ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Toyota C-HR+ απέναντι στον ανταγωνισμό

26.597 Επισκέψεις στο άρθρο
Το νέο Toyota C-HR+ απέναντι στον ανταγωνισμό
2 Φωτογραφίες »

Βγαίνει με μικρή και μεγάλη μπαταρία σαν τα περισσότερα ηλεκτρικά. Kαι οι δύο είναι μεγάλες συγκριτικά (57,7 και 77 kWh).
Με αυτονομία έως 600 χλμ. (WLTP), όσο και το Ford Explorer.
11 χρόνια εγγύηση και 1.000.000 χλμ. για την μπαταρία. Δεν έχει αντίπαλο...
Θα έχει και 4κίνητη έκδοση με 343 ίππους. Μόνο το smart #3 Brabus είναι πιο ισχυρό.

autotriti team

Βγαίνει με μικρή και μεγάλη μπαταρία σαν τα περισσότερα ηλεκτρικά. Kαι οι δύο είναι μεγάλες συγκριτικά (57,7 και 77 kWh)

Το νέο Toyota C-HR+ ξεκινάει την εμπορική του σταδιοδρομία με 3 εκδόσεις οι οποίες διαμορφώνονται από την ιπποδύναμη και τη χωρητικότητα της μπαταρίας του. Η πρώτη έρχεται με απόδοση 167 ίππων και μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 57 kWh, ενώ οι υπόλοιπες συνδυάζονται με μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh. Αυτή είναι και μία από τις μεγαλύτερες που συναντάμε σε όλη την κατηγορία, αφού μόνο τα Ford Explorer και τα Audi Q4 e-tron, Skoda Elroq και VW ID.4 έχουν μεγαλύτερη μπαταρία, κάτι απόλυτα φυσιολογικό μιας και τα 4 αυτοκίνητα μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία.

Συγκεκριμένα η χωρητικότητα της μπαταρίας τους ανάλογα την έκδοση φτάνει έως και τις 82 kWh.
Eνα ακόμα βασικό πλεονέκτημα της μπαταρίας του Τoyota C-HR+ είναι το γεγονός πως προσφέρει προαιρετικά τη δυνατότητα φόρτισης από οικιακό φορτιστή με ισχύ 22 kW (σ.σ. από 11 kW που είναι το σύνηθες), στοιχείο που προσφέρει επίσης προαιρετικά το smart #3 στην κατηγορία.

Με αυτονομία έως 600 χλμ. (WLTP), όσο και το Ford Explorer (602 χλμ.)

Μέσω της χωρητικότητας της μπαταρίας του, το C-HR+ στην δικίνητη έκδοση με τους 224 ίππους προσφέρει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία έως 600 χλμ.. κάτι που οφείλεται στο αποδοτικό σύστημα διαχείρισης της ενέργειάς του. Αυτή η τιμή αυτονομίας, είναι από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία των ηλεκτρικών οικογενειακών SUV, αφού μόνο το Ford Explorer που αναφέραμε και παραπάνω έχει αντίστοιχη (602 χλμ.), ενώ το αμέσως επόμενο μοντέλο με τη μεγαλύτερη αυτονομία είναι το νέο Skoda Elroq με 574 χλμ., πάντα σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.


Toyota C-HR+ vs ανταγωνισμός (Ford Explorer, Hyundai Kona, Peugeot E-3008, smart #3, Skoda Elroq, VW ID.5 | autotriti.gr
2 Φωτογραφίες »

Toyota C-HR+ vs ανταγωνισμός (Ford Explorer, Hyundai Kona, Peugeot E-3008, smart #3, Skoda Elroq, VW ID.5 | autotriti.gr

11 χρόνια εγγύηση και 1.000.000 χλμ. για την μπαταρία. Δεν έχει αντίπαλο...

H Τoyota πρόσφατα ανέβασε ακόμα περισσότερο τη διαφορά της στον τομέα της εγγύησης από τις υπόλοιπες εταιρείες, καλύπτοντας με 11 χρόνια εγγύηση όλα τα μοντέλα της. Αυτό αφορά βεβαίως και το νέο C-HR+ και το καθιστά το καλύτερο στον τομέα ανάμεσα στην κατηγορία, όμως ακόμα πιο σημαντικό στο συγκεκριμένο μοντέλο και γενικότερα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Toyota (Urban Cruiser, bZ4X) είναι πως οι μπαταρίες τους καλύπτονται επίσης από 11 χρόνια ή έως και 1.000.000 χλμ..

Δε θα βρούμε κάτι αντίστοιχο στην κατηγορία από τον ανταγωνισμό, ωστόσο σίγουρα ξεχωρίζει στον τομέα η εγγύηση των 5 ετών των Hyundai Kona Electric και Ioniq 5 ανεξάρτητα από τα διανυθέντα χλμ., αλλά και τα 8 χρόνια (έως 100.000 χλμ.) του Ford Explorer.

Θα έχει και 4κίνητη έκδοση με 343 ίππους. Μόνο το smart #3 Brabus είναι πιο ισχυρό

Εκτός από τις δύο βασικές δικίνητες εκδόσεις των 164 και 224 ίππων του, το νέο Toyota C-HR+ προσφέρεται και σε μια ακόμα πιο ισχυρή και τετρακίνητη έκδοση, σε συνδυασμό με την μπαταρία των 77 kWh. Η έκδοση αυτή αποδίδει συνολικά 343 ίππους και καθίσταται ως η πιο ισχυρή ηλεκτρική πρόταση στην γκάμα της Toyota (σ.σ. μαζί με την αντίστοιχη έκδοση του bZ4X) και μια από τις πιο ισχυρές προτάσεις απέναντι στον ανταγωνισμό. Αυτή τη στιγμή στην κατηγορία το πιο ισχυρό μοντέλο είναι το smart #3 στην κορυφαία -επίσης τετρακίνητη- έκδοση Brabus με απόδοση 428 ίππους που χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα από στάση μόλις 4,1 δλ. (5,2 δλ. για την ίδια μέτρηση το C-HR+).

Σελίδα 2Σχεδίαση: To αιχμηρό design και η κουπέ αισθητική του C-HR+ το φέρνουν αντιμέτωπο με τα αντίστοιχα coupe
Σελίδα 3Εσωτερικό: Εντυπωσιακό και στο εσωτερικό και με τη μεγαλύτερη οθόνη που έχουμε δει σε Toyota (14 ιντσών)
Σελίδα 4Με τιμή από 33.900 ευρώ
elk test
OPEL