• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στον εξοπλισμό της Mustang υπάρχει επιταχυνσιόμετρο, launch control αλλά και σύστημα που επιτρέπει το burnout των πίσω τροχών.

Τεχνολογία για το δρόμο

31.948 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2015

Ξεχάστε οτιδήποτε πολύ βαρύ και ασήκωτο για τα ευρωπαϊκά γούστα. Παρά τα 4,8 (περίπου) μέτρα του μήκους της και τους πληθωρικούς κινητήρες, η Mustang ζυγίζει μόλις κάτι παραπάνω από 1,5 τόνο, είτε κλειστή είτε ανοιχτή. Η Ford ετοίμασε μια νέα πλατφόρμα με τον κωδικό «S550», με νέα πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση (integral link), αλλά και μια επίσης νέα εμπρόσθια ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον. Στάνταρ είναι το σύστημα Selectable Drive, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επέμβει σε τιμόνι, μετάδοση, ESP, απόκριση κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο. Ανάλογες ρυθμίσεις υπάρχουν και για το τιμόνι, που επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ τριών modes βάρους (normal, comfort ή sport).
Στα χαρακτηριστικά της νέας Mustang συγκαταλέγεται και η προσπάθεια για μείωση του συνολικού της βάρους, η οποία υπολογίζεται στα 90 περίπου κιλά κατά μέσο όρο. Την ίδια ώρα που το πλαίσιο είναι πιο άκαμπτο (από το προηγούμενο μοντέλο) κατά 28%. Για παράδειγμα πολλά μέρη του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο (καπό, εμπρός φτερά, στοιχεία της πίσω ανάρτησης, η «χελώνα» στο αυτόματο κιβώτιο και οι δαγκάνες των πίσω φρένων). Επίσης, ειδικά για την Ευρώπη, οι τροχοί είναι 19 ιντσών, ενώ τα φρένα είναι αναβαθμισμένα, με αεριζόμενους δίσκους και 4πίστονες (ή 6πίστονες ανάλογα την έκδοση κινητήρα), αλουμινένιες δαγκάνες.
Ειδικά για χρήση στην πίστα, η Mustang εφοδιάζεται με τα λεγόμενα Track Apps, που ελέγχονται από το τιμόνι και προβάλλονται στον πίνακα οργάνων. Αυτά περιλαμβάνουν επιταχυνσιόμετρο, χρονομέτρη επιτάχυνσης και όργανο που μετράει την απόδοση των φρένων (δηλαδή μετρά το χρόνο και την απόσταση φρεναρίσματος από μια προκαθορισμένη ταχύτητα). Τον κατάλογο του “αγωνιστικού” πακέτου συμπληρώνει το Launch Control αλλά και το Line Lock. Το πρώτο είναι το, γνωστό, από τα αυτοκίνητα επιδόσεων, σύστημα που επιτρέπει την απόλυτη επιτάχυνση, χωρίς απώλειες πρόσφυσης. Από την άλλη, το Line Lock είναι ακριβώς το αντίθετο, αφού το σύστημα φρενάρει τους εμπρός τροχούς, επιτρέποντας στον οδηγό να «ζεστάνει» τα πίσω λάστιχα, ή να τα κάψει, κάνοντας burnout στατικό. Αυτά τα συστήματα είναι συνδυασμένα με τον V8 κινητήρα.
Στο δρόμο η κατανομή βάρους είναι σχεδόν ιδανική με το 54% να πηγαίνει στον μπροστινό άξονα στην 5λιτρη Mustang και το 53% στην έκδοση με το κινητήρα EcoBoost. Παράλληλα, η Ford υπόσχεται ότι στις στροφές το αυτοκίνητο μπορεί να επιτύχει πλευρική επιτάχυνση μέχρι 0,97 G.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση 2,3 EcoBoost 5,0 Ti-CVT V8
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.300/4/ turbo 4.951/V8/ ατμόσφαιρα
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 317/5.500 421/6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 432/3.000 530/4.250
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,8 4,8
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 234 250
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 8,0 13,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 179 299
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα Μακφέρσον, αντιστρεπτική/ Πολλαπλοί σύνδεσμοι
Φρένα Ε/Π Αερ.Δίσκοι/Αερ. Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.784Χ11.961Χ1.381
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.720
Βάρος (κιλά) 1.655 1.720
Tags: FORD
 
  • JIM

    Η MUSTANG είναι σε όλα αυτά τα χρόνια classic car,ενώ το audi ΤΤS περνάει απαρατήρητο σε σχέση με το MUSTANG.

      7
  • Berlin

    Argo amaksi gia sport polla alloga men agimnasta de... kalitera ena audi TTS me ta aloga tou eco boost exei ta 0-100 se 4,6 den tha trolaris mono esu auto triti! mporoume kai emeis :)

      4
  • Νίκος

    Βέβαια, το TTS έχει και 75χιλιάρικα. Ακόμη όμως και με το απλό να το συγκρίνουμε προτιμώ το TT (ειδικά αν είναι και dsg) καθώς έχει καλύτερο στήσιμο και είναι εξίσου γρήγορο με χαμηλότερη κατανάλωση-συντήρηση!

      3
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

      1