• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ικανοποιητική ποιότητα και πληρέστατος εξοπλισμός, ενώ διαθέτει και σύγχρονες τεχνολογίες.

Εσωτερικό: Σύγχρονες τεχνολογίες σε muscle φόντο

31.947 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2015

 Στο εσωτερικό ετοιμαστείτε για μια επίθεση αυθεντικής αισθητικής που σου θυμίζει αμέσως την καταγωγή αυτού που οδηγείς. Φυσικά οι σύγχρονες τεχνολογικές επιταγές κάνουν αισθητή την παρουσία τους, όπως και αναγκαία. Το υψηλό τμήμα της κονσόλα μεταξύ των εμπρόσθιων καθισμάτων και ο κοντός επιλογέας τονίζουν το δυναμισμό του αυτοκινήτου. Η κονσόλα γεμίζει με διακόπτες (ξεχωρίζουν οι χαμηλά τοποθετημένοι αεροπορικού τύπου), ενώ φιλοξενεί και μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών, του συστήματος infotainment SYNC2 που επιτρέπει τον φωνητικό χειρισμό του τηλεφώνου, του συστήματος ψυχαγωγίας, του κλιματιστικού και του navi. Παράλληλα, υπάρχουν και άλλες ανέσεις, όπως η κάμερα οπισθοπορείας, η πρόσβαση χωρίς κλειδί, αλλά και ο εσωτερικός φωτισμός σε έξι αποχρώσεις. Μάλιστα, η Mustang είναι το πρώτο αυτοκίνητο, παγκοσμίως, που διαθέτει αερόσακο γονάτων για το συνοδηγό, που είναι φυλαγμένος στο πορτάκι του ντουλαπιού εμπρός από τον συνεπιβάτη. Σε όλα αυτά υπολογίστε άνετους χώρους για τους δύο εμπρός επιβάτες και ένα χώρο αποσκευών από 408 λίτρα (για την κουπέ) μέχρι 332 λίτρα (για την κάμπριο). Συνολικά, η ποιοτική εμπειρία βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, αλλά η εισβολή των σύγχρονων τεχνολογιών (βλ. σύστημα infotainment με πολλά κουμπιά στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι), σε μπερδεύει όταν πας να ξεχαστείς με τη ρετρό αισθητική. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση 2,3 EcoBoost 5,0 Ti-CVT V8
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.300/4/ turbo 4.951/V8/ ατμόσφαιρα
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 317/5.500 421/6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 432/3.000 530/4.250
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,8 4,8
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 234 250
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 8,0 13,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 179 299
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα Μακφέρσον, αντιστρεπτική/ Πολλαπλοί σύνδεσμοι
Φρένα Ε/Π Αερ.Δίσκοι/Αερ. Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.784Χ11.961Χ1.381
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.720
Βάρος (κιλά) 1.655 1.720
Tags: FORD
 
  • JIM

    Η MUSTANG είναι σε όλα αυτά τα χρόνια classic car,ενώ το audi ΤΤS περνάει απαρατήρητο σε σχέση με το MUSTANG.

      7
  • Berlin

    Argo amaksi gia sport polla alloga men agimnasta de... kalitera ena audi TTS me ta aloga tou eco boost exei ta 0-100 se 4,6 den tha trolaris mono esu auto triti! mporoume kai emeis :)

      4
  • Νίκος

    Βέβαια, το TTS έχει και 75χιλιάρικα. Ακόμη όμως και με το απλό να το συγκρίνουμε προτιμώ το TT (ειδικά αν είναι και dsg) καθώς έχει καλύτερο στήσιμο και είναι εξίσου γρήγορο με χαμηλότερη κατανάλωση-συντήρηση!

      3
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

      1