Μέσα στο 2015 στη γνώριμη γκάμα κινητήρων του i20 θα προστεθεί και ο 1,0άρης turbo βενζίνης με ισχύ μέχρι 120 ίππους.
Κινητήρες: Γνώριμο line-up & μία έκπληξη
48.609 Επισκέψεις στο άρθρο
(10/3/2015)
Η νέα γενιά του Hyundai i20 αρχικά θα διατεθεί με 4 γνωστούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Στην περίπτωση των βενζινοκινητήρων, θα δούμε τον 4κύλινδρο αλουμινένιο 1,25 λτ. Kappa κινητήρα με 75 και 84 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο προσφέροντας κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. Στην κορυφή της βενζινοκίνητης γκάμας έρχεται ο βελτιωμένος 1.400άρης Kappa κινητήρας των 100 ίππων, ελαφρύτερος κατά 14 κιλά σε σχέση με πριν και με μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ.
Ακόμη περισσότερη οικονομία προσφέρουν οι νέες, Euro6 εκδοχές των diesel κινητήρων 1,1 και 1,4 λτ. με 75 και 90 ίππους, οι οποίοι έχουν μέση κατανάλωση 3,2 και 3,7 λτ./100 χλμ., ενώ και οι δύο δεν θα «πληρώνουν» τέλη κυκλοφορίας. Από το 2015 ωστόσο η γκάμα θα αποκτήσει ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον, αφού όπως έχει ανακοινώσει η Hyundai επίσημα, θα δούμε στο νέο i20 τον καινούργιο, 3κύλινδρο turbo 998 κ.εκ. άμεσου ψεκασμού, T-GDI βενζινοκινητήρα. Το μοτέρ αυτό αποδίδει μέχρι 120 ίππους ισχύος και 172 Nm ροπής, ενώ αναμένεται να συνδυάσει με τον καλύτερο τρόπο την πολύ καλή απόδοση, με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στην παρουσίαση του μοντέλου εστιάσαμε το ενδιαφέρον στους δύο υπάρχοντες diesel κινητήρες. Για το 1,1 diesel, όπως δείχνουν και οι αριθμοί, στόχος είναι η οικονομία και όχι οι επιδόσεις. Ενώ ο 1,4 diesel δείχνει καλύτερα προσαρμοσμένος στις δυνατότητες πλαισίου – ανάρτησης, αλλά και πιο πρόθυμος να «ταξιδέψει» γοργά το μοντέλο στον ανοιχτό δρόμο. Σε κάθε περίπτωση η ποιότητα λειτουργίας και η γραμμικότητα περισσεύουν.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Dimitris
Για να σχολιάσω και εγώ ,εφόσον το group vw κανει τα καλύτερα αυτοκίνητα και είναι πρώτο σε πωλήσεις γιατί δεν δίνει και εγγύηση 5 και 7 χρόνων που δίνει η hyundai και η ΚΙΑ,Δυστυχώς to group έιναι υπερτιμημένο και με το καλύτερο marketing με διαφορά,αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.
Τι να σχολιάσουμε; Ένα απλό εισαγωγικό άρθρο για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Εκτός αν θέλετε να τονίσετε το ότι το καινούριο αυτοκίνητο είναι 64% πιο άκαμπτο, δηλ αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι εύκαμπτο;
Προς Μαρίνο..... λοιπόν φίλε μου συμφωνώ με την ημιμάθεια και την αμάθεια, όμως πρέπει και εσύ να συμφωνήσεις με την αντικειμενικότητα και την αλήθεια. όταν ήμουν κάτοχος 3 οχημάτων 1polo και 2golf ανακάλυψα ότι δεν αγόρασα αυτοκίνητα αλλά κινητά συνεργία και ο λόγος? γνωστός η μια βλάβη πίσω από την άλλη και γελούσα με φίλους που έπαιρναν Hyundai.....
Προς ΚΕΡΑΥΝΟ: Ποια ηττα εχει φαει το VW Group ακριβως?Γιατι εγω βλεπω οτι ειναι στην κορυφη των πωλησεων.Επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια το i20 ειναι στην κατηγορια του POLO και οχι του GOLF. Προφανως αναγνωριζεις την αξια που εχει το GOLF και τρεχεις να το συγκρινεις αμεσως μαζι του,γιατι αραγε?.Η γη να γυρισει αναποδα η Hyundai θα μεινει Hyundai και η VW Volkswagen, δεν συγκινονται αυτες οι μαρκες σε κανεναν τομεa,απευθηνονται σε διαφορετικες τσεπες kai παιζουν σε αλλο target group.Οσο αφορα το i20 φαινεται αξιολογο και πολλα υποσχομενο μοντελο.
Για να σχολιάσω και εγώ ,εφόσον το group vw κανει τα καλύτερα αυτοκίνητα και είναι πρώτο σε πωλήσεις γιατί δεν δίνει και εγγύηση 5 και 7 χρόνων που δίνει η hyundai και η ΚΙΑ,Δυστυχώς to group έιναι υπερτιμημένο και με το καλύτερο marketing με διαφορά,αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.
Τι να σχολιάσουμε; Ένα απλό εισαγωγικό άρθρο για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Εκτός αν θέλετε να τονίσετε το ότι το καινούριο αυτοκίνητο είναι 64% πιο άκαμπτο, δηλ αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι εύκαμπτο;
Προς Μαρίνο..... λοιπόν φίλε μου συμφωνώ με την ημιμάθεια και την αμάθεια, όμως πρέπει και εσύ να συμφωνήσεις με την αντικειμενικότητα και την αλήθεια. όταν ήμουν κάτοχος 3 οχημάτων 1polo και 2golf ανακάλυψα ότι δεν αγόρασα αυτοκίνητα αλλά κινητά συνεργία και ο λόγος? γνωστός η μια βλάβη πίσω από την άλλη και γελούσα με φίλους που έπαιρναν Hyundai.....
ΤΡΕΜΕ GOLF ΤΡΕΜΕ !! ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΗΤΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ WV . . ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ !! ΚΑΙ Η ΣΝΟΜΠΑΡΙΑ ΣΤΗ ΑΚΡΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
Προς ΚΕΡΑΥΝΟ: Ποια ηττα εχει φαει το VW Group ακριβως?Γιατι εγω βλεπω οτι ειναι στην κορυφη των πωλησεων.Επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια το i20 ειναι στην κατηγορια του POLO και οχι του GOLF. Προφανως αναγνωριζεις την αξια που εχει το GOLF και τρεχεις να το συγκρινεις αμεσως μαζι του,γιατι αραγε?.Η γη να γυρισει αναποδα η Hyundai θα μεινει Hyundai και η VW Volkswagen, δεν συγκινονται αυτες οι μαρκες σε κανεναν τομεa,απευθηνονται σε διαφορετικες τσεπες kai παιζουν σε αλλο target group.Οσο αφορα το i20 φαινεται αξιολογο και πολλα υποσχομενο μοντελο.
Πραγματικα ενα καλο μικρομεσαιο αυτοκινητο. Σιγουρα πιο ποιοτικο απο αλλα του ειδους, βλεπε toyota...