
Tο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και επτά άτομα.
FORD: Ford bonus με επιτόκιο 0.99% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Στην Ελλάδα η αρχαιότερη ελιά του κόσμου
Το Toyota Yaris απέναντι στους Γάλλους ανταγωνιστές του!
Δοκιμή: Νέο Jeep Compass 4xe με 190 PS
Γαλλικό για μεταχειρισμένο: Φθηνότερο, αλλά το προτιμάς;
Ράλι Μόντε Κάρλο: Τρία στα τρία για την Toyota
Nissan Qashqai VS Peugeot 3008 Vs Toyota C-HR
Υπερ-πατέντα: Ταμπλό νέου VW Golf σε Golf Mk2
ΚΤΜ: Έρχεται το «απόλυτο adventure επιδόσεων»
Moto Guzzi: Ειδικές εκδόσεις για τα 100 χρόνια της
BMW θέλει να ισιώσει το καπό άλλης BMW!
Ουκρανικό «Tokyo drift» με Lada!
Στα ίδια λεφτά, Skoda Kodiaq ή Octavia Scout;
Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος Σήμερα
Ψάχνεις Συνεργείο στη περιοχή σου; Βρες το καλύτερο κοντά σου!
....Παρολο που το Explorer θα εχει ενα πολυ περιορισμενο, σχεδον ανυπαρκτο αγοραστικο κοινο, ειναι θετικο που η ελληνικη αντιπροσωπεια το εισηγαγε στην Ελλαδα. Ανεβαζει το image της Ford, και τετοιες κινησεις επιδρουν θετικα και στις πωλησεις των αλλων μοντελων της εταιρειας.
80-φέυγα χιλιάδες... για φορντ... μάλιστα...
V6 τρίλιτρο μοτέρ + plug-In, 460 άλογα, +80 κιλά ροπή! Προφανώς είναι για άλλες αγορές, κ όχι για τη δική μας, ίσως ούτε καν για την Ευρωπαϊκή, όποτε το αν αξίζει, ή δεν αξίζει τόσα χρήματα το συγκεκριμένο Ford, μετατρέπεται σε φιλοσοφική κουβέντα. Διαφορετικό πολύ στο μάτι από τις Χ5, Q5, GLE (εύκολα μπορεί να κοστίσουν μέχρι κ τα διπλάσια χρήματα), όμως σε τέτοια βαλάντια, η πολυτέλεια κ το image παίζει τον πρώτο λόγο, κ καμία Ford δεν αγγίζει. Με το καλό λοιπόν autotriti, να διαβάσουμε το τεστ επί Ελληνικού εδάφους!