Οι μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε γίνονται... στο δρόμο με ειδικό μηχάνημα και ανταποκρίνονται περισσότερο στις σύγχρονες συνθήκες κίνησης.
Πως γίνεται η μέτρηση μας;
95.703 Επισκέψεις στο άρθρο
Στην τυποποιημένη μέτρηση που διεξάγουμε στον τόπο των μετρήσεων των επιδόσεων, εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσημειώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι στα πλαίσια του κύκλου αυτού κινούμαστε για ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και έπειτα μας... πιάνει φανάρι για ένα λεπτό. Ανάβει… πράσινο και συνεχίζουμε για άλλα 500 μέτρα με ταχύτητα πόλης. Μας ξαναπιάνει φανάρι για ένα λεπτό και όταν ανάψει πάλι πράσινο, πέφτουμε σε... κίνηση με αποτέλεσμα να κάνουμε 100 μέτρα, να σταματάμε για 20 δλ. και να ξαναξεκινάμε (επί πέντε φορές). Μετά ο δρόμος «ανοίγει» κάνουμε άλλο ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα πόλης και αυξο-μειώσεις ταχύτητας και ξαναπέφτουμε σε φανάρια, τα οποία έχουν διάρκεια 30 δλ. και απόσταση μεταξύ τους 500 μέτρα.
Στο τέλος βάζουμε στο παιχνίδι και κίνηση σε ανοικτό δρόμο (π.χ. Λεωφόρος Κηφισού, Παραλιακή) κινούμενοι για 3 χλμ., με σταθερή ταχύτητα μέχρι 80 χλμ./ώρα. Ακολουθεί και άλλο σετ μετρήσεων για κατανάλωση στην εθνική με 80,100,120 και 140 χλμ./ώρα (3 σετ και εύρεση του μέσου όρου) για να προκύψουν μέσα από αυτή τη διαδικασία στοιχεία, όπως η ελάχιστη κατανάλωση, αλλά και η ταχύτητα κίνησης με συγκεκριμένη κατανάλωση (π.χ. στα 7,0 λτ./100 χλμ.).
Η διαδικασία που ακλουθούμε έχει ως σκοπό να προκύψει ένα ρεαλιστικό νούμερο, όπως αυτό που θα δείτε στο trip του αυτοκινήτου σας. Φυσικά σε κάθε περίπτωση υπάρχουν αρκετοί παράγοντας που παίζουν ρόλο στην κατανάλωση, όπως η αλλαγή σχέσης στο σωστό σημείο, η διάσταση και ο τύπος των ελαστικών. Τέλος κατά τις δοκιμές ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών, παράγοντας που συχνά αμελείται από τους οδηγούς.
Συνεπώς έχουμε καταφέρει και δημιουργήσει μια τεράστια βάση δεδομένων με τις πραγματικές καταναλώσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των μοντέλων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά και στις επόμενες σελίδες θα την μοιραστούμε μαζί σας. Γι αυτό το σκοπό έχουμε χωρίσει τα μοντέλα μας σε κατηγορίες και τύπο καυσίμου, ώστε να μπορείτε να κάνετε και μια άμεση σύγκριση μεταξύ τους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο τέλος βάζουμε στο παιχνίδι και κίνηση σε ανοικτό δρόμο (π.χ. Λεωφόρος Κηφισού, Παραλιακή) κινούμενοι για 3 χλμ., με σταθερή ταχύτητα μέχρι 80 χλμ./ώρα. Ακολουθεί και άλλο σετ μετρήσεων για κατανάλωση στην εθνική με 80,100,120 και 140 χλμ./ώρα (3 σετ και εύρεση του μέσου όρου) για να προκύψουν μέσα από αυτή τη διαδικασία στοιχεία, όπως η ελάχιστη κατανάλωση, αλλά και η ταχύτητα κίνησης με συγκεκριμένη κατανάλωση (π.χ. στα 7,0 λτ./100 χλμ.).
Η διαδικασία που ακλουθούμε έχει ως σκοπό να προκύψει ένα ρεαλιστικό νούμερο, όπως αυτό που θα δείτε στο trip του αυτοκινήτου σας. Φυσικά σε κάθε περίπτωση υπάρχουν αρκετοί παράγοντας που παίζουν ρόλο στην κατανάλωση, όπως η αλλαγή σχέσης στο σωστό σημείο, η διάσταση και ο τύπος των ελαστικών. Τέλος κατά τις δοκιμές ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών, παράγοντας που συχνά αμελείται από τους οδηγούς.
Συνεπώς έχουμε καταφέρει και δημιουργήσει μια τεράστια βάση δεδομένων με τις πραγματικές καταναλώσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των μοντέλων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά και στις επόμενες σελίδες θα την μοιραστούμε μαζί σας. Γι αυτό το σκοπό έχουμε χωρίσει τα μοντέλα μας σε κατηγορίες και τύπο καυσίμου, ώστε να μπορείτε να κάνετε και μια άμεση σύγκριση μεταξύ τους.
Πολλες μετρησεις δεν στεκουν παιδια..Για παραδειγμα..βλεπω το vw polo 1.6 tdi 95 να και 6.1 οταν με το ιδιο μοτερ τα μεγαλυτερα και βαρυτερα golf και leon οχι απλα δεν και ε το ιδιο αλλα και ε και 1 λιτρο λιγοτερο,,,2ο παραδειγμα το focus 1.0 125 που γραφεται 6,6 οταν με το ιδιο μοτερ το πολυ μικροτερο και ελαφρυτερο fiesta δυσκολευεται να πιασει τετοια νουμερα..
Οντως οι μετρησεις ειναι λιγο παραξενες πχ Seat Ateca 1,0 τουρμπο καιει 6,7 λιτρα ενω το Arona που ειναι πολυ μικροτερο με τον ιδιο κινητηρα να καιει 7,2 λιτρα δεν γινεται....
Καλησπερα, κατα 70 - 80% θεωρω οτι στεκει το αρθρο Τελικα παλι καταληγουμε στο παλιο οτι ''αν δεν καιει δεν παει'' αναφερομαι σε κινητηρες και τεχνολογιες που να σηκωνει η τσεπη του πλεον ''μεσου'' Ελληνα. Βασικα ποια ''ροδα'' θα επιλεξει ο καθενας μας ειναι θεμα τσεπης - αναγκων - γουστου Ποιο ουσιαστικο θα ηταν να βρεθουνε τροποι απο την κυβερνηση και οχι μονο να πεσει η τιμη στα καυσιμα και να γινουμε σοβαρες προτασεις - μελετες για αυτο απο περιοδικα και αλλους οργανισμους παρα να συγκρινουμε-κρινουμε με γνωμονα 0,001 λιτρα εχει διαφορα σε καυσιμο το ενα με το αλλο. Ευχαριστω
Μέση κατανάλωση HYUNDAI KONA 1.0T χωρίς ιδιαίτερη χρήση του start/stop είναι 7-7,2 λτ/100 χλτ. Το οδηγάω περίπου 3 μήνες τώρα σε δυτική Αττική.
Παιδια διαβασα το αρθρο με τις υποτιθεμενες 320 καταναλωσεις.....και δεν μου εμφανιζει κανενα καταλογο...ουτε ως pdf....μηπως ειχει προβλημα το σαιτ...???
Λέτε ψέμματα. Προωθείται συγκεκριμένες εταιρίες. Κρίμα. Έχω Hyundai i20 3,5 χρόνια με 65000 χλμ πετρέλαιο. Έχω κατανάλωση 4,4-4,5 το πολύ. Το βλέπω καθημερινά στη χρήση.
Επίσης το Honda hrv ενώ το έχει σε βενζίνη δεν το έχει σε ντίζελ. Επειδή το έχω, στην πόλη βγάζει 5.7λ και εκτός έως 120χλμ. 4λ. έως 130χλμ. 4,5, έως 140χλμ. 5λ....
Corolla ψαχνω και corolla δεν βρισκω...
το ίδιο T-RoC 1.5 αναγραφεται στις θεσεις 19 και 27 του καταλόγου crossover βενζινης