Συνεχίζουμε να είμαστε το σαβουράδικο της Γερμανίας.

Εδώ τα καλά σαπάκια Γερμανίας. Νο2

166.863 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/3/2017

Οι Γερμανοί συνεχίζουν να ξεφορτώνονται τα παλιά αυτοκίνητα που έχουν για φτύσιμο και εμείς να τα εισάγουμε και να τα χρυσοπληρώνουμε. Νέο ρεκόρ εισαγωγής μεταχειρισμένων στην Ελλάδα το 2017.

 
Χαμός έγινε την περασμένη βδομάδα στη Στουτγκάρδη, μετά την ανακοίνωση από τις αρχές της πόλης, για απαγόρευση της κυκλοφορίας των ντίζελ αυτοκινήτων από το 2018, τις μέρες που θα υπάρχει συναγερμός για υψηλή συγκέντρωση σωματιδίων στην ατμόσφαιρα. Σύμφωνα με το Reuters, οι ιδιοκτήτες ντίζελ της περιοχής, αντέδρασαν στο άκουσμα της είδησης καθώς βλέπουν πως η αξία των οχημάτων τους θα πέσει κατακόρυφα.

Ύστερα από τις αντιδράσεις, το υπουργείο μεταφορών της Βάδης-Βυρτεμβέργης (το ομοσπονδιακό κρατίδιο της Στουτγκάρδης), για να καθησυχάσει τους ιδιοκτήτες ντίζελ, τους πρότεινε να πουλήσουν τα οχήματά τους στις δίπλα πόλεις που δεν θα ισχύει αυτή η απαγόρευση και έγινε χαμός. Πολιτικά πρόσωπα της Γερμανίας, αντέδρασαν, με το ζήτημα να φτάνει μέχρι το γερμανικό κοινοβούλιο, ενώ πολλοί πρότειναν, τα αυτοκίνητα αυτά να εξαχθούν σε «τρίτες χώρες». Μετά από αυτό, το ότι έκαναν ρεκόρ οι εισαγωγές μεταχειρισμένων στην Ελλάδα, δεν πρέπει να κάνει σε κανέναν εντύπωση.

Που πάνε λοιπόν όλα τα παλιά αυτοκίνητα που φεύγουν από τους δρόμους της Γερμανίας; Όλα αυτά τα μεταχειρισμένα τεσσάρων, πέντε, αλλά και δέκα ετών που πλέον δεν συμφέρουν τους Γερμανούς να έχουν στους δρόμους τους και τα διώχνουν άρον άρον προς τρίτες χώρες που τα αγοράζουν μετά μανίας; Μήπως μαζεύουμε όλη τη σαβούρα που ξεφορτώνονται οι Γερμανοί;

Φυσικό είναι η ζήτηση να καθορίζει την αγορά, και όταν σε καιρό περιορισμένων δυνατοτήτων όλοι θέλουμε ένα οικονομικό ντίζελ που εδώ είναι πανάκριβο, το μεταχειρισμένο από τη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης είναι λύση. Ειδικά όταν ντίζελ δεύτερο χέρι στην Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμη, γιατί πολύ απλά η απαγόρευση των περασμένων ετών δημιούργησε έλλειψη. Και για αυτό φέρνουμε απ`έξω.

Γέμισαν έτσι οι μάντρες αυτοκίνητα, κυρίως ντίζελ, από την Ευρώπη, αλλά κυρίως από τη Γερμανία. Βλέπεις οι Γερμανοί έχουν τεράστιο αριθμό αυτοκινήτων στους δρόμους τους, είναι εξάλλου η πρώτη αγορά. Είναι επίσης μία πλούσια χώρα στην οποία οι κάτοικοί της έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε δύο, τρία ή τέσσερα χρόνια.
 
Έχετε φίλους που δεν το πήραν είδηση και εξακολουθούν να ψάχνουν για ένα dieselάκι;

Κάποια από τα αυτοκίνητα δεν θα ήταν απαραίτητα κακά για την Ελλάδα. Μιλάμε για όσα είναι μέχρι και τεσσάρων ετών είναι αυτοκίνητα που αγοράστηκαν πρώτο χέρι με λίζινγκ, και έτσι είχαν περιορισμό στα χιλιόμετρα, συνήθως 15.000 το χρόνο. Αυτά τα αυτοκίνητα θα ήταν λουκούμι, όμως σπανίως αυτά τα αυτοκίνητα φτάνουν στην Ελλάδα, γιατί απλά πωλούνται πανάκριβα ως μεταχειρισμένα στην δική τους αγορά.

