
Πίσω χωράει μπασκετμπολίστα έως και 1,94 μέτρα ύψος.
Τα γόνατά σου δεν χτυπάνε στο μπροστινό κάθισμα. Έχεις 16 εκ. περιθώριο, νούμερο στο top 2 της κατηγορίας.
Έχει στάνταρ συρόμενα καθίσματα, για περισσότερο χώρο στην καμπίνα ή μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας έχει έως και 59 λτ. μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από ό,τι λέει η smart.
Πόσο καλούς χώρους έχει το smart #1 σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη;
Το smart #1 αποτελεί το μικρότερο SUV στην γκάμα της μάρκας. Αποκλειστικά ηλεκτρικό και σε κινητήρες έως 428 άλογα, είναι ένα μοντέρνο SUV πόλης που με μήκος στα 4.270 χιλιοστά βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Στη θεωρία αυτό σημαίνει ότι θα έχει καλούς χώρους. Στην πράξη όμως τι ισχύει; Οι μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center δίνουν την απάντηση.
Πίσω χωράει μπασκετμπολίστα έως και 1,94 μέτρα ύψος
Highlight στις μετρήσεις χώρων του smart #1 είναι ο διαθέσιμος «αέρας» για το κεφάλι των πίσω επιβατών. Με περιθώριο 9,5 εκ. μέχρι την οροφή, το SUVάκι της smart έχει την καλύτερη μέτρηση σε ολόκληρη την κατηγορία, ανεξαρτήτως τεχνολογίας κινητήρα. Πώς μεταφράζεται αυτό σε πραγματικά δεδομένα; Το smart #1 μπορεί να φιλοξενήσει πολύ ψηλούς επιβάτες, δηλαδή ακόμη και... μπασκετμπολίστα με ύψος έως και 1,94 μέτρα!
Τα γόνατά σου δεν χτυπάνε στο μπροστινό κάθισμα. Έχεις 16 εκ. περιθώριο, νούμερο στο top 3 της κατηγορίας
Κορυφαία είναι και η μέτρηση που αφορά τον «αέρα» για τα γόνατα των πίσω. Το ειδικό όργανο που χρησιμοποιούμε έδειξε 16 εκ. περιθώριο μέχρι να ακουμπήσουν τα πόδια σου στο μπροστινό κάθισμα. Και αυτό το νούμερο «χτυπάει» κορυφή, καθώς είναι στο top 2 σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ανεξαρτήτως καυσίμου. Από εκεί και πέρα, η τρίτη μέτρηση εσωτερικών χώρων σχετίζεται με το φάρδος του πίσω καθίσματος. Το AutoΤρίτη Test Center κατέγραψε πλάτος 135 εκ., άρα στο πίσω μέρος του smart #1 κάθονται με άνεση 2 ενήλικοι επιβάτες και 1 παιδί (σ.σ. υπάρχει και κεντρικό υποβραχιόνιο).
Θυμίζουμε ότι όπως σε κάθε ηλεκτρικό, έτσι και στο smart #1 υπάρχει επίπεδο πάτωμα λόγω της μπαταρίας ενώ απουσιάζει και το κεντρικό τούνελ που έχουν τα αυτοκίνητα βενζίνης ή diesel για το κιβώτιο ταχυτήτων. Κάπως έτσι, ο μεσαίος επιβάτης κάθεται πιο άνετα, αφού δεν υπάρχει κάτι να τον εμποδίζει στα πόδια του.
Έχει στάνταρ συρόμενα καθίσματα, για περισσότερο χώρο στην καμπίνα ή μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
εκφράζεται με δύο, βασικούς τρόπους. Ο πρώτος και σημαντικότερος είναι η παρουσία των στάνταρ πίσω συρόμενων καθισμάτων. Αυτά χωρίζονται σε δύο τμήματα (αναλογίας 60/40) και μπορούν να μετακινούνται εμπρός-πίσω έως 13 εκατοστά, είτε μαζί είτε αυτόνομα μεταξύ τους. Δηλαδή αν θες μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ τα τραβάς μπροστά, αν θέλεις άπλα για τα πόδια σου τα πηγαίνεις τέρμα πίσω.
Σελίδα 2 | Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας έχει έως και 59 λτ. μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από ό,τι λέει η smart |