• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ποιότητα κύλισης είναι απρόσμενα καλή, αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι αποκομμένο από το δρόμο

Οδηγώντας τη Mustang

31.949 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2015

Και ερχόμαστε στο δια ταύτα. Τι συμβαίνει πίσω από το τιμόνι. Μιλώντας με έναν εκ τους υπευθύνους του project μάθαμε ότι το αυτοκίνητο που είχαν πολύ στο νου τους όταν αποφάσισαν να τη φέρουν στην Ευρώπη ήταν το Audi TT. Τι σχέση έχει με αυτό; Καμία. Το γερμανικό κουπέ είναι ένα αψεγάδιαστο παράδειγμα σύγχρονης γερμανικής τεχνολογίας. Και ως τέτοιο είναι απροβλημάτιστο σε όλα του και δουλεύει καλά. Η Mustang όμως είναι ιδιαίτερη. Γιατί σου ξεκαθαρίζει από την αρχή ότι για να κάνεις παρέα μαζί της πρέπει να ξέρεις τι ζητάς. Η ποιότητα κύλισης είναι απρόσμενα καλή, αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι αποκομμένο από το δρόμο. Το πλαίσιο είναι καλά δομημένο, αλλά το αισθάνεσαι πιο "παρόν" στα οδηγικά δρώμενα απο τα συνήθη γερμανικά παραδείγματα. Το τιμόνι είναι γενικά βαρύ, αλλά είναι καλό που ρυθμίζεται κατά περίπτωση, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δε σε ξεχνούν, (αλλά στο Cabrio τους θες παρέα στη βόλτα), το ESP είναι γενναιόδωρο στο πόσο σε αφήνει να γλιστρήσεις στο γκάζι, ακόμα και στο on, ο επιλογέας είναι σκληρός και θέλει αποφασιστικότητα για να κουμπώσει (αν και είναι ιδανικά κοντός και με μικρές διαδρομές), το τιμόνι έχει σχετικά μεγάλη στεφάνη (αλλά η θέση οδήγησης στέκεται ιδανικά απέναντί του), ο τεχνικός ήχος στον EcoBoost είναι πολύ βαρύς για 4κυλίνδρο (αλλά σου αρέσει), η ποιότητα δεν είναι αυτό που λέμε αψεγάδιαστη, αλλά τελικά σου κάνει (άλλωστε κάτι πρέπει να κοπεί για να έρθει και η τιμή στα ίσια της, αφού εδώ η λογική δεν είναι μόνο το απόλυτο αλλά και το προσιτό). Σίγουρα θα θέλαμε λιγότερα κουμπιά, και όχι την τεράστια οθόνη αφής (από τα Focus και Mondeo). Οπότε τι μένει; Μένει ότι τη Mustang την οδηγείς και θυμάσαι τι οδήγησες γιατί έχει χαρακτήρα. Και όλοι οι χαρακτήρες έχουν τα καλά και τα κακά τους, γιατί είναι ζωντανοί και όχι αποστειρωμένοι. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση 2,3 EcoBoost 5,0 Ti-CVT V8
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.300/4/ turbo 4.951/V8/ ατμόσφαιρα
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 317/5.500 421/6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 432/3.000 530/4.250
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,8 4,8
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 234 250
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 8,0 13,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 179 299
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα Μακφέρσον, αντιστρεπτική/ Πολλαπλοί σύνδεσμοι
Φρένα Ε/Π Αερ.Δίσκοι/Αερ. Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.784Χ11.961Χ1.381
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.720
Βάρος (κιλά) 1.655 1.720
Tags: FORD
 
  • JIM

    Η MUSTANG είναι σε όλα αυτά τα χρόνια classic car,ενώ το audi ΤΤS περνάει απαρατήρητο σε σχέση με το MUSTANG.

      7
  • Berlin

    Argo amaksi gia sport polla alloga men agimnasta de... kalitera ena audi TTS me ta aloga tou eco boost exei ta 0-100 se 4,6 den tha trolaris mono esu auto triti! mporoume kai emeis :)

      4
  • Νίκος

    Βέβαια, το TTS έχει και 75χιλιάρικα. Ακόμη όμως και με το απλό να το συγκρίνουμε προτιμώ το TT (ειδικά αν είναι και dsg) καθώς έχει καλύτερο στήσιμο και είναι εξίσου γρήγορο με χαμηλότερη κατανάλωση-συντήρηση!

      3
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

      1