Οδηγούμε τη BMW M5 των 600 PS
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε τη BMW M5 των 600 PS

13.655 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2018)

Παράλληλα με την παρουσίαση του ανανεωμένου BMW i8, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για μια ακόμη φορά το «τέρας» με την αγγελική περιβολή που ακούει στο όνομα M5. Η μεσαία μπερλίνα της BMW στην πιο ακραία αντισυμβατική και αυτή κατά κάποιο τρόπο έκδοσή της. Με 600 ίππους από τον V8 biturbo των 4,4 λτ. και 750 Nm ροπής, δεν μπορείς να μην υποκλιθείς στο μεγαλείο της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εμφανισιακά, η BMW M5 είναι σαφώς πιο επιθετική από τις απλές εκδόσεις της Σειράς 5 όμως και πάλι κρύβει καλά κάτω από το μεγάλο της αμάξωμα αυτό που ακολουθεί. Είναι περισσότερο πολυτελής από «άγρια» και γεμίζει το δρόμο με την πληθωρικότητά της και τον ήχο της. Αντίστοιχα προσεγμένη είναι και στο εσωτερικό της, που χαρακτηρίζεται από την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τον όμορφο διάκοσμο με τις πολυτελείς αναφορές και τους μεγάλους εσωτερικούς της χώρους.

Εκεί όμως που σταματάει κάθε σχέση της με τις υπόλοιπες εκδόσεις της Σειράς 5, είναι με το που πατήσεις το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα. Η μελωδία του 8κύλινδρου κινητήρα σε μαστιγώνει και σε κάνει να ξεχνάς την πρόσφατη εμπειρία που είχες με τα i8. Εδώ η δύναμη έχει άλλες διαστάσεις και οι αισθήσεις σου χτυπάνε κόκκινα. Δεν θα ασχοληθούμε με τις πραγματικές καταναλώσεις μιας και ελάχιστη σημασία έχει αν είναι 5 ή και παραπάνω λίτρα/100 χλμ. από τα 10,5 λτ. που αναφέρει η BMW. Αυτό άλλωστε εξαρτάται από τον τρόπο που  εσύ έχεις επιλέξει να εκμεταλλευθείς κάθε έναν από τους 600 ίππους αυτής της φοβερής μηχανής.

Στο δρόμο μάλιστα όλοι αυτοί οι ίπποι βγαίνουν αβίαστα μέσω του συστήματος 4κίνησης που εφοδιάζεται. Μην βιαστείτε όμως να βγάλετε συμπεράσματα από αυτό, καθώς αν και 4κίνητη η Μ5 παραμένει ένα αυθεντικό μηχάνημα οδήγησης. Για την ακρίβεια είναι περισσότερο ευχάριστη από ποτέ εμπλέκοντας τον εμπρός άξονα κατ επιλογήν του οδηγού της. Μέσω της τετρακίνησης η οδήγηση της Μ5 γίνεται με περισσότερη αυτοπεποίθηση. ΓιΆαυτό φροντίζει κυρίως η κεντρική μονάδα  για το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού, του M διαφορικού και όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων. Ο οδηγός έχει 3 επιλογές (4WD, 4WD Sport, 2WD). Στην πρώτη το σύστημα επιτρέπει ελαφρά ολίσθηση των πίσω τροχών κατά την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών εμπλέκοντας και τον εμπρός άξονα, ενώ στην δεύτερη καθίσταται ακόμα πιο υπερστροφική η συμπεριφορά της. Στην τρίτη, η Μ5 «μετατρέπεται» σε πισωκίνητη, που σημαίνει πως αν απενεργοποιηθούν τα συστήματα ελέγχου της ευστάθειας θα πρέπει να ξέρεις καλά τι κάνεις για να ελέγξεις ένα αμάξωμα με μεταξόνιο 2.982 χλστ. και 600 ίππους στον πίσω άξονα. Σε κάθε επιλογή πάντως και μέσω του προγράμματος παραμετροποίησης, η Μ5 είναι ιδιαίτερα ευχάριστη και ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο σε ότι της ζητήσεις να κάνει. Θες να κινείται σαν λιμουζίνα; Θες υπερταχεία; Θες να «καπνίζει» τα λάστιχά της; Σε όλα θα πει ναι και με θα εναρμονιστεί με τις ανάγκες σου με έναν μαγικό τρόπο. Παράλληλα η απόκριση και η ακρίβειά της δεν θυμίζουν σε τίποτα αυτοκίνητα του βάρους και του μεγέθους της. Όπως και τα εξωτικά i8 και i8 Roadster ωστόσο και ως ένα αυτοκίνητο επίδειξη δύναμης (έστω σε πιο συμβατικά πλαίσια), και η Μ5 κοστίζει ανάλογα. Υπολογίστε από 174.900 ευρώ αρχική, τιμή που μπορεί να ξεφύγει αρκετά με την μεγάλη διαθέσιμη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

YARIS VAN
OPEL