
Ψηφιακό σχέδιο που δείχνει πως θα μοιάζει το επόμενο Ηilux.
Θα έχει λεπτά φωτιστικά σώματα και πιο επιθετική σχεδίαση.
Με οθόνη αφής στο κέντρο και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Σε βενζίνη αλλά και diesel με ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία.
autotriti team
Ετοιμάζεται το νέας γενιάς Hilux
Το Toyota Hilux, ένα pick-up που κυριαρχούσε στα charts πωλήσεων για πολλά χρόνια είναι έτοιμο να παρουσιαστεί στην επόμενη γενιά του, με σκοπό να αποδειχθεί το ίδιο επιτυχημένο με το τωρινό. Κρίνοντας από τις φήμες που υπάρχουν γύρω από την εξωτερική σχεδίαση που θα έχει και μια διαρροή για το πως θα μοιάζει το εσωτερικό, το Hilux βρίσκεται σε καλό δρόμο.
Θα έχει λεπτά φωτιστικά σώματα και πιο επιθετική σχεδίαση
Πιο συγκεκριμένα, όπως φημολογείται, το επόμενο Hilux θα έχει αρκετές διαφορές σε σχεδίαση σε σχέση με πριν. Πρέπει να περιμένουμε πως ο πρόβολός του θα είναι πλήρως ανασχεδιασμένος και συνολικά πολύ πιο σπορτίφ και επιθετικός, με τα φωτιστικά σώματα να διαρρέεται πως θα είναι πιο λεπτά και επιθετικά. Νέα θα είναι επίσης τα πίσω φώτα, ενώ η Toyota λέγεται πως θα δώσει στο επόμενο Hilux ένα μικρό σκαλοπάτι στο πίσω μέρος, ώστε να διευκολύνεται η φόρτωση πραγμάτων μέσα στην καρότσα του.
Με οθόνη αφής στο κέντρο και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων
Μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει και πως θα μοιάζει το εσωτερικό του επόμενου Hilux. Η εικόνα που έχει διαρρεύσει δείχνει πως στο κέντρο του ταμπλό θα δίνει το παρών μια μεγάλη οθόνη για το σύστημα infotainment μεγέθους περίπου 12 ιντσών, ενώ από κάτω της θα βρίσκονται δύο αεραγωγοί. Το τιμόνι απουσιάζει από τη φωτογραφία, φαίνεται όμως πως από πίσω του θα υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ στα δεξιά του οδηγού, το Hilux θα διαθέτει νέας σχεδίασης επιλογέα ταχυτήτων και πλήρως αλλαγμένη κονσόλα. Συνολικά, η σχεδίαση της καμπίνας φαίνεται να είναι πιο μοντέρνα και hi-tech σε σχέση με την προηγούμενη γενιά που είχε πιο σκληραγωγημένο χαρακτήρα.
Σε βενζίνη αλλά και diesel με ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία
Όσον αφορά την πηγή ισχύος, οι κινητήρες που θα διατεθούν θα διαφέρουν από αγορά σε αγορά. Στην Ευρώπη, πρέπει να περιμένουμε πως θα διατεθεί με diesel κινητήρες με ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία αλλά και σε βενζίνη.