ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nέο Nissan Micra: Σουλατσάρισε στο Ρότερνταμ πριν έρθει στην Ελλάδα

(12/9/2025)
Nέο Nissan Micra: Σουλατσάρισε στο Ρότερνταμ πριν έρθει στην Ελλάδα
4 Φωτογραφίες »

6η γενιά, αλλά πρώτη ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Ηλεκτρικό πόλης αλλά με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
Ψηφιακή καμπίνα και αναβαθμισμένη ασφάλεια μέσω του Nissan ProPilot assist.
Με ισχύ 122 και 150 ίππους και αυτονομία έως 416 χλμ..
Έρχεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2025.

autotriti team

6η γενιά, αλλά πρώτη ως αμιγώς ηλεκτρικό

Αφού επέστρεψε ως αμιγώς ηλεκτρικό και έκανε το επίσημο ντεμπούτο του τον περασμένο Μάιο, το νέο Nissan Micra βγήκε για πρώτη φορά στους δρόμους. Στην 6η του γενιά, το μικρό ιαπωνικό σουλατσάρισε στους δρόμους του Ρότερνταμ, στην Ολλανδία, με τις πρώτες εικόνες σε πραγματικές συνθήκες κίνησης να δημοσιεύονται από τη μάρκα.
 

Ηλεκτρικό πόλης αλλά με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω

Το ολοκαίνουργιο Nissan Micra βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR, η οποία του επιτρέπει μήκος κάτω από 4 μέτρα, πλάτος μικρότερο από 1,8 μέτρα και μεταξόνιο 2,54 μέτρων. Μιλάμε για την 5θυρη έκδοση, που είναι και η μοναδική στην οποία προσφέρεται. Εκτός από τις compact διαστάσεις και τη μοντέρνα σχεδίαση, το Micra... κουβαλάει μαζί του και χαρακτηριστικά τα οποία δε φαίνονται, αλλά έχουν τη δική τους σημασία. Για παράδειγμα εξοπλίζεται με μπροστινή ανάρτηση που χρησιμοποιεί ανεξάρτητα ψαλίδια και παθητικούς αποσβεστήρες και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, μια διαμόρφωση που συναντάται συνήθως σε οχήματα υψηλότερης κατηγορίας.  

Ψηφιακή καμπίνα και αναβαθμισμένη ασφάλεια μέσω του Nissan ProPilot assist

Στο εσωτερικό, το τριάκτινο τιμόνι υπάρχει μια ρυθμιζόμενη οθόνη υψηλής ανάλυσης 10,1 ιντσών, ενώ στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μια οθόνη αφής 10,1 ιντσών (συμβατή Apple CarPlay και Android Auto), ελαφρώς προσανατολισμένη προς τον οδηγό, που υποστηρίζει το σύστημα infotainment της μάρκας αλλά και πολλές ακόμη λειτουργίες. Φυσικά, τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας είναι πάρα πολλά, χάρη στην παρουσία του Nissan ProPilot assist.

Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, στο πορτ-μπαγκάζ μπορούν να τοποθετηθούν αποσκευές έως και 326 λίτρων, νούμερο καλό για την κατηγορία. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται 40/60 και, αν πέσουν τελείως κάτω, μπορούν να επεκτείνουν την χωρητικότητα έως και στα 1.106 λίτρα.

Με ισχύ 122 και 150 ίππους και αυτονομία έως 416 χλμ.

Το Micra γίνεται για πρώτη φορά στην ιστορία διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό. Θα διατίθεται είτε με 40άρα μπαταρία με ισχύ 122 ίππους και 225 Nm ροπής (1.400 κιλά βάρος) είτε με 52άρα με ισχύ 150 ίππων και 245 Nm ροπής (1,5 τόνο βάρος), με την αυτονομία στην πρώτη περίπτωση να φτάνει τα 317 χλμ. και στην δεύτερη τα 416 χλμ. (WLTP).

Όσον αφορά την φόρτιση, η Nissan ανακοινώσει πως σε ταχυφορτιστή 100 kW (80άρη στη μικρή μπαταρία), η γρήγορη φόρτιση από 15%-80% διαρκεί 30 λεπτά. Η αντλία θερμότητας είναι στάνταρ και στις δύο επιλογές μπαταρίας, καθώς και η δυνατότητα θέρμανσης και ψύξης της μπαταρίας, ενώ το νέο Micra θα είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία V2L (Vehicle-to-Load) και στις δύο εκδόσεις μπαταρίας, δίνοντας στους ιδιοκτήτες την επιλογή να χρησιμοποιήσουν την ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας για να τροφοδοτήσουν εξωτερικές συσκευές, όπως ηχεία, αντλίες αέρα ή ακόμα και ηλεκτρικές σκούπες.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
Autotriti.gr