Αυτά που φτάνουν στην Ελλάδα και κοσμούν τις μάντρες, είναι αυτοκίνητα που είναι παλιότερα, δηλαδή έχουν κάνει δύο κύκλους ζωής, μία ως λίζινγκ και μία ως μεταχειρισμένα, όπου και πέρασαν μάλλον το χειρότερο μέρος της ζωής τους. Είναι αυτοκίνητα ξεπερασμένης τεχνολογίας, κυρίως Euro5 αλλά συχνά και Euro4, φορτωμένα με χιλιόμετρα στα κοντέρ τους. Ακόμη και τα πιο καινούργια που φτάνουν στην Ελλάδα είναι εταιρικά, αυτά που έχουν οι πωλητές και το μεσαίο επίπεδο υπαλλήλων, που κάνουν 40.000 - 50.000 χλμ. το χρόνο.

Στα ακόμη πιο φτηνά, 10ετίας, είναι κάτι ντίζελ που στην εκεί αγορά πωλούνται δύο-τρία κατοστάρικα, και εδώ έρχονται ως άρτος επιούσιος και πουλάνε για δύο και τρία χιλιάρικα. Ότι ξεφορτώνονται οι Γερμανοί τα ψωνίζουμε εμείς χρυσά. Μαζεύουμε την σαβούρα τους να μην μολύνεται το δικό τους περιβάλλον, χωρίς να μας νοιάζει τι θα πάθει το δικό μας.

Και η κατάσταση, αν συνεχιστεί η καψούρα με το φθηνό ντίζελ, θα γίνει ακόμη χειρότερη. Γιατί όσο οι Γερμανοί θα περνούν στις επόμενες τεχνολογίες, τούρμπο βενζίνης, υβριδικών και ηλεκτρικών, και όσο εμείς μένουμε πίσω, κολλημένοι στα δόγματά μας και την υπανάπτυξη που φέρνει η κρίση, τόσο περισσότερο θα θέλουμε τέτοια σαβούρα που μετά χαράς θα ξεφορτώνονται οι Γερμανοί προχωρώντας στο μέλλον.

Σήμερα: Λονδίνο & Παρίσι VS Diesel

Δεν είναι λίγο κρίμα; Πως νοιώθετε εσείς να είμαστε το νεκροταφείο αυτοκινήτων της Γερμανίας; Να ξέρουμε ότι εδώ ξεφορτώνονται τα παλιά τους αυτοκίνητα; Να είμαστε εμείς αυτοί που αγοράζουμε ακριβά και με χαρά αυτά που εκείνοι δεν θέλουν να πατάνε καν στους δρόμους τους; Μήπως θα πρέπει να αλλάξουμε μοτίβο για να μην μείνουμε ακόμη πιο πίσω; Τι λέτε; 
 
 

 
  • Sergios

    Μιλάμε για αυτοκίνητα 5ετίας, με 40-50χιλ. χλμ. Δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι σαπάκια. Εμείς δε λέμε ότι τα ντίζελ αντέχουν για 200.00χλμ; Πιστεύω ότι ο κόσμος στρέφεται σε αυτά γιατί παίρνει πολύ αυτοκίνητο για τα λεφτά του και δεν υστερούν στα βασικά θέματα (ρύποι, παθητική ενεργητική ασφάλεια κλπ). Αντίστοιχα χαρακτηριστικά σε νέο αμάξι είναι τουλάχιστο διπλά λεφτά..

      14
    • autotriti

      Απάντηση: Οπως ξέρεις Σέργιε, στη Γερμανία τα diesel κάνουν 50.000 χλμ το χρόνο. Αρα μιλάμε για αυτοκίνητα με 250-300.000 χιλιόμετρα, με γυρισμένα χιλιόμετρα, για τους ...ιθαγενείς των "τρίτων χωρών", όπως είπαν στο γερμανικό κοινοβούλιο.

        45
  • Νίκος

    4 ή 5 ετών diesel αυτοκίνητο που εισάγεται στην Ελλάδα είναι πάντα σαπάκι ή ρυπογόνο δεδομένου οτι πληροί προδιαγραφές Euro5 ; Τεχνικοί έλεγχοι (ΚΤΕΟ, έλεγχος καυσαερίων κ.λπ.) δεν υπάρχουν στην Ελλάδα για να διαπιστωθεί η κατάσταση των οχημάτων αυτών ; Αυτά σας ζητάνε οι εργοδότες σας (επίσημοι) εισαγωγείς να γράφετε, για μην χάνουν αυτοί από την παράλληλη εισαγωγή ; αφήστε τις πονηριές κατά μέρους...

