• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία βασίστηκε αρκετά στη σχεδίαση του SUV, GV80.

Ντεμπούτο για το Genesis G80

2.020 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/3/2020

Πρεμιέρα έκανε το ολοκαίνουργιο Genesis G80, ερχόμενο με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας και τρεις επιλογές στους κινητήρες.


Ξεκινώντας ως συνήθως από το εξωτερικό μέρος η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία βασίστηκε αρκετά στη σχεδίαση του SUV GV80, συμπεριλαμβανομένου του νέου χαρακτηριστικού των «δύο γραμμών» που υιοθετεί η μάρκα. Το στοιχείο αυτό ξεκινά από τους εμπρόσθιους προβολείς και εμφανίζεται τόσο στο πλάι, όσο και στο πίσω μέρος και πάλι στα φωτιστικά σώματα. Δεν πρέπει να παραβλέπεται η μαζική γρίλια που θυμίζει ασπίδα, ενώ στο πίσω μέρος εκτός από τα προαναφερόμενα φωτιστικά σώματα βλέπουμε ένα κομψό σχεδιασμό με αρκετές καμπύλες.
 
Οι ζάντες στη συγκεκριμένη έκδοση του G80 είναι και αυτές όμοιες με του GV80 και μετριούνται στις 20 ίντσες, ενώ αναφορικά με τις διαστάσεις να πούμε πως το πολυτελές σεντάν έχει μήκος 4.995 χιλιοστά, πλάτος 1.925 χιλιοστά και ύψος 1.465 χιλιοστά, με το μεταξόνιό του να περνά τα τρία μετρά έχοντας μήκος 3.010 χιλιοστά.
 
Στο εσωτερικό του, το G80 «κλέβει» και εκεί πολλές λεπτομέρειες από το GV80, συμπεριλαμβανομένης της οθόνης αφής 14,5 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και των ξύλινων χαρακτηριστικών στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα όπου έχουν τοποθετηθεί δύο περιστροφικοί επιλογείς. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και συνδυάζεται με οθόνης 12,3 ιντσών, ενώ παρών είναι το head-up display όπως και οι εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto που αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού. Από κει και πέρα, το G80 διαθέτει άφθονο δέρμα στα καθίσματα, στο τιμόνι και στα πάνελ, ενώ παρόντα είναι και τα μεταλλικά στοιχεία.
 
Πολλά είναι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας. Το Genesis G80 αποκτά σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης, αποφυγής σύγκρουσης με όχημα που βρίσκεται στα τυφλό σημείο/νεκρή γωνία, αλλά και το σύστημα Highway Driving Assist II το οποίο μεταξύ άλλων βοηθάει τον οδηγό να αλλάζει λωρίδες. Στάνταρ είναι και το προσαρμοζόμενο Cruise Control.
 
Στα μηχανικά σύνολα η Genesis εξοπλίζει το G80 με τρεις κινητήρες. Την αρχή κάνει ο τετρακύλινδρος 2,5 λίτρων τούρμπο κινητήρας βενζίνης με 304 ίππους και 421 Nm ροπής, ακολουθεί ο 3,5 λίτρων V6 με 380 ίππους και 530 Nm ροπής, ενώ τέλος υπάρχει και ο τετρακύλινδρος ντίζελ 2,2 λίτρων με 210 άλογα. Το μοντέλο θα προσφέρει με κίνηση στους πίσω ή στους τέσσερις τροχούς.
 
Τέλος η κορεατική μάρκα σημειώνει πως το αλουμίνιο αντιπροσωπεύει περίπου το 19% της πλατφόρμας του νέου G80, στοιχείο που το κάνει έως και 110 κιλά πιο ελαφρύ από τον προηγούμενο. Η τρίτη γενιά του G80 ξεκινά άμεσα τις πωλήσεις της στην Νότια Κορέα, ενώ στις άλλες αγορές θα κυκλοφορήσει το δεύτερο εξάμηνο του έτους.