Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI 116 PS DSG

 Σχολιάστε 
18.936 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2024)
Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI 116 PS DSG
4 Φωτογραφίες »

- Πιο σβέλτο και χωρίς να καίει (πολύ) παραπάνω από το χειροκίνητο
- Αλλάζεις σχέσεις και με τις άκρες των δακτύλων σου
- Συμφέρει η μεσαία έκδοση More που είναι μόνο 200 ευρώ πάνω από τη βασική Life
- Με φώτα που κάνουν τη νύχτα-μέρα

Πιο γρήγορο και χωρίς να καίει (πολύ) παραπάνω από το χειροκίνητο

Μετά από τη δοκιμή του ανανεωμένου VW T-Cross με τον 1.000άρη κινητήρα των 116 ίππων επανερχόμαστε με την έκδοση που στοχεύει στην άνεση και στην ευκολία χάρη στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Για τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, έχουν γραφτεί πολλά, όμως αυτό που θα έπρεπε να κρατήσουμε, είναι πως όταν επιταχύνουμε το όχημα, η επόμενη σχέση έχει ήδη προεπιλεγεί και όταν τελικά γίνεται η αλλαγή της σχέσης δεν χρειάζεται πάνω από 150 ms (χιλιοστά του δευτερολέπτου) για να πραγματοποιηθεί. Ενδεικτικά να αναφέρουμε εδώ ότι ένας μέσος οδηγός αλλάζει ταχύτητα μεταξύ 600-1000 ms, ενώ το ανοιγοκλείσιμο του βλεφάρου του ματιού χρειάζεται περίπου 333 ms.

Αρχικά ο 1,0 TSI μας συστήθηκε με 116 ίππους στην πορεία όμως ο κινητήρας ρυθμίστηκε στους 110 ίππους, για να έρθει σήμερα ξανά με 116 ίππους. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το αυτόματο T-Cross είναι πιο γρήγορο (0-100 σε 9,9 δλ. και 60-100 χλμ./ώρα 5,5 δλ.) από το αντίστοιχο χειροκίνητο (0-100 σε 10,7 δλ. και 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε σε 6,9 δλ.). Και μάλιστα χωρίς να καίει πολύ παραπάνω από τα 7,2 λτ./100 χλμ. του χειροκίνητο έγιναν 7,5 λτ./100 χλμ. στο αυτόματο που δοκιμάσαμε.

Αλλάζεις σχέσεις και με τις άκρες των δακτύλων σου

Εκτός από την εντελώς αυτόματη λειτουργία, το DSG κιβώτιο διαθέτει και δυνατότητα χειροκίνητης εναλλαγής των 7 σχέσεων του. Αυτό γίνεται είτε σπρώχνοντας/τραβώντας τον επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, είτε με τα «αυτάκια» (paddles) που είναι πίσω από το τιμόνι: Με το δεξί ανεβάζεις σχέση, με το αριστερό κατεβάζεις.


Επιδερμικές οι αλλαγές στην εμφάνιση του ανανεωμένου VW T-Cross. Το σημαντικό είναι πως καταργήθηκαν οι απλοί προβολείς και πλέον υπάρχουν LED φώτα από τη βασική έκδοση. Τα πίσω φώτα απέκτησαν «Χ» μοτίβο.
4 Φωτογραφίες »

Επιδερμικές οι αλλαγές στην εμφάνιση του ανανεωμένου VW T-Cross. Το σημαντικό είναι πως καταργήθηκαν οι απλοί προβολείς και πλέον υπάρχουν LED φώτα από τη βασική έκδοση. Τα πίσω φώτα απέκτησαν «Χ» μοτίβο.

Συμφέρει η μεσαία έκδοση More που είναι μόνο 200 ευρώ πάνω από την ούτως ή άλλως πληρέστατη «βασική»

Στις εκδόσεις Life και More πληρώνεις 2.200 ευρώ για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG που συνοδεύει το αυτόματο VW T-Cross (2.300 ευρώ στην έκδοση R-Line). Στην έκδοση Life η τιμή είναι 27.150 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό. Με 200 ευρώ παραπάνω όμως συμφέρει η επόμενη έκδοση More, που προσφέρει 17άρες ζάντες αλουμινίου, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, αυτόματο αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέφτη, υποβοήθηση μεγάλης σκάλας και Keyless Access (είσοδος και εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί.). Η κορυφαία έκδοση R-Line κοστίζει 30.050 ευρώ.

Με φώτα που κάνουν τη νύχτα-μέρα

Όπως και στη χειροκίνητη έκδοση, έτσι και η αυτόματη έκδοση του T-Cross με τα 116 άλογα «τέλειωσε» τους προβολείς αλογόνου και από τη βασική έκδοση Life έχει φώτα LED. Αυτά μάλιστα μπορούν να αναβαθμιστούν στα πιο «έξυπνα» IQ.LIGHT LED Matrix (+1.020 ευρώ) και τα οποία κάνουν τη νύχτα, μέρα χωρίς μάλιστα να τυφλώνουν του άλλους οδηγούς.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του ανανεωμένου VW T-Cross με τον 1.000αρη TSI των 116 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο DSG.

Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας: Πιο σβέλτο από το χειροκίνητο, χωρίς σημαντική επιβάρυνση της κατανάλωσης
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ανεση, ευκολία και πιο ήσυχο ταξίδι
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
Test Center