έπαιρναν Hyundai.....

      6
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    ΤΡΕΜΕ GOLF ΤΡΕΜΕ !! ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΗΤΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ WV . . ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ !! ΚΑΙ Η ΣΝΟΜΠΑΡΙΑ ΣΤΗ ΑΚΡΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

      5
  • Μαρινος

    Προς ΚΕΡΑΥΝΟ: Ποια ηττα εχει φαει το VW Group ακριβως?Γιατι εγω βλεπω οτι ειναι στην κορυφη των πωλησεων.Επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια το i20 ειναι στην κατηγορια του POLO και οχι του GOLF. Προφανως αναγνωριζεις την αξια που εχει το GOLF και τρεχεις να το συγκρινεις αμεσως μαζι του,γιατι αραγε?.Η γη να γυρισει αναποδα η Hyundai θα μεινει Hyundai και η VW Volkswagen, δεν συγκινονται αυτες οι μαρκες σε κανεναν τομεa,απευθηνονται σε διαφορετικες τσεπες kai παιζουν σε αλλο target group.Οσο αφορα το i20 φαινεται αξιολογο και πολλα υποσχομενο μοντελο.

      3
  • chris

    Πραγματικα ενα καλο μικρομεσαιο αυτοκινητο. Σιγουρα πιο ποιοτικο απο αλλα του ειδους, βλεπε toyota...

      3