      47
  • 日本 旗

    Γενικα τα γερμανικα ειναι σαβουρα ειτε προκειται για καινουρια ειτε για μεταχειρισμενα...

      44
  • Νίκος

    Ε ναι έτσι είναι.. οι Δράκοι οι Γερμανοί και οι λοιποί φονιάδες απολίτιστοι Ευρωπαίοι μόλις πιάσουν ένα αυτοκίνητο στα χέρια τους, του τρώνε τα σωθικά, επειδή γνωρίζουν ότι αυτό κάποια στιγμή θα πουληθεί στον ευκολόπιστο και αφελή Έλληνα που δεν θα καταλάβει ποτέ τι κακό έπαθε.. Ενώ εμείς οι Έλληνες που φροντίζουμε και αγαπάμε τα αυτοκίνητά μας, έχουμε τα καλύτερα μεταχειρισμένα, αφού τα κυκλοφορούμε στους υπέροχους ελληνικούς δρόμους (ως επί το πλείστον ανασφάλιστα), τους βάζουμε τα καλύτερα καύσιμα, τα συντηρούμε σχολαστικά και κυρίως δεν κατεβάζουμε ποτέ τα χιλιόμετρα στον χιλιομετρητή όταν τα πουλάμε ως μεταχειρισμένα... Βρε τι μας λέτε...;

      29
    • autotriti

      Απάντηση: Και ομως ειναι ακριβως ετσι. Τα εισαγομενα μεταχειρισμενα προερχονται απο εταιρικες πωλησεις ή ενοικιασεις και βεβαια οταν το αυτοκινητο δεν ειναι δικο σου, αλλα ξερεις οτι σε λιγο θα το επιστρεψεις για να παρεις αλλο, δεν εχεις κανενα λογο να το προσεξεις. Ειναι κατι που εχει καταγραφει σε ολα τα πανευρωπαικα meetings after sales των διαφορων εταιρειων.

        9
  • panagos

    ενας κινητηρας diesel με 250.000 χλμ ειναι φυσιολογικος και σε λειτουργια και σε ρυπους.Αλοιμονο πχ αν πετουσαν τα τουριστικα λεωφορεια με 500.000χλμ. Παρτε το χαμπαρι οσο το βιοτικο επιπεδο παραμενει στασιμο μονο μτχ δικαιουμαστε να οδηγουμε.

      27
  • Αργύρης

    1. Η Γερμανία είναι μια απο τις χώρες που εισάγουμε μτχ. Γαλλία(κυρίως) και Ιταλία παίζουν επίσης. 2. Με 40-50.000 χλμ το χρόνο, μας κάνουν τουλάχιστον 200-250.000 για 4-5ετίας αμάξι. Τεχνικά δεν είναι μεμπτό. Ντίζελ είναι και αντέχουν για πάνω απο 500.000 άνετα. Πετρέλαια(σαν καύσιμα) το μόνο σίγουρο είναι οτι έχουν καλύτερα έξω, συντήρηση σίγουρα καλύτερη λόγω καλύτερων οικονομικών καταστάσεων κλπ. Όλα τέλεια; Αν ξέρω τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ για να ξέρω που βαδίζω τουλάχιστον όσον αφορά την συντήρηση γιατί όχι; Όμως, ποιός τσεκάρει το κοντέρ και μόλις αντικρίσει τις 200άρες προχωρά στην αγορά σαν να μην τρέχει τίποτα; Την λύση φυσικά μας την δίνουν οι φίλοι μας οι μαντράδες. Και βάσει αυτού... 3. Όλα είναι προσφορά και ζήτηση. Όσο ζητάμε 'πετρέλαιο' και το καλοπληρώνουμε, τόσο θα μας το προσφέρουν. Δυστηχώς η -χρόνια- κομπλεξική μας αγορά αυτοκινήτου, δεν μας αφήνει να δούμε πέρα απο το περιτύλιγμα ενός ωραίου, γυαλιστερού αμαξιού.

