Οικονομικότερος βενζινοκινητήρας και ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας, αλλά την παράσταση κλέβει το υβριδικό σύνολο που είναι και το ισχυρότερο με 197 ίππους.

Κινητήρες: Οικονομικότεροι, ισχυρότεροι αλλά μεγάλου κυβισμού

38.583 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/1/2016

Όπως γράψαμε και στην αρχή του κειμένου μας, το ανανεωμένο RAV4 μπορεί να έχει αλλαγές στην γκάμα του αλλά τα μοτέρ του παραμένουν 2,0 λτ. τη στιγμή που ο ανταγωνισμός έχει να επιδείξει και μικρότερου κυβισμού επιλογές. Παρόλα αυτά τόσο ο 2,0 λτ. βενζίνης όσο και ο πετρελαιοκινητήρας 2,0 λτ. D4-D έρχονται πλέον με αλλαγές που τους καθιστούν πιο αποδοτικούς και συνάμα οικονομικότερους. 


Συγκεκριμένα ο 2,0 Valvematic εξακολουθεί να αποδίδει 151 ίππους και 195 Nm ροπής, καταφέρνει όμως τυποποιημένη μέση κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 155 γρ./χλμ. CO2. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το βενζινοκίνητο RAV4 χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα 9,9 δλ. και η τελική του ταχύτητα σταματά στα 185 χλμ./ώρα.

Η πετρελαιοκίνητη έκδοση παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς πλέον ο 2,0 λτ. D4-D αποδίδει 143 ίππους και 320 Nm ροπής. Η βελτίωση είναι σαφής, σε σχέση με τα 124 άλογα του τωρινού μοντέλου. Για τη μέση κατανάλωσή του η Toyota ανακοινώνει 4,7 λτ./100 χλμ. (μικρότερο από του υβριδικού που είναι στα 4,9 λτ./100 χλμ.) και οι εκπομπές CO2 είναι στα 123 γρ./χλμ. Όσον αφορά τις επιδόσεις του, ο 2λιτρος D4-D καθιστά το RAV4 ικανό να τελειώσει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ. και του χαρίζει τελική 195 χλμ./ώρα.

Στο Αλικάντε της Ισπανίας όπου και βρεθήκαμε για την παρουσίαση του ανανεωμένου RAV4, η Toyota είχε διαθέσιμο για οδήγηση μόνο το υβριδικό μοντέλο και όχι τις υπόλοιπες εκδόσεις του. Όπως και κάθε άλλο υβριδικό της Toyota έτσι και αυτό έχει πρόγραμμα ECO, με έμφαση στην οικονομία, πρόγραμμα EV, με αποκλειστικά ηλεκτρική λειτουργία και μηδενική κατανάλωση καυσίμου (έως και την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα) και πρόγραμμα Sport για όποιον θέλει τη βελτιστοποίηση των επιδόσεων.

Το υβριδικό RAV4 συνεργάζεται αποκλειστικά με CVT αυτόματο κιβώτιο (συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης) με 6 εικονικές σχέσεις στη χειροκίνητη λειτουργία. Σε πλήρη επιτάχυνση ο ήχος του 2,5 λτ. μοτέρ βενζίνης εισβάλει αισθητά και επίμονα στην καμπίνα. Παρόλα αυτά σε κανονικό ρυθμό οδήγησης το αυτοκίνητο παραμένει ήσυχο. Το υβριδικό RAV4 υπόσχεται μέση κατανάλωση στα 4,9 λτ. και εκπέμπει σύμφωνα πάντα με την Toyota 115 γρ./χλμ. CO2, Όσον αφορά τις επιδόσεις του το 0-100 χλμ./ώρα δικαιολογεί τον τίτλο του ισχυρότερου RAV4, καθώς σταματά τα χρονόμετρα στα 8,3 δλ. ενώ η τελική του είναι στα 180 χλμ./ώρα. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Hybrid 2.0 Valvematic 2.0 D-4D
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.494 / 4 / 16 1.987 /4 / 16 1.995 / 4 / 16
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 197 / 5.700 151 / 6.200 143 / 4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 206 / 4.400-4.800 195 / 4.000 320 / 1.750
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,3 9,9 (10,7 Multidrive S) 9,6
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180 185 195
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,9 (5,0 - 4WD) 6,7 (6,5 Multidrive S) 4,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 115 (117 AWD) 155 (158 Multidrive S) 123
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα ΜακΦέρσον / Διπλά Ψαλίδια Γόνατα ΜακΦέρσον / Διπλά Ψαλίδια
Φρένα Ε/Π Αερ. Δίσκοι / Δίσκοι Αερ. Δίσκοι / Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.605 x 1.845 x 1.675 4.605 x 1.845 x 1.675
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.660
Βάρος (κιλά) 1.625 (1.690 AWD) 1.490 1.535
Tags: TOYOTA RAV4
 
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    οκ ωραια τα τεχνολογικα κ τα μηχανολογικα αλλα ρε παιδια εκει στη τογιοτα,παρτε κανα σχεδιαστη της προκοπης!!εσωτερικα κ εξωτερικα δεν βλεπεται μιλαμε!!απεγνωσμενη προσπαθεια να μοιαζει με χιουνται!!αν ειναι δυνατον!!χαλια μαυρα!!η αληθεια εινα πως θα προτιμουσα το ανταγωνιστικο μοντελο της HONDA στη ιδια κατηγορια.

      10
  • nolian

    POLI KALA KANEI I TOYOTA POU KRATAI TOUS MOTER 2000 CC. GIA MENA EINAI APARADEKTO AYTOKINHTO 4X4 NA EXEI MOTER KATO TON 2000 CC. GIA MENA DEN METRANE TA ALOGA ALLA O KYVISMOS.PROTIMO ENA AYTOKINHTO 2000 CC ME 150 ALOGA APO ENA ME 1600 CC ME 150 ALOGA.BRAVO TOYOTA.

      8
  • kyriacos

    Η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό, κατ'εμένα είναι το ομορφότερο SUV (με εξαίρεση το Macan που είναι σε άλλο επίπεδο)

      2
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΟΥΛΙΔΗΣ

    ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΤΕΡ 1600 ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ QASHQAI.2000 CC ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΣΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ Q3-TIGUAN-X1 ΑΜΑΞΑΡΕΣ

      1
  • Μάνος

    Το ανανεωμένο RAV4 είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, αν και μπροστά λίγο θέλει να το συνηθίσεις, πριν την ανανέωση μπροστά ήταν πιο ελκυστικό, αλλά και το facelift ωραίο είναι και ολοκληρωμένο με πολύ καλή ποιότητα... Μέσα ειδικά μ'αρέσει πολύ. Πλέον για 1η φορά είναι και υβριδικό για μεγαλύτερη οικονομία. Ευχαριστούμε για την πρώτη επαφή.

      1