
Κάνει πρεμιέρα σε λίγες ώρες.
Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και 218 ίππους.
Διαθέτει πανοραμική ηλιοροφή που σκιάζει χωρίς σκίαστρο.
Στα 0,25 Cd ο αεροδυναμικός συντελεστής.
autotriti team
Πρεμιέρα σε λίγες ώρες
Το νέο Nissan LEAF βρίσκεται προ των πυλών, καθώς η ιαπωνική μάρκα έχει προγραμματίσει τα αποκαλυπτήριά του για το μεσημέρι της 17ης Ιουνίου, αλλά λίγο πριν μας παρουσιάσει επίσημα την τρίτη γενιά του ηλεκτρικού της μοντέλου, έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες νέες πληροφορίες αναφορικά με το κινητήριο σύνολο που θα το εξοπλίζει.
Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και 218 ίππους, με 14 λεπτά φόρτισης θα πηγαίνει 250 χλμ.
Επί της ουσίας, η Nissan επιβεβαίωσε κάποιες από τις προδιαγραφές του LEAF τρίτης γενιάς, όπως για παράδειγμα ότι το μοντέλο σε μία από τις εκδόσεις του θα εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο θα του προσφέρει 218 ίππους και 355 Nm ροπής. Παράλληλα, οι Ιάπωνες είπαν ότι στόχος τους είναι να προσφέρουν και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης στο LEAF, γνωστοποιώντας πως με 14 λεπτά φόρτισης θα μπορεί να γεμίζει την μπαταρία του για 250 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Με πανοραμική ηλιοροφή που σκιάζει χωρίς σκίαστρο
Θυμίζουμε πως πριν από λίγες ημέρες η Nissan μέσω εικόνων και βίντεο μας παρείχε μία καλύτερη ματιά στην εξωτερική εμφάνιση του ολοκαίνουργιου LEAF. Από κει και πέρα είχε σταθεί στο γεγονός πως μέρος του εξοπλισμού του νέου LEAF θα είναι και μία πανοραμική ηλιοροφή με λειτουργία e-Dimming, δηλαδή θα μπορεί να σκουραίνει προκειμένου να εμποδίζει το έντονο φως του ήλιου να περνάει στην καμπίνα, χωρίς να υπάρχει κάποιο φυσικό σκίαστρο.
Στα 0,25 Cd ο αεροδυναμικός συντελεστής
Τέλος, μία ακόμα πληροφορία που ανακοινώθηκε για το ολοκαίνουργιο LEAF ήταν και ο συντελεστής οπισθέλκουσας, ο οποίος στην ευρωπαϊκή του προδιαγραφή θα ορίζεται στα 0,25 Cd (0,26 στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία). Η μικρή διαφορά οφείλεται σε τροποποιήσεις που αφορούν συγκεκριμένες περιοχές, όπως τα σχέδια των ζαντών και των καθρεπτών, με την ευρωπαϊκή έκδοση να βγαίνει λίγο πιο αεροδυναμική.
Συνέχεια του άρθρου >>>