      22
  • mo

    Πιστεύω ότι η αγορά μεταχειρισμένου από την Γερμανία είναι πολύ καλύτερη επιλογή από την αγορά μεταχειρισμένου από άλλες χώρες ακόμη και από την Ελλάδα. Είναι σχετική η κατάσταση του οχήματος και ο καθένας είναι υπεύθυνος να κάνει ένα καλό έλεγχο πριν αγοράσει. Ένα αυτοκίνητο 5ετιας δεν είναι σε καμία περίπτωση σαπάκι. Ακόμη και ένα 10ετίας που έχει καλο-συντηρηθεί, μπορεί να είναι αρκετά πιο αξιόλογο σε σχέση με ένα αντίστοιχο που το έχουμε κακομεταχειρισθεί. Επιπλέον, με την αγορά μεταχειρισμένου από τρίτες χώρες δεν κερδίζει απαραίτητα η Γερμανική οικονομία ούτε βελτιώνεται το κλίμα τους, όπως αφήνει να εννοηθεί το άρθρο. Αυτό είναι μια τεράστια παρανόηση. Το αντεπιχείρημα εδώ θα ήταν ότι χάνει πολύ περισσότερο η οικονομία, καθότι κάτι που έχει ακόμη αξία μεταπωλείται αρκετά φτηνότερα, ενώ ταυτόχρονα δεν εξάγεται νέο όχημα που αποδίδει και πολύ μεγαλύτερο κέρδος μέσω των εσόδων. Το κλίμα έτσι και αλλιώς επιβαρύνεται από τους ρύπους των ντίζελ. Αν κάποιος παρατηρήσει προσεκτικά η μειώσεις των εκπομπών είναι πολύ μικρές στο βάθος χρόνου και σε σχέση με άλλες τεχνολογίες. Ακόμη και το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα ενός ηλεκτροκίνητου είναι σχετικό πόσο μικρότερο είναι από ένα ντίζελ. Το μόνο στο οποίο μπορώ να συμφωνήσω είναι ότι αρκετοί επιτήδειοι στην χώρα μας αγοράζουν φτηνά τα οχήματα και τα μεταπωλούν με μεγάλο κέρδος. Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι υποψήφιοι αγοραστές να είναι σκληροί στην διαπραγμάτευση και να προσπαθούν να ρίξουν αρκετά την αρχική ζητούμενη τιμή. μαι του σεντς.

      20
  • Teo H

    Τα περιοδικά αυτοκινήτου να προτείνουν νόμο επίσημα που θα τιμωρεί συγκεκριμένα τα "κατεβασμένα" χιλιόμετρα. Π.χ 3 μήνες κλείσιμο της Επιχείρησης και δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο. Θα μειωθούν τα σαπάκια την ίδια μέρα 70%.. Στην πολιτισμένη Ευρώπη υπάρχει συγκεκριμένο αδίκημα με συγκεκριμένες ποινές.

      15
  • Νίκος

    Απάντηση : Είναι μεγάλη υποκρισία να λέμε στον κόσμο οτι όλα τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ειναι πρώην ενοικιαζόμενα ή εταιρικά. Οι ιδιώτες δεν πωλούν τα αυτοκίνητα τους στην Ευρώπη ; οι εταιρίες leasing ; απο την άλλη στην Ελλάδα, εταιρικά ή πρώην ενοικιαζόμενα δεν πωλούνται ως μεταχειρισμένα ; αυτό που μάλλον θέλετε να πείτε, ειναι οτι οι μαντράδες στην Ελλάδα κατα κόρον προτιμούν να εισάγουν κακομεταχειρισμένα φθηνά αυτοκίνητα για να πετυχουν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος. Αυτό συμβαίνει και ειδικά όταν μιλάμε για diesel 10ετιας, πρόκειται για κουφάρι που αγοράστηκε έξω 200-300€. Αυτός που αγοράζει τέτοιο αυτοκίνητο απο μάντρα (δυστυχώς στις 4-5χιλ) ειναι φουκαράς που θέλει φθηνές μετακινήσεις και δυστυχώς την πληρώνουμε όλοι, αφού πιθανότατα θα έχει επιβαρυντικές εκπομπές. Υπάρχουν ομως site (λ.χ autoscout, mobile.de) που μπορείς να βρεις ωραιότατα καλομεταχειρισμένα αυτοκινητα στην Ευρώπη απο ιδιώτες ή αντιπροσωπείες με πιστοποιήσεις και ιστορικό συντήρησης και τα οποία μπορείς να εισάγεις μόνος σου ως ιδιώτης και μπορείς να βρεις και τιμές ευκαιρίας. Επίσης υπάρχουν και σωστοί έμποροι που εισαγουν μεταχειρισμένα 2-3 ετών σε άριστη κατάσταση. Συνεπώς, τα όσα γράφετε εξυπηρετούν μια τρομολαγνεία που θέλετε να διασπείρετε γενικά και αόριστα για την κατοχύρωση των συμφερόντων των επισήμων εισαγωγέων..

