Ανάλογα με τις οδικές συνθήκες, η κατανομή ροπής στις 4Χ4 εκδόσεις μεταβάλλεται συνεχώς από 100% μπροστά μέχρι μάξιμουμ 50% στον εμπρός και πίσω άξονα.

Στο δρόμο:`Ακρως αποτελεσματικό

19.057 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2016

Χωρίς αλλαγές στην ανάρτηση ή σε άλλα «καίρια» μέρη, το Opel Mokka X δεν έχει αλλάξει και πολύ στη οδική του συμπεριφορά. Αυτό έχει τα καλά του, αλλά και τα λιγότερο καλά. Διαθέσιμα στην εν Σκωτία παρουσίαση ήταν μόνο τα πετρελαιοκίνητα Opel Mokka X των 136 ίππων. Αναμφίβολα η νέα εικόνα της καμπίνας είναι άκρως θελκτική και high-tech. Τα νέα ανατομικά καθίσματα AGR στηρίζουν σωστά και είναι αναπαυτικά για την μέση, ενώ η θέση οδήγησης δεν έχει χάσει από την πανοραμικότητά της. Από εκεί και πέρα ο κινητήρας λειτουργεί πολιτισμένα και παρά το περιορισμένο εύρος ωφέλιμης λειτουργίας του τραβάει γερά από χαμηλά, βοηθά στα γρήγορα προσπεράσματα και είναι εξαιρετικά οικονομικός: Ακολουθώντας πίστα τα αυστηρά όρια ταχύτητας η κατανάλωση διατηρήθηκε εύκολα μεταξύ 4,5 και 4,8 λτ./100 χλμ. Η πρόσφυση ήταν άφθονη ακόμη και στην υγρή Σκωτσέζικη άσφαλτο, όπου το Mokka X «έρεε» με χάρη από στροφή σε στροφή χάρη φυσικά και στην τετρακίνηση, που δουλεύει γρήγορα και αποτελεσματικά σε όλες τις συνθήκες. Οι κινήσεις του αμαξώματος ελέγχονται εξαιρετικά, οι κλίσεις είναι περιορισμένες, τα φρένα κάνουν εξαιρετική δουλειά, το τιμόνι αν και χωρίς ιδιαίτερη πληροφόρηση είναι ελαφρύ και ακριβές και ο επιλογέας απόλυτα θετικός. Παρόλα αυτά, το Mokka X δεν θέτει νέα οδηγικά στάνταρ, αλλά κακά τα ψέματα για ένα όχημα της κατηγορίας αυτό μόνο μομφή δεν μπορεί να θεωρηθεί. Αποτελεσματικότητα, ευχρηστία και ευελιξία χρειάζεται και το Μοkka X τις προσφέρει σε μεγάλο βαθμό ακόμη και σε εκτός δρόμους διαδρομές, όπου δεν κώλωσε πουθενά. Αυτό που θα θέλαμε σίγουρα ήταν να μειωθεί ο θόρυβος από την κύλιση και τον αέρα (στις υψηλές ταχύτητες), αλλά και από τις αναρτήσεις, που «ακούγονται» πάνω από τις κακοτεχνίες. Kατά τα άλλα στον ανοιχτό δρόμο είναι άνετο και ευθύβολο, με τα καθίσματα να σε κρατούν ατσαλάκωτο ακόμη και μετά από πολλά χλμ.

Tags: OPEL MOKKA
 
  • Ευτυχώς

    που δεν κώλωσε πουθενά με ασφάλτινα λάστιχα και χαμηλωμένη μούρη.Μάλλον για πατημένο χώμα εννοείται όχι τίποτα ιδιαίτερο, ούτε καν μέτρια εκτός δρόμου διαδρομή......

      2