
SUV 4,7 μέτρων με 279 άλογα & τιμή από 37 χιλιάρικα.
7θέσια καμπίνα που χωράει 2μετρους και τεράστιο πορτμπαγκάζ 890 λίτρων.
Βγάζει 85 χλμ. με ρεύμα, πάνω από 1.000 συνολικά και καίει 5,5 λτ./100 χλμ..
Έχει περίπλοκο μενού, άβολο κεντρικό καθρέπτη και το υβριδικό σύστημα είναι «εκτεθειμένο» στο πορτ-μπαγκάζ.
autotriti team
SUV 4,7 μέτρων με 279 άλογα & τιμή από 37 χιλιάρικα
Η Chery, ένας ακόμα κινεζικός κολοσσός, αποτελεί την τελευταία μάρκα (μέχρι την επόμενη) που λάνσαρε τα μοντέλα της στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για τα Tiggo 7 και Tiggo 8, αμφότερα SUV τα οποία διατίθενται σε εκδόσεις βενζίνης αλλά και ως Plug-in υβριδικής τεχνολογίας.
Εμείς δοκιμάζουμε το μεγαλύτερο εκ των δύο, το Tiggo 8, στην Plug-in hybrid έκδοσή του. Πρόκειται για ένα SUV με μήκος 4,73 μέτρων και συνδυαστική απόδοση 279 ίππων, το οποίο κοστίζει από 36.990 ευρώ. Μία τιμή που το κατατάσσει στα πιο προσιτά της κατηγορίας και κάνει ένα άνοιγμα και προς τους ιδιώτες, πέρα από τους εταιρικούς χρήστες. Στα ίδια χρήματα πάντως υπάρχει και το Jaecoo 7 Plug-in (τα Jaecoo κατασκευάζονται από την Chery), το οποίο ναι μεν είναι 5-θέσιο και μικρότερο (4,5 μ.), ωστόσο βγάζει 70 άλογα παραπάνω (347) και εισάγεται από έναν όμιλο με εμπειρία (ανήκει σε εταιρεία του ομίλου που εισάγει και τις Mercedes). Αξίζει αν αναφέρουμε βέβαια την καλή του εγγύηση με 7 χρόνια ή 150.000 χλμ., ενώ μέχρι και τέλος Αυγούστου η ελληνική αντιπροσωπεία δίνει έξτρα 5 χρόνια δωρεάν επέκταση εγγύησης.
Βγάζει 85 χλμ. με ρεύμα, πάνω από 1.000 συνολικά και καίει 5,5 λτ./100 χλμ..
Μιας και αναφερθήκαμε στο Jaecoo 7, να πούμε πως τα δύο μοντέλα έχουν και την ίδια PHEV τεχνολογία, η οποία στο Tiggo 8 ονομάζεται Chery Super Hybrid. To εν λόγω σύστημα μπορεί να δώσει έως και 85 πραγματικά χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και σε συνδυασμό με το μεγάλο ντεπόζιτο βενζίνης εξασφαλίζει πάνω από 1.000 χλμ. συνολικής αυτονομίας, με τη μέση κατανάλωση σε υβριδική λειτουργία να είναι στα 5,5 λτ./100 χλμ..

Το Tiggo 8, στην Plug-in hybrid έκδοσή του έχει μήκος 4,73 μέτρων και συνδυαστική απόδοση 279 ίππων, με το κόστος του να ανέρχεται στα 36.990 ευρώ.
Το υβριδικό σύστημα είναι «εκτεθειμένο» στο πορτ-μπαγκάζ
Πάντως, παρόλο που η PHEV υλοποίηση του Tiggo 8 είναι από τις καλές, δεν μας άρεσε που κάποια μέρη του υβριδικού συστήματος είναι εκτεθειμένα κάτω από τον εσωτερικό πάτο του πορτ-μπαγκάζ, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία. Δεν μας προβλημάτισε το σημείο, αλλά η προστασία από εξωτερικούς παράγοντες, όπως π.χ. ένα μπουκάλι νερό για παράδειγμα.
Επίσης, μας φάνηκε άβολος ο κεντρικός καθρέπτης, λόγω της επιλογής παραβολικού φακού που παρουσιάζει κάπως αλλοιωμένη την προς τα πίσω εικόνα. Γενικότερα θα λέγαμε η προσπάθεια της Chery να δημιουργήσει ένα hi-tech προφίλ, έχει δυσκολέψει την εμπειρία χρήστη (μας πήρε 2 μέρες να βρούμε μέσα από το μενού πως ρυθμίζονται οι πλαϊνοί καθρέπτες). Βέβαια όλα αυτά είναι θέμα εξοικείωσης.
7θέσια καμπίνα που χωράει 2μετρους και τεράστιο πορτμπαγκάζ 890 λίτρων.
Μένοντας στο εσωτερικό του Tiggo 8, να αναφέρουμε ότι είναι αποκλειστικά 7θέσιο με αναδιπλούμενη 3η σειρά καθισμάτων και εξαιρετικά ευρύχωρο. Στη δεύτερη σειρά καθισμάτων οι επιβάτες έχουν 24 εκ. αέρα για τα πόδια, ενώ τα 12 εκ. διαθέσιμου χώρου για το κεφάλι σημαίνει πως μέχρι 2 μ. ύψος δεν θα έχεις πρόβλημα. Όσο δε για το χώρο αποσκευών τα 889 λτ. σε 5-θέσια διάταξη είναι το δεύτερο καλύτερο νούμερο που έχουμε δει σε μοντέλο δοκιμής, το οποίο περιορίζεται στα 117 λτ. όταν χρησιμοποιείται και η τρίτη σειρά καθισμάτων.
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Chery Tiggo 8 1.5 TGDI PHEV 279 PS.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Επιβλητικό λόγω μεγέθους και με ώριμο στυλ |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Digital διάκοσμος με προσεγμένη ποιότητα |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Οικονομικό, αλλά υστερεί σε επιδόσεις |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Όλα περιστρέφονται γύρω από την άνεση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |