
Η Mustang πάτησε τους τροχούς της επί ευρωπαϊκού εδάφους και εμείς είμασταν εκεί για να την οδηγήσουμε.
Εμφάνιση: Ρετρό γοητεία σε πακέτο 2015
38.116 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2015)
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
font-family:"Times New Roman","serif";mso-fareast-font-family:Calibri;mso-ansi-language:EL;mso-fareast-language:AR-SA;mso-bidi-language:AR-SA">Απαραίτητοστοιχείο σύνδεσης με το παρελθόν και γοητείας είναι η αισθητική προσέγγιση πουνα παντρεύει τις κλασσικές αναλογίες που αναλύσαμε παραπάνω με το σύγχρονοdesign σε ένα πακέτο ομοιογενές και φρέσκο. Υπό αυτό το πρίσμα η νέα Mustangέχει καταφέρει απόλυτα το στόχο της. Οισχεδιαστές της Ford δημιούργησαν ένα παραδοσιακό «fastback»αμάξωμα, που ενσωματώνει όλα τα κύρια χαρακτηριστικά των Mustangτου παρελθόντος. Η οροφή διατηρεί το χαμηλό της ύψος (1.381 χλστ.), την ίδιαστιγμή που το πλάτος παραμένει ιδιαίτερα αυξημένο φτάνοντας στα 1.916 χλμ. Στοπίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα τρία κάθετα στοιχεία των φωτιστικών σωμάτων, πουεντείνουν την κλασικότητα του μοντέλου. Από εκεί και πέρα, εντύπωση προκαλεί τοιδιαίτερα επιθετικό και επιβλητικό εμπρόσθιο τμήμα με τη μεγάλη γρίλια τηςμάσκας να ξεχωρίζει. Τα φωτιστικά σώματα αντίθετα διατηρούν μακρόστενες και μικρότερεςδιαστάσεις, ενώ η επιθετικότητα του μοντέλου εντείνεται και από τις ιδιαίτεραέντονες νευρώσεις του καπό. Τις ίδιες σχεδιαστικές νόρμες ακολουθεί και ηανοιχτή έκδοση του μοντέλου, που εφοδιάζεται με υφασμάτινη οροφή, όπωςπαραδοσιακά όλες οι προηγούμενες ανοιχτές γενιές του μοντέλου. Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι η κουπέ με τηνκάμπριο εκδοχή του μοντέλου έχουν πανομοιότυπες διαστάσεις, με μόνη διαφορά στούψος, όπου η ανοιχτή είναι λίγο πιο ψηλή. Ειδικά για την Ευρώπη η Ford έχει επέμβει ελαφρώς στο σχεδιασμόυιοθετώντας μικρές πινελιές διαφοροποίησης σε σχέση με τις υπόλοιπες αγορές.Έτσι εδώ υπάρχουν φώτα ημέρας ενσωματωμένα στους προβολείς ομίχλης, πίσω φώταμε διάφανο κάλυμμα, πίσω φως ομίχλης ενσωματωμένο στη θέση του φωτός για τηνόπισθεν, ενώ ειδικής σχεδίασης είναι οι πλευρικοί καθρέπτες, που είναιπαράλληλα θερμαινόμενοι και ανακλινώμενοι.
Η MUSTANG είναι σε όλα αυτά τα χρόνια classic car,ενώ το audi ΤΤS περνάει απαρατήρητο σε σχέση με το MUSTANG.
Argo amaksi gia sport polla alloga men agimnasta de... kalitera ena audi TTS me ta aloga tou eco boost exei ta 0-100 se 4,6 den tha trolaris mono esu auto triti! mporoume kai emeis :)
Βέβαια, το TTS έχει και 75χιλιάρικα. Ακόμη όμως και με το απλό να το συγκρίνουμε προτιμώ το TT (ειδικά αν είναι και dsg) καθώς έχει καλύτερο στήσιμο και είναι εξίσου γρήγορο με χαμηλότερη κατανάλωση-συντήρηση!
ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.