ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Nissan Qashqai e-POWER: 4,5 λτρ./100 χλμ. & σέρβις στα 20.000 χλμ.

 Σχολιάστε 
1.478 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2025)
Νέο Nissan Qashqai e-POWER: 4,5 λτρ./100 χλμ. & σέρβις στα 20.000 χλμ.
6 Φωτογραφίες »

Η Nissan αναβάθμισε το σύστημα e-POWER.
Πιο ήσυχο, πιο «καθαρό» και σέρβις στα 20.000 χλμ..
Κατανάλωση 4,5 λτρ./100 χλμ. υπόσχεται η Nissan.
Διαθέσιμο από τo Σεπτέμβριο το Qashqai με το νέο e-POWER.

autotriti team

Η Nissan αναβάθμισε το e-POWER

Πριν από περίπου τρεις μήνες η Nissan είχε ανακοινώσει πως θα προχωρήσει στην αναβάθμιση του υβριδικού συστήματος e-POWER, το οποίο μεταξύ άλλων εξοπλίζει το best-seller της, το Qashqai. Η ιαπωνική μάρκα είχε προαναγγείλει πως θα προχωρήσει σε αλλαγές για τη μείωση στις εκπομπές ρύπων και την αύξηση της απόδοσης, όπως και έκανε. Ως εκ τούτου, σήμερα, σχεδόν μια δεκαετία μετά το παγκόσμιο λανσάρισμά της τεχνολογίας, η Nissan παρουσίασε την πιο προηγμένη μορφή του e-POWER.

Πιο ήσυχο, πιο «καθαρό» και σέρβις στα 20.000 χλμ. το νέο e-POWER

Σύμφωνα λοιπόν με τη Nissan, τον πυρήνα του νέου e-POWER αποτελεί μια νέα εξελιγμένη πολλαπλή μονάδα μετάδοσης της κίνησης η οποία ενσωματώνει τον κινητήρα, την γεννήτρια, τον μετατροπέα, τον μειωτή και τον ενισχυτή σε μια συμπαγή και ελαφρύτερη μονάδα. Σε συνδυασμό με βελτιώσεις στην βαθμονόμηση του κινητήρα και την ηχομόνωση, το σύστημα μειώνει τόσο τον θόρυβο όσο και τους κραδασμούς υπό φορτίο. Τα εξαρτήματα έχουν επανασχεδιαστεί, ωστόσο η ισχύς του κινητήρα παραμένει αμετάβλητη έως 204 άλογα, όπως και η μπαταρία αμετάβλητη στις 2,1 kWh.

Από κει και πέρα, ο τρικύλινδρος κινητήρας turbo 1,5 λίτρων υιοθετεί την τεχνολογία STARC της Nissan, η οποία βελτιώνει τη θερμική απόδοση σταθεροποιώντας την καύση εντός του κυλίνδρου - επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί πιο αθόρυβα και αποτελεσματικά σε χαμηλότερες ταχύτητες. Έχει τοποθετηθεί ένα νέο, μεγαλύτερο, πιο αποδοτικό turbo, το οποίο επιτρέπει μείωση 200 σ.α.λ. στις στροφές του κινητήρα κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, συμβάλλοντας στο χαμηλότερο συνολικό επίπεδο θορύβου. Η τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης που υπήρχε στην προηγούμενη έκδοση έχει καταστεί περιττή από τις άλλες αλλαγές στον κινητήρα.

Επιπλέον βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα έχει επιτευχθεί από την αλλαγή σε λάδι λίπανσης 0W16, μειώνοντας την εσωτερική τριβή. Μάλιστα, η Nissan λέει πως πλέον τα διαστήματα για τα σέρβις αυξάνονται, καθώς η υποχρεωτική επίσκεψη στο συνεργείο από τα 15.000 χλμ. που ίσχυε ορίζεται πλέον στα 20.000 χλμ.

Κατανάλωση 4,5 λτρ./100 χλμ. υπόσχεται η Nissan

Χάρη στις παραπάνω βελτιώσεις η εταιρεία υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου μειωμένη στα 4,5 λτρ./100 χλμ., που ισοδυναμεί με πιθανή αυτονομία 1.200 χλμ. Οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν από 116 γρμ./χλμ. σε 102 γρμ./χλμ., μείωση 12% σε σύγκριση με το υπάρχον σύστημα, ενώ ο θόρυβος καμπίνας είναι μειωμένος έως και 5,6dB σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Τέλος, στη λειτουργία Sport το αναβαθμισμένο e-POWER είναι ενισχυμένο με 13,6 άλογα προσφέροντας πιο άμεση απόκριση.

Διαθέσιμο τo Σεπτέμβριο το Qashqai με το νέο e-POWER

Όπως υποστηρίζει η Nissan, το Qashqai εξοπλισμένο με το νέο e-POWER επιτυγχάνει έως και 16% καλύτερη οικονομία καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες και 14% βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμου στον αυτοκινητόδρομο σε σύγκριση με την τρέχουσα γενιά. Το Nissan Qashqai, εξοπλισμένο με το νέο e-POWER, θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από τον Σεπτέμβριο του 2025.

Toyota
OPEL