ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Omoda & Jaecoo: Τολμάει για να γίνει Νο.1 - Πώς θέλει να το καταφέρει;

1.312 Επισκέψεις στο άρθρο (15/10/2025)
Omoda & Jaecoo: Τολμάει για να γίνει Νο.1 - Πώς θέλει να το καταφέρει;
5 Φωτογραφίες »

Παγκόσμια συνάντηση χρηστών Omoda & Jaecoo αυτές τις μέρες στην Wuhu της Κίνας.
Το AutoΤρίτη δίνει το «παρών» εκεί που παρουσιάζονται οι τελευταίες τεχνολογικές και σχεδιαστικές καινοτομίες της μάρκας.
Σταθερή ανάπτυξη στην Ελλάδα: ενίσχυση της γκάμας και του δικτύου της με νέες επενδύσεις και υποδομές.
Η μάρκα επενδύει σε βιώσιμη καινοτομία και ασφάλεια με τα εχέγγυα του Ομίλου Emil Frey, που εκπροσωπεί και τις Mercedes-Benz και smart στην Ελλάδα.

autotriti team

Omoda & Jaecoo: Τολμάει για να γίνει Νο.1 & κάνει τους χρήστες συν-δημιουργούς!

Το διάστημα 17-21 Οκτωβρίου διεξάγεται στη Wuhu της Κίνας, όπου βρίσκονται και τα κεντρικά της μάρκας, το Omoda & Jaecoo International User Summit 2025 με κεντρικό θέμα «Co-Creat Co-Define» και γενικό τίτλο Enter Super NeXt. Το παγκόσμιο αυτό γεγονός είναι ένα ορόσημο για την αναπτυξιακή πορεία και την εξέλιξη της σχέσης της μάρκας με τους χρήστες, που ενσαρκώνει το όραμά της: «Dare to be No.1» ή σε ελεύθερη μετάφραση «Τόλμα για να γίνεις το Νούμερο 1».

Το Omoda & Jaecoo International User Summit 2025 θα φέρει κοντά χρήστες, αντιπροσώπους και συνεργάτες της φίρμας, καθώς επίσης και δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο, δημιουργώντας έναν ανοιχτό χώρο διαλόγου και ανταλλαγής εμπειριών εξελίσσοντάς τους σε συν-δημιουργούς του οικοσυστήματος των δύο μαρκών. Το autotriti, καλεσμένο της ελληνικής αντιπροσωπείας, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από το μεγάλο event της Omoda & Jaecoo, εκεί όπου παρουσιάζονται οι τελευταίες