
1.000 χλμ.: Είναι το ήπια υβριδικό με τη μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία.
1.430 χλστ.: Έχει το μεγαλύτερο πλάτος καμπίνας πίσω και χωράει άνετα 3 επιβάτες.
75 χλμ./ώρα: Πέρασε με +2 χλμ./ώρα παραπάνω από το προηγούμενο το τεστ αποφυγής κινδύνου.
524 λτ.: Είναι η πραγματική χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ.
autotriti team
1.000 χλμ.: Είναι το ήπια υβριδικό με τη μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία
Το Peugeot 3008 εφοδιάζεται με το ήπια υβριδικό σύνολο του ομίλου Stellantis και καταφέρνει καλές τιμές κατανάλωσης για τον όγκο του. Η αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, η καλή αεροδυναμική απόδοση (cd=0,28) και το ρεζερβουάρ βενζίνης με 55 λτ. χωρητικότητα, σε συνάρτηση με την κατανάλωση των 5,5 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι (σ.σ. από τις χαμηλότερες στην κατηγορία), εξασφαλίζουν στο Peugeot 3008 την μεγαλύτερη μέση αυτονομία στην κατηγορία που φτάνει τα 1.000 χλμ..
1.430 χλστ.: Έχει το μεγαλύτερο πλάτος καμπίνας πίσω και χωράει άνετα 3 επιβάτες
Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του νέου Peugeot 3008 είναι τα πολύ καλά επίπεδα ευρυχωρίας του. Το γαλλικό οικογενειακό SUV συγκεκριμένα διακρίνεται γιατί έχει το μεγαλύτερο πλάτος πίσω καθίσματος. Mε 14,3 εκ. «αέρα» εκεί, όταν το ελάχιστο για τρία άτομα είναι στα 13,5 εκ., το 3008 επιτρέπει την απρόσκοπτη φιλοξενία και ενός τρίτου επιβάτη στο πίσω κάθισμα.
75 χλμ./ώρα: Πέρασε με +2 χλμ./ώρα παραπάνω από το προηγούμενο το τεστ αποφυγής κινδύνου
Στη δοκιμασία του elk test που μόνο το AutoΤρίτη πραγματοποιεί, το Peugeot 3008 ξεπέρασε την καλή επίδοση της προηγούμενης γενιάς. Ξεκινώντας από τα 73 χλμ./ώρα το οικογενειακό SUV της Peugeot δεν έδειξε να πιέζεται ιδιαίτερα, με την επιτυχημένη του προσπάθεια στα 75 χλμ./ώρα να του χαρίζει 2 χλμ./ώρα καλύτερης επίδοσης από το προηγούμενο.
Η συμπεριφορά του μάλιστα ήταν απόλυτα ελεγχόμενη, αφού παρά την πίεση της ανάρτησής του δεν επηρεάστηκε η κατευθυντικότητα και η θέση του μέσα στην οριοθετημένη διαδρομή, ενώ σε αυτό συνέβαλαν με τη σειρά τους τόσο το καλό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης όσο και το αποτελεσματικό στη λειτουργία του σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.