Το εσωτερικό εστιάζει στην ποιότητα και τη σωστή εργονομία. Οι διχρωμίες και τα εξοπλιστικά στοιχεία αναβαθμίζουν και την εικόνα.
Εσωτερικό: Λιτό αλλά ποιοτικό
48.640 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2015)
Πρώτο πράγμα που σε κερδίζει στο εσωτερικό του νέου i20 δεν είναι απαραιτήτως η σχεδίαση, η οποία κινείται σε σύγχρονα, αλλά γνώριμα για τη Hyundai (από το i30) μοτίβα. Εδώ η ποιότητα έχει τον πρώτο λόγο, καθώς και η αίσθηση ότι κάθεσαι σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Αλλωστε η Hyundai έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της ηχομόνωσης, η οποία με τη σειρά της επηρεάζει το δείκτη (NVH = Noise Vibration Harshness), με αποτέλεσμα η αίσθηση που εισπράττεις να τονίζει την άνεση και τη θαλπωρή.
Η Hyundai υπερηφανεύεται ότι προσφέρει μια πολύ μεγάλη ποικιλία χρωματικών συνδυασμών στο εσωτερικό, αφού υπάρχουν ακόμα και εκδόσεις με ταπετσαρίες από ύφασμα και δέρμα, αλλά και για τη μεγάλη πανοραμική οροφή. Με την πρώτη ματιά ξεχωρίζει η διχρωμία των υλικών στο ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών, με τα μαύρα πλαστικά να εναλλάσσονται με πλαστικά βαμμένα σε γκρι, μπεζ, καφέ ή μπλε-γκρι απόχρωση. Αλλαγμένος πλήρως είναι ο πίνακας οργάνων, με μεγαλύτερη κεντρική ψηφιακή οθόνη πληροφοριών και μεγάλα αναλογικά όργανα, ενώ η κεντρική κονσόλα στρέφεται ελαφρώς προς τον οδηγό και «γεμίζει» με χειριστήρια και διακόπτες.
Εξοπλιστική αρτιότητα Εδώ αξίζει να γίνει ιδιαίτερη μνεία στο θέμα του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Το νέο i20 είναι εξοπλισμένο με στοιχεία που συνήθως βρίσκονται σε μεγαλύτερα μοντέλα, όπως το θερμαινόμενο τιμόνι, η κάμερα οπισθοπορείας με την οθόνη στον κεντρικό καθρέπτη, το περιμετρικό park assist, η το σύγχρονο σύστημα infotainment με 7ιντση οθόνη αφής (στα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε αυτή δεν ήταν ακόμα διαθέσιμη και υπήρχε docking station για το smartphone, του οποίου τις δυνατότητες αξιοποιούσε όσον αφορά λειτουργίες όπως το navi).
Παράλληλα, εκτός από τους 6 αερόσακους με τους οποίους είναι εξοπλισμένες όλες οι εκδόσεις, στον εξοπλισμό ασφαλείας υπάρχουν ακόμα συστήματα όπως το Lane Departure Warning, αλλά και το Hill Start Assist.
Το εσωτερικό εστιάζει στην ποιότητα και τη σωστή εργονομία. Οι διχρωμίες και τα εξοπλιστικά στοιχεία αναβαθμίζουν και την εικόνα.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Dimitris
Για να σχολιάσω και εγώ ,εφόσον το group vw κανει τα καλύτερα αυτοκίνητα και είναι πρώτο σε πωλήσεις γιατί δεν δίνει και εγγύηση 5 και 7 χρόνων που δίνει η hyundai και η ΚΙΑ,Δυστυχώς to group έιναι υπερτιμημένο και με το καλύτερο marketing με διαφορά,αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.
Τι να σχολιάσουμε; Ένα απλό εισαγωγικό άρθρο για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Εκτός αν θέλετε να τονίσετε το ότι το καινούριο αυτοκίνητο είναι 64% πιο άκαμπτο, δηλ αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι εύκαμπτο;
Προς Μαρίνο..... λοιπόν φίλε μου συμφωνώ με την ημιμάθεια και την αμάθεια, όμως πρέπει και εσύ να συμφωνήσεις με την αντικειμενικότητα και την αλήθεια. όταν ήμουν κάτοχος 3 οχημάτων 1polo και 2golf ανακάλυψα ότι δεν αγόρασα αυτοκίνητα αλλά κινητά συνεργία και ο λόγος? γνωστός η μια βλάβη πίσω από την άλλη και γελούσα με φίλους που έπαιρναν Hyundai.....
Προς ΚΕΡΑΥΝΟ: Ποια ηττα εχει φαει το VW Group ακριβως?Γιατι εγω βλεπω οτι ειναι στην κορυφη των πωλησεων.Επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια το i20 ειναι στην κατηγορια του POLO και οχι του GOLF. Προφανως αναγνωριζεις την αξια που εχει το GOLF και τρεχεις να το συγκρινεις αμεσως μαζι του,γιατι αραγε?.Η γη να γυρισει αναποδα η Hyundai θα μεινει Hyundai και η VW Volkswagen, δεν συγκινονται αυτες οι μαρκες σε κανεναν τομεa,απευθηνονται σε διαφορετικες τσεπες kai παιζουν σε αλλο target group.Οσο αφορα το i20 φαινεται αξιολογο και πολλα υποσχομενο μοντελο.
Για να σχολιάσω και εγώ ,εφόσον το group vw κανει τα καλύτερα αυτοκίνητα και είναι πρώτο σε πωλήσεις γιατί δεν δίνει και εγγύηση 5 και 7 χρόνων που δίνει η hyundai και η ΚΙΑ,Δυστυχώς to group έιναι υπερτιμημένο και με το καλύτερο marketing με διαφορά,αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη.
Τι να σχολιάσουμε; Ένα απλό εισαγωγικό άρθρο για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Εκτός αν θέλετε να τονίσετε το ότι το καινούριο αυτοκίνητο είναι 64% πιο άκαμπτο, δηλ αυτό που κυκλοφορεί τώρα είναι εύκαμπτο;
Προς Μαρίνο..... λοιπόν φίλε μου συμφωνώ με την ημιμάθεια και την αμάθεια, όμως πρέπει και εσύ να συμφωνήσεις με την αντικειμενικότητα και την αλήθεια. όταν ήμουν κάτοχος 3 οχημάτων 1polo και 2golf ανακάλυψα ότι δεν αγόρασα αυτοκίνητα αλλά κινητά συνεργία και ο λόγος? γνωστός η μια βλάβη πίσω από την άλλη και γελούσα με φίλους που έπαιρναν Hyundai.....
ΤΡΕΜΕ GOLF ΤΡΕΜΕ !! ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΗΤΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ WV . . ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ !! ΚΑΙ Η ΣΝΟΜΠΑΡΙΑ ΣΤΗ ΑΚΡΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
Προς ΚΕΡΑΥΝΟ: Ποια ηττα εχει φαει το VW Group ακριβως?Γιατι εγω βλεπω οτι ειναι στην κορυφη των πωλησεων.Επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια το i20 ειναι στην κατηγορια του POLO και οχι του GOLF. Προφανως αναγνωριζεις την αξια που εχει το GOLF και τρεχεις να το συγκρινεις αμεσως μαζι του,γιατι αραγε?.Η γη να γυρισει αναποδα η Hyundai θα μεινει Hyundai και η VW Volkswagen, δεν συγκινονται αυτες οι μαρκες σε κανεναν τομεa,απευθηνονται σε διαφορετικες τσεπες kai παιζουν σε αλλο target group.Οσο αφορα το i20 φαινεται αξιολογο και πολλα υποσχομενο μοντελο.
Πραγματικα ενα καλο μικρομεσαιο αυτοκινητο. Σιγουρα πιο ποιοτικο απο αλλα του ειδους, βλεπε toyota...