• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο 2,3 λίτρων EcoBoost (turbo) άμεσου ψεκασμού, αποδίδει 317 ίππους και τα 432 Nm ροπής.

Κινητήρες – Κιβώτια: Με EcoBoost & V8

31.946 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2015

Η προσπάθεια εκσυγχρονισμού και, κατ επέκταση, εξ ευρωπαϊσμού του αυτοκινήτου, αποτυπώνεται και στις κινητήριες επιλογές. Στην κορυφή της γκάμας “κάθεται” ο 5λιτρος V8 των 421 ίππων και 530 Nm ροπής. Ωστόσο το ενδιαφέρον συγκεντρώνει ο 2,3 λίτρων EcoBoost (turbo) άμεσου ψεκασμού, με τους 317 ίππους και τα 432 Nm ροπής. Και τα δύο μοτέρ έχουν μπλοκ και κεφαλή από αλουμίνιο. Αυτοί οι κινητήρες χαρίζουν ένα 0-100 της τάξης των 4,8 δλ. για το 5λιτρο σύνολο (επίδοση που καθιστά τη Mustang το ταχύτερο μοντέλο μαζικής παραγωγής στην ευρωπαϊκή ιστορία της Ford) και 5,8 δλ. για τον EcoBoost. Αντιστοίχως, η κατανάλωση ξεκινάει από τα 8,0 λτ./100 χλμ. για τον EcoBoost, όταν αυτός συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ στον 5λιτρο η καλύτερη κατανάλωση επιτυγχάνεται στην αυτόματη έκδοση, με 12 λτ./100 χλμ. Με το κινητήρα EcoBoost, το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με την ενεργές γρίλιες πίσω από τη μάσκα, που όταν δεν απαιτείται μεγάλη ψύξη για τον κινητήρα, κλείνουν, βελτιώνοντας την αεροδυναμική. Από εκεί και πέρα, όλες οι εκδόσεις του μοντέλου (κουπέ και cabrio) έχουν αεροδυναμικές βελτιώσεις που βοηθάνε και τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στο δρόμο, αλλά και εμποδίζουν την εισχώρηση σχετικών θορύβων στο εσωτερικό. Επίσης όλες οι εκδόσεις του μοντέλου και με τους δύο κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, που πάει πακέτο με το Hill Start Assist (σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα), αλλά και με 6άρι αυτόματο, που διατίθεται με χειριστήρια στο τιμόνι. Από όλα αυτά κρατήστε την κατανάλωση του EcoBoost που στην πράξη δεν ξεφεύγει εκνευριστικά από τα εργοστασιακά νούμερα, αλλά και τις εκπομπές ρύπων που δεν ξεπερνάν τα 179 γρ./χλμ. κατά μέσο όρο, νούμερα αδιανόητα για ένα muscle car άλλων εποχών. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση 2,3 EcoBoost 5,0 Ti-CVT V8
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.300/4/ turbo 4.951/V8/ ατμόσφαιρα
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 317/5.500 421/6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 432/3.000 530/4.250
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,8 4,8
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 234 250
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 8,0 13,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 179 299
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα Μακφέρσον, αντιστρεπτική/ Πολλαπλοί σύνδεσμοι
Φρένα Ε/Π Αερ.Δίσκοι/Αερ. Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.784Χ11.961Χ1.381
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.720
Βάρος (κιλά) 1.655 1.720
Tags: FORD
 
  • JIM

    Η MUSTANG είναι σε όλα αυτά τα χρόνια classic car,ενώ το audi ΤΤS περνάει απαρατήρητο σε σχέση με το MUSTANG.

      7
  • Berlin

    Argo amaksi gia sport polla alloga men agimnasta de... kalitera ena audi TTS me ta aloga tou eco boost exei ta 0-100 se 4,6 den tha trolaris mono esu auto triti! mporoume kai emeis :)

      4
  • Νίκος

    Βέβαια, το TTS έχει και 75χιλιάρικα. Ακόμη όμως και με το απλό να το συγκρίνουμε προτιμώ το TT (ειδικά αν είναι και dsg) καθώς έχει καλύτερο στήσιμο και είναι εξίσου γρήγορο με χαμηλότερη κατανάλωση-συντήρηση!

      3
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

      1