Το RAV4 είναι το πρώτο SUV της Toyota που επωφελείται από την υβριδική τεχνολογία της μάρκας. Η τετρακίνητη έκδοση έχει ανεξάρτητο ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί τον πίσω άξονα.

Τεχνολογία: Πρώτη φορά υβριδικά

38.582 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/1/2016

Το RAV4 Hybrid βγαίνει ως δικίνητο αλλά και ως τετρακίνητο και είναι το πρώτο υβριδικό SUV με τα σήματα της Toyota. Μάλιστα, παρά τον οικολογικό χαρακτήρα του, καταφέρνει να είναι το ισχυρότερο RAV4 για την ευρωπαϊκή αγορά αλλά και αυτό με την μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης, που φτάνει στα 1.650 κιλά. Συγκεκριμένα η συνδυαστική ισχύς του βενζινοκινητήρα Atkinson 2,5 λτ. των 152 ίππων και του ηλεκτροκινητήρα είναι στα 197 άλογα, χαρίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. Και το σημαντικό είναι πως η εργοστασιακή μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,9 λίτρα/100 χλμ. και 115 γρ./χλμ CO2. Η μπαταρία 204 κελιών νικελίου-μετάλλου υδριδίου είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα ενώ εκεί βρίσκεται και ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας 68 ίππων για τις τετρακίνητες εκδόσεις, ο οποίος κινεί τον πίσω άξονα και λειτουργεί εντελώς ανεξάρτητα από το υπόλοιπο υβριδικό σύνολο. Έτσι η Toyota κατάφερε να μειώσει το κόστος και την πολυπλοκότητα που απαιτεί η τετρακίνηση μέσω κεντρικού άξονα μετάδοσης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Hybrid 2.0 Valvematic 2.0 D-4D
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.494 / 4 / 16 1.987 /4 / 16 1.995 / 4 / 16
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 197 / 5.700 151 / 6.200 143 / 4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 206 / 4.400-4.800 195 / 4.000 320 / 1.750
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,3 9,9 (10,7 Multidrive S) 9,6
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180 185 195
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,9 (5,0 - 4WD) 6,7 (6,5 Multidrive S) 4,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 115 (117 AWD) 155 (158 Multidrive S) 123
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα ΜακΦέρσον / Διπλά Ψαλίδια Γόνατα ΜακΦέρσον / Διπλά Ψαλίδια
Φρένα Ε/Π Αερ. Δίσκοι / Δίσκοι Αερ. Δίσκοι / Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.605 x 1.845 x 1.675 4.605 x 1.845 x 1.675
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.660
Βάρος (κιλά) 1.625 (1.690 AWD) 1.490 1.535
Tags: TOYOTA RAV4
 
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    οκ ωραια τα τεχνολογικα κ τα μηχανολογικα αλλα ρε παιδια εκει στη τογιοτα,παρτε κανα σχεδιαστη της προκοπης!!εσωτερικα κ εξωτερικα δεν βλεπεται μιλαμε!!απεγνωσμενη προσπαθεια να μοιαζει με χιουνται!!αν ειναι δυνατον!!χαλια μαυρα!!η αληθεια εινα πως θα προτιμουσα το ανταγωνιστικο μοντελο της HONDA στη ιδια κατηγορια.

      10
  • nolian

    POLI KALA KANEI I TOYOTA POU KRATAI TOUS MOTER 2000 CC. GIA MENA EINAI APARADEKTO AYTOKINHTO 4X4 NA EXEI MOTER KATO TON 2000 CC. GIA MENA DEN METRANE TA ALOGA ALLA O KYVISMOS.PROTIMO ENA AYTOKINHTO 2000 CC ME 150 ALOGA APO ENA ME 1600 CC ME 150 ALOGA.BRAVO TOYOTA.

      8
  • kyriacos

    Η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό, κατ'εμένα είναι το ομορφότερο SUV (με εξαίρεση το Macan που είναι σε άλλο επίπεδο)

      2
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΟΥΛΙΔΗΣ

    ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΤΕΡ 1600 ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ QASHQAI.2000 CC ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΣΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ Q3-TIGUAN-X1 ΑΜΑΞΑΡΕΣ

      1
  • Μάνος

    Το ανανεωμένο RAV4 είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, αν και μπροστά λίγο θέλει να το συνηθίσεις, πριν την ανανέωση μπροστά ήταν πιο ελκυστικό, αλλά και το facelift ωραίο είναι και ολοκληρωμένο με πολύ καλή ποιότητα... Μέσα ειδικά μ'αρέσει πολύ. Πλέον για 1η φορά είναι και υβριδικό για μεγαλύτερη οικονομία. Ευχαριστούμε για την πρώτη επαφή.

      1