      15
  • Πειραιωτης

    Γεγονος ειναι οτι ψαχνουν για θυματα και στην ελλαδα υπαρχουν πολλα που θα πιστεψουν οτι η αγορα γερμανικων ελαφρως μεταχειρισμενων ειναι ευκαιρια χωρις να γνωριζουν ποσα εχει περασει στα χερια του κατοχου του πριν φτασει σε αυτους. Ευκολοπιστοι και σε αγνοια αρκετοι απο αυτους πιστευουν οτι εχουν στα χερια τους ευκαιρια μονο που τα γεγονοτα αλλιως εχουν. Κακο της κεφαλης τους!!

      12
  • Παναγιωτης

    Ντιζελ καλο για εμενα δεν υπαρχει οσο και καθαρο να ειναι,κανονικα ειναι ενα καυσιμο που πρεπει να κανει μονο για σομπες και καλοριφερ ειναι μαζουτ αυτη ειναι η αληθεια και αυτο το καυσιμο οφειλεται σε προωρους θανατους γιατι δηλητηριαζει τον πνευμονα και επισης απειλει τις μελλισες,η βενζινη θα παραμεινει ως κυριο καυσιμο με συνδιασμο το φυσικο αεριο και ο ηλεκτρισμος δευτερος αλλα οπως παραδεχτεικανε οτι η αυξηση του λιγνιτη στο συμπαν θα ειναι τετραπλασια για να βγαινει μπαταρια ηλεκτρικου.Για εμενα η ταπεινη μου γνωμη ειναι σιγα μην αλλαξει dbf φιλτρο αν χαλασει σιγα μην αλλαξει τρομπα πετρελαιου με καινουργια αν του χαλασει.η βενζινοκινητηρες πλεον απο 1000 εως 1400 εχουν κερδισει εδαφος σε σχεση με τους ντιζελ

      11
  • Billis

    Όσο η παιδεία μας είναι το χρήμα τόσο θα σεβόμαστε τη ζωή μας και τη ζωή των παιδιών μας. Για άλλη μια φορά θύματα του μάρκετινγκ.Οπως αλλωστε και οι φίλοι μας οι Γερμανοί, μιας και τόσα χρόνια και στη Γερμανία τα ντιζελ ήταν μονοπώλιο. Θυμηθείτε μόνο πόσα καλά ακούγαμε για τα ντιζελ πριν 4-5 χρόνια κ βγάλτε τα συμπεράσματα σας...

      11
  • Kostas

    Υποτίθεται (επίσημα) ότι τα diesel απελευθερώθηκαν στην Αθήνα και στις μεγάλες πόλεις γιατί εκπέμπουν χαμηλότερους ρύπους και είναι πιο καθαρά από τα βενζίνης. Αυτό είναι μεγάλο ψέμμα και υποκρισία. Τα diesel εκπέμπουν λιγότερο CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) που όμως δεν κατατάσσεται στους ρύπους. Σε αντίθεση όμως με τα βενζινοκίνητα, κανείς δεν λέει ότι το diesel λόγω αρχής λειτουργίας και φύσης του καυσίμου εκπέμπει NOx, SO2 και αλδεΰδες. Η αιθάλη που παράγεται από τα πολυδιαφημιζόμενα και δήθεν οικολογικά diesel περιέχει προσροφημένους υδρογονάνθρακες που είναι σούπερ καρκινογόνοι. Να μην αναφέρω και τα μικροσωματίδια που παράγονται κατά τη καύση του πετρελαίου που είναι γνωστό ότι επικάθονται στους πνεύμονες και αυξάνουν τη θνησιμότητα. Το διοξείδιο του άνθρακα αυξάνει τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος και συμβάλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου. Τα κατάλοιπα του diesel είναι καρκινογόνα και επιζήμια για τη ζωή. Τι προτιμάτε; Φανταστείτε και μετά από χρόνια, όταν και τα diesel που κυκλοφορούν στην αγορά παλιώσουν και κατά την ελληνική συνήθεια δεν έχουν συντηρηθεί σωστά πόσο πιο βλαβερά θα είναι. Τέλος, όντως είναι πολύ πιο οικονομικά στη κατανάλωση. Όμως και έχουν υψηλότερο κόστος κτήσης και αν χτυπήσει η αντλία καυσίμου χρειάζεται πάνω από 1000ρικο για αντικατάσταση. Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να αποσυνδεθούν από το CO2. Μεγάλη υποκρισία και αδικία

      10
  • S. Καλλέργης

    Με λύπη διαβλέπω ένα μίσος μία προκατάληψη ίσως ακόμη και ένα κόμπλεξ στους Αρθρογράφους εναντίων των Ντίζελ. Επίσης πολύ αμφιβάλω αν έχουν οδηγήσει ποτέ σε Γερμανικούς δρόμους όπου θεωρητικά δεν θα χρειαζόταν καν η ύπαρξη των αμορτισέρ. Και μόνο τα ελληνικά φρεάτια και σαμάρια που κοπανάει ένα αυτοκίνητο κάθε 50 μέτρα αρκούν για να φθείρουν όλο το αυτοκίνητο. Τα κακής ποιότητας καύσιμα που φτάνουν στα ελληνικά πρατήρια επίσης καταστρέφουν πρόωρα τους κινητήρες. Όσο για τα Diesel και η κουτσή Μαρία γνωρίζει ότι έχουν πενταπλάσια αντοχή και διάρκεια ζωής από τα βενζινοκίνητα . Προς τι λοιπόν αυτό το μίσος και ο σαρκασμός?

      8
  • Χρήστος S

    Όσοι καταφέυγουν σε τέτοιες λύσεις, δεν το κάνουν ούτε για χάρη γούστου, ούτε από τσιγκουνια. Απλούστατα δεν έχουν άλλη επιλογή. Όταν βγάζεις τον μήνα με το ζόρι, δεν έχεις την πολυτέλεια για οικολογικές ανησυχίες..... Στην τελική αν είναι τόσο δραματικά τα πράγματα, ας απαγορευσουν την εισαγωγή τέτοιων οχημάτων. Όσο υπάρχουν στην αγορά, τόσο θα πουλιούνται σε ανθρώπους που αναζητούν φτηνή μετακίνηση.

      7
  • pavlos

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ , ΤΟ ΒΡΗΚΑ . ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ !

      7
  • Sergios

    Επανέρχομαι στο θέμα των ρύπων, όταν νοιάζεται τόσο η αγορά για την προστασία του περιβάλλοντος άρα σου λένε πάρε νέο αμάξι και το νέο αμάξι έχει φθάσει να είναι 1600kg SUV / / MPV / 4Χ4 / τζιπ ή ότι αντίστοιχο, δηλ. το προστατεύεις πραγματικά το περιβάλλον, γυρνώντας με τόση μάζα μέσα στην πόλη ή γράφοντας 12lit στα 100χλμ πραγματική κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο μόλις το πατήσεις λίγο; Το περιβάλλον μάλλον είναι πρόσχημα, τις πωλήσεις των νέων αυτοκινήτων θέλουν να υποστηρίξουν.

      6
  • ΗΛΙΑΣ

    Τα ντίζελ πρέπει να βγουν από τις μεγάλες πόλεις μεγάλο σφάλμα που επέτρεψαν την κυκλοφορία ειδικά στην Αθήνα. Στους δρόμους αυτή την στιγμή της Αθηνάς από τα ντίζελ δεν μπορείς να αναπνεύσεις. Κάνεις δεν συντηρεί το αυτοκίνητο όπως πρέπει και έχουν αρχίσει επιπλέον να ξηλώνουν καταλύτες DPF φίλτρα και egr ανακύκλωσης καυσαερίων. Δεν είναι τυχαίο που έχουν ανοίξει μηχανικοί <<προγραμματιστές>> σε κάθε γωνία και αναλαμβάνουν όλα αυτά. Μόλις ακούσει ο άλλος τα 1500 ευρώ στην αντιπροσωπεία να αλλάξει τα φίλτρα να μην ρυπαίνει πάει απευθείας στο 300αρι να τα ξηλώσει όλα γράφοντας στα παλιά του υποδήματα την υγεία των συμπολιτών του. Αν καθίσεις σε ντίζελ πίσω από φανάρι θα καταλάβεις αυτό που σου γράφω. Καμία σχέση δεν έχει το κακό που κάνει ένα χαλασμένο ή πειραγμένο ντίζελ με ένα αυτοκίνητο βενζίνης.

      5