Ο ατμοσφαρικός κινητήρας δεν έχει σπιρτάδα. Ανταποκρίνεται όμως στην κίνηση μέσα στην πόλη και στο χώμα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο ατμοσφαρικός κινητήρας δεν έχει σπιρτάδα. Ανταποκρίνεται όμως στην κίνηση μέσα στην πόλη και στο χώμα.

1.500άρης κινητήρας με 102 άλογα

54.149 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2018)

Για κάτω από το καπό του νέου Jimny η Suzuki έβγαλε από τα ράφια της έναν 1.500άρη βενζινοκινητήρα 102 ίππων, φυσικά βελτιωμένο ριζικά. Δεν έχει την ροπή που έχουμε συνηθίσει από τους σύγχρονους turbo (130 Nm στις 4.000 σ.α.λ.), ούτε το γκάζι στην προσπέραση, ενώ η τελική ταχύτητα σταματάει στα 140 χλμ./ώρα, όμως συμφωνούμε απόλυτα με την επιλογή αυτή για την κίνηση εκτός δρόμου και τον σκληροτράχηλο προσανατολισμού του ιαπωνικού μοντέλου. Επίσης, συμφωνούμε απόλυτα και με την κοντή κλιμάκωση η οποία το βοηθά στις χαμηλές στροφές και στο off road. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι στην εθνική με 120 χλμ./ώρα οι στροφές είναι στις 4.000 και ο θόρυβος αρκετός. Αναφορικά, τέλος με την κατανάλωση, η Suzuki ανακοινώνει 6,8 λτ./100 χλμ., ο υπολογιστής ταξιδίου όμως θα σας δείξει γύρω στα 8,5 λτ./100 χλμ.. Με λίγα λόγια θα κινηθείς άνετα εκτός δρόμου, αλλά και μέσα στον αστικό ιστό, στο ταξίδι όμως θα δυσκολευτείς.

Η τετρακίνηση (4Η) μπορεί να μπει μέχρι και τα 100 χλμ./ώρα. Για να βάλεις κοντά (4L), πρέπει να σταματήσεις. Ο επιλογέας είναι πάνω στο transfer case.

Η τετρακίνηση (4Η) μπορεί να μπει μέχρι και τα 100 χλμ./ώρα. Για να βάλεις κοντά (4L), πρέπει να σταματήσεις. Ο επιλογέας είναι πάνω στο transfer case.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MERCEDES NEW RANGE
OPEL