• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Mustang πάτησε τους τροχούς της επί ευρωπαϊκού εδάφους και εμείς είμασταν εκεί για να την οδηγήσουμε.

Εμφάνιση: Ρετρό γοητεία σε πακέτο 2015

31.945 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2015

Απαραίτητο στοιχείο σύνδεσης με το παρελθόν και γοητείας είναι η αισθητική προσέγγιση που να παντρεύει τις κλασσικές αναλογίες που αναλύσαμε παραπάνω με το σύγχρονο design σε ένα πακέτο ομοιογενές και φρέσκο. Υπό αυτό το πρίσμα η νέα Mustang έχει καταφέρει απόλυτα το στόχο της.  Οι σχεδιαστές της Ford δημιούργησαν ένα παραδοσιακό «fastback» αμάξωμα, που ενσωματώνει όλα τα κύρια χαρακτηριστικά των Mustang του παρελθόντος. Η οροφή διατηρεί το χαμηλό της ύψος (1.381 χλστ.), την ίδια στιγμή που το πλάτος παραμένει ιδιαίτερα αυξημένο φτάνοντας στα 1.916 χλμ. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα τρία κάθετα στοιχεία των φωτιστικών σωμάτων, που εντείνουν την κλασικότητα του μοντέλου. Από εκεί και πέρα, εντύπωση προκαλεί το ιδιαίτερα επιθετικό και επιβλητικό εμπρόσθιο τμήμα με τη μεγάλη γρίλια της μάσκας να ξεχωρίζει. Τα φωτιστικά σώματα αντίθετα διατηρούν μακρόστενες και μικρότερες διαστάσεις, ενώ η επιθετικότητα του μοντέλου εντείνεται και από τις ιδιαίτερα έντονες νευρώσεις του καπό. Τις ίδιες σχεδιαστικές νόρμες ακολουθεί και η ανοιχτή έκδοση του μοντέλου, που εφοδιάζεται με υφασμάτινη οροφή, όπως παραδοσιακά όλες οι προηγούμενες ανοιχτές γενιές του μοντέλου.  Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι η κουπέ με την κάμπριο εκδοχή του μοντέλου έχουν πανομοιότυπες διαστάσεις, με μόνη διαφορά στο ύψος, όπου η ανοιχτή είναι λίγο πιο ψηλή. Ειδικά για την Ευρώπη η Ford  έχει επέμβει ελαφρώς στο σχεδιασμό υιοθετώντας μικρές πινελιές διαφοροποίησης σε σχέση με τις υπόλοιπες αγορές. Έτσι εδώ υπάρχουν φώτα ημέρας ενσωματωμένα στους προβολείς ομίχλης, πίσω φώτα με διάφανο κάλυμμα, πίσω φως ομίχλης ενσωματωμένο στη θέση του φωτός για την όπισθεν, ενώ ειδικής σχεδίασης είναι οι πλευρικοί καθρέπτες, που είναι παράλληλα θερμαινόμενοι και ανακλινώμενοι. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση 2,3 EcoBoost 5,0 Ti-CVT V8
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.300/4/ turbo 4.951/V8/ ατμόσφαιρα
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 317/5.500 421/6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 432/3.000 530/4.250
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,8 4,8
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 234 250
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 8,0 13,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 179 299
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα Μακφέρσον, αντιστρεπτική/ Πολλαπλοί σύνδεσμοι
Φρένα Ε/Π Αερ.Δίσκοι/Αερ. Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.784Χ11.961Χ1.381
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.720
Βάρος (κιλά) 1.655 1.720
Tags: FORD
 
  • JIM

    Η MUSTANG είναι σε όλα αυτά τα χρόνια classic car,ενώ το audi ΤΤS περνάει απαρατήρητο σε σχέση με το MUSTANG.

      7
  • Berlin

    Argo amaksi gia sport polla alloga men agimnasta de... kalitera ena audi TTS me ta aloga tou eco boost exei ta 0-100 se 4,6 den tha trolaris mono esu auto triti! mporoume kai emeis :)

      4
  • Νίκος

    Βέβαια, το TTS έχει και 75χιλιάρικα. Ακόμη όμως και με το απλό να το συγκρίνουμε προτιμώ το TT (ειδικά αν είναι και dsg) καθώς έχει καλύτερο στήσιμο και είναι εξίσου γρήγορο με χαμηλότερη κατανάλωση-συντήρηση!

      3
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

      1