Kινητήρας: Βελτιστοποιημένη τεχνολογία με αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία

Kινητήρας: Βελτιστοποιημένη τεχνολογία με αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία

13.615 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2018)

Μπορεί η προσθήκη της roadster εκδοχής του BMW i8 να είναι και το highlight μέσα στα πλαίσια της ανανέωσης του μοντέλου, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν φέρει και ουσιαστικές αλλαγές σε μηχανολογικό επίπεδο. Για ένα αυτοκίνητο με την τεχνολογία του μάλιστα, τα 4 χρόνια είναι μεγάλο διάστημα με την ανανεωμένη του έκδοση να μοιάζει σαν καινούρια γενιά. Αρχικά, εφοδιάζεται με μεγαλύτερες μπαταρίες ιόντων λιθίου που τοποθετούνται κεντρικά στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, με χωρητικότητα 11,6 kWh (από 7,1 kWh πριν) με αποτέλεσμα να αποδίδει περισσότερη δύναμη και μεγαλύτερη αυτονομία. Ετσι , έχουμε μια αύξηση ισχύος του ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς κατά 12 ίππους (143 ίπποι από αυτό το μοτέρ), ενώ ο 3κύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης με τεχνολογία TwinTurbo των 1,5 λτ. αποδίδει και πάλι 231 ίππους και δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς. Η συνολική ισχύς έτσι ανέρχεται στα 374 άλογα που εξασφαλίζουν ανάλογες επιδόσεις supercar, με το βάρος να διατηρείται και πάλι να σε πολύ καλά επίπεδα τηρουμένων των αναλογιών (1.533 κιλά το coupe και 1.593 κιλά το Roadster).  Μόλις 4,6 δλ. χρειάζεται το Roadster i8 για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα (4,4 το coupe), με την τελική να σταματάει ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το μεγάλο νέο ωστόσο είναι πως μέσω των μεγαλύτερων μπαταριών, τα δύο i8 μπορούν να κινηθούν για περισσότερα χιλιόμετρα με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια (55 χλμ. για το coupe και 53 για το Roadster) από τα 20 χλμ. του προηγούμενου i8. Στην πράξη, τόσο το κλειστό όσο και το ανοικτό i8 κινούνται αρχικά αυτόνομα με την ηλεκτρική ενέργεια με αποτέλεσμα να μην ακούγεται τίποτα αλλά και να παρουσιάζουν εκπληκτική απόκριση στο γκάζι. Ο βενζινοκινητήρας εμπλέκεται μόνο σε βίαιο πάτημα του γκαζιού και το i8 μετουσιώνεται σε ένα αντίστοιχο της εμφάνισης σπορ αυτοκίνητο, με τον τεχνητό αλλά εθιστικό ήχο να γεμίζει την καμπίνα των επιβατών. Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης, το i8 αποκτά και τον ανάλογο χαρακτήρα (COMFORT, SPORT ή ECO PRO) ενώ με την επιλογή του eDrive κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα σε ταχύτητες έως και τα 120 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση οι καταναλώσεις είναι εξαιρετικές με 14,5 kWh/100 χλμ. ή 2,1 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες (14,0 kWh/100 χλμ. και 1,9 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα για το κλειστό).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

LINGLONG VS CONTINENTAL
moto