Νέες εξελίξεις στη Γερμανία σχετικά με το θέμα του dieselgate. Δείτε τις και πείτε μας τη γνώμη σας.

Νέες εξελίξεις στη Γερμανία σχετικά με το θέμα του dieselgate. Δείτε τις και πείτε μας τη γνώμη σας.

Breaking News: Οι Γερμανοί τα έβαλαν με τα μικρά diesel

5.864 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2016)

Έκτακτη επικαιρότητα: Οι Γερμανοί τα έβαλαν με τα μικρά diesel. Δείτε όλες τις τελευταίες εξελίξεις αλλά και την έκταση που έχει πάρει το θέμα στην Γερμανία, σχετικά με τα μικρά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

Τα diesel είναι οικονομικά, αλλά έχουν δύο σημαντικά μειονεκτήματα:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


1.Είναι πιο ακριβά, έως και 3.000 ευρώ σε σχέση με τα βενζινοκίνητα, γιατί οι πετρελαιοκινητήρες λόγω των εγγενών χαρακτηριστικών του πετρελαίου ως καύσιμο έχουν βαρύτερα μέταλλα και συνολικά συνοδεύονται από ακριβά εξαρτήματα.
2.Ρυπαίνουν. Εκπέμπουν NOx (μονοξείδιο του αζώτου) το οποίο είναι καρκινογόνο, CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) και PM (αιωρούμενα σωματίδια). Για αυτό άλλωστε μέχρι το 2011 απαγορευόταν η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
 
Για τον περιορισμό των βλαβερών αυτών ουσιών, η Ευρωπαϊκή Ένωση θέτει συγκεκριμένα όρια στους κατασκευαστές, τα λεγόμενα Euro. Το Ιανουάριο του 2005 υπήρχαν τα όρια Euro4, το Σεπτέμβριο του 2009 τα Euro5, ενώ από το Σεπτέμβριο του 2014 έχουμε τα πρότυπα Euro6, με τα οποία τα επίπεδα NOx περιορίζονται σε αποδεκτά επίπεδα.
 
Πριν ένα χρόνο όμως αποκαλύφθηκε το dieselgate, το οποίο ξεκίνησε με την VW στην Αμερική, αλλά όπως φάνηκε στη συνέχεια, αφορά λίγο πολύ όλους τους κατασκευαστές. Αυτό που έδειξε το dieselgate είναι πως τα μικρά diesel δεν μπορούν να «πιάσουν» στο δρόμο τα όρια Euro5 και Euro6 της Ε.Ε.. Στην πράξη ρυπαίνουν πολύ πάνω από το όριο.
 
Η λύση για το παραπάνω πρόβλημα, βέβαια, υπάρχει και ακούει στην τεχνολογία AdBlue. Το AdBlue είναι ένα διάλυμα από ουρία και απιονισμένο νερό, το οποίο ψεκάζεται στα καυσαέρια της εξάτμισης προκαλώντας διάσπαση του καρκινογόνου NOx σε αβλαβείς υδρατμούς και άζωτο. Η λύση όμως αυτή, του AdBlue, είναι ακριβή και τοποθετείται στα μεγάλα αυτοκίνητα
 
Ποια είναι λοιπόν τα breaking news, η έκτακτη επικαιρότητα;
 
Το πρώτο είναι πως βγήκε ο πρόεδρος της Volkswagen, Herbert Diess, και είπε ξεκάθαρα:
Για να πιαστούν τα αυστηρά πρότυπα Euro της E.E., τα diesel αυτοκίνητα θα πρέπει να ακριβύνουν κατά 2.000 ευρώ/αυτοκίνητο.
Πόσο διατεθειμένος, όμως, είναι ο αγοραστής ενός μικρού diesel να δώσει 2.000 ευρώ παραπάνω; Γιατί όταν π.χ. μιλάμε για μια ακριβή Mercedes, το αν θα κάνει 60 ή 62 χιλιάδες ευρώ, μικρή διαφορά έχει. Έτσι ο πρόεδρος της Mercedes, Dieter Zetsche, δεν δείχνει καθόλου προβληματισμένος από τις εξελίξεις…
 
Στα μικρά αυτοκίνητα όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Τα πετρελαιοκίνητα κοστίζουν ήδη 3.000 ευρώ περισσότερα από τα βενζινοκίνητα, και ύστερα από αυτά που δήλωσε ο Diess, θα ακριβύνουν άλλα 2 χιλιάρικα. Η διαφορά θα πάει στα 5.000 ευρώ που σημαίνει πως για να κάνεις απόσβεση θα πρέπει να κάνεις 100.000 χλμ./έτος για να συμφέρουν.
 
Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε, πως οι Γερμανοί δεν… «αγαπάνε» ιδιαίτερα τα diesel, αφού σχεδόν το 70% των οχημάτων που κυκλοφορούν στη Γερμανία είναι βενζινοκίνητα.
Οι Γάλλοι, από την άλλη, είναι δυνατοί παίκτες στα μικρά diesel και για αυτό οι Γερμανοί επιτίθενται. Οι Γάλλοι μάλιστα είναι αυτοί που προχωράνε, αντίθετα με τους Γερμανούς, αφού κάνουν χρήση συστημάτων AdBlue και στα μικρότερα μοντέλα τους. Για παράδειγμα, ο 1,6 BlueHDI κινητήρας της Peugeot-Citroen έχει AdBlue.
 
Το δεύτερο έκτατο γεγονός είναι, ότι μόλις χθες παραλίγο να περάσει στη Γερμανία ο Νόμος για την «μπλε ετικέτα». Αυτή είναι μία ετικέτα η οποία μπαίνει στο παρμπρίζ των πετρελαιοκίνητων μοντέλων τα οποία δεν ρυπαίνουν. Και μόνο σε αυτά επιτρέπεται η είσοδος στο κέντρο της πόλης. Αν δεν έχεις μπλε ετικέτα, δεν μπαίνεις στην πόλη ήταν το νόημα του Νόμου που παραλίγο να ψηφίσουν οι Γερμανοί.
 
Οι Γερμανοί, λοιπόν, ετοιμάζονται να ξεφορτώσουν όλα τα παλιά, ρυπογόνα diesel τους, όσο υπάρχουν ακόμη αγορές όπως η ελληνική, έτοιμες να τα αγοράσουν (διαβάστε εδώ τη σχετική είδηση). Εμείς εξάλλου, το καρκίνο τον μασάμε, ή μήπως όχι; Σε πρόσφατη έρευνα η Αθήνα βγήκε η τρίτη χειρότερη πόλη από πλευράς ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε σύνολο 25 ευρωπαϊκών χωρών ή διαφορετικά ένας 30χρονος Αθηναίος θα μπορούσε να ζήσει σχεδόν 13 μήνες περισσότερο αν καθάριζε η ατμόσφαιρα…
 
Μετά από όλα τα παραπάνω, εσείς τι λέτε;
Γιατί οι Γερμανοί τα έβαλαν με τα μικρά diesel; Δείτε όλες τις τελευταίες εξελίξεις αλλά και την έκταση που έχει πάρει το θέμα στην Γερμανία, σχετικά με τα μικρά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
 Διαβάστε επίσης:
-Η E.E. σκοτώνει τα diesel.
Τον Απρίλιο του 2017 η Ε.Ε. όχι μόνο θα ανακοινώσει αυστηρότερα όρια ρύπων, αλλά και ένα ρεαλιστικότερο τρόπο μέτρησης της κατανάλωσης, που βάζει στους κατασκευαστές τη θηλιά όσον αφορά την εξέλιξη μικρών diesel κινητήρων.
 
- Εδώ τα καλά σαπάκια Γερμανίας. Έλα πάρε-πάρε!
Δείτε πως αυτοκίνητα, που ούτε για φτύσιμο δεν τα έχουν στη Γερμανία, εμείς τα εισάγουμε και τα χρυσοπληρώνουμε. Δείτε γιατί γίναμε το σαβουράδικο τους.
 
- Η τιμή του πετρελαίου κίνησης στην Ελλάδα θα ακριβύνει

- Κάποιοι κατασκευαστές δεν θα έχουν diesel στη γκάμα τους μετά το 2021 

- Ποιες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες δεν θέλουν τα diesel;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
NISSAN