H γκάμα του Opel Mokka X αποκτά τη νέα γενιά του βενζινοκινητήρα 1,4 Direct Injection Turbo με 152 ίππους, αλλά και την light εκδοχή του πετρελαιοκινητήρα 1,6 CDTi με 110 άλογα.

Κινητήρες: Από 110 -152 ίππους και με «έξυπνη» τετρακίνηση

19.058 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2016

Η γκάμα του Mokka X, εκτός από τον 1,4T των 140 ίππων και των 200 Nm ροπής (1.850-4.900 σ.α.λ.) αποκτά και τη νέα γενιά του βενζινοκινητήρα 1,4 Direct Injection Turbo με 152 ίππους 245 Nm ροπής (2.200-4.400 σ.α.λ.) . Θα διατίθεται σε συνδυασμό με εξάρι αυτόματο κιβώτιο, Start/Stop και «έξυπνο» σύστημα AWD (εκπομπές CO2 148 γρ./χλμ και μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ.). Η Opel υπόσχεται 0-100 σε 9,7 δλ και τελική 193 χλμ./ώρα με αυτό το σύνολο. Στις diesel επιλογές υπάρχει ο νέας γενιάς 1,6 CDTi κινητήρας, ο οποίος πλέον εκτός από 136 ίππους και 320 Nm από τις 2.000-2.250 σ.α.λ. (το ισχυρότερο στην κατηγορία του) είναι διαθέσιμο ως 4Χ2 και στην πιο light εκδοχή των 110 ίππων με 300 Nm ροπής (αντί 320 Νm) και χαμηλότερη κατανάλωση (3,9 αντί 4,1 λτ./100 χλμ. για 4Χ2 έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο). Ανάλογα με την έκδοση το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με 6τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, καθώς και κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς. Η τεχνολογία τετρακίνησης με ηλεκτρομαγνητικό, πολύδισκο συμπλέκτη παραμένει ως είχε και πάντα με το πλεονέκτημα του χαμηλού βάρους (65 κιλά). Όταν το οδόστρωμα είναι στεγνό, η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, που σημαίνει ότι η κατανάλωση παραμένει χαμηλή. Ανάλογα με τις οδικές συνθήκες, η κατανομή ροπής μεταβάλλεται συνεχώς από 100% μπροστά μέχρι μάξιμουμ 50% στον εμπρός και πίσω άξονα, για παράδειγμα σε πολύ βρεγμένους δρόμους ή σαθρά εδάφη.

Tags: OPEL MOKKA
 
  • Ευτυχώς

    που δεν κώλωσε πουθενά με ασφάλτινα λάστιχα και χαμηλωμένη μούρη.Μάλλον για πατημένο χώμα εννοείται όχι τίποτα ιδιαίτερο, ούτε καν μέτρια εκτός δρόμου διαδρομή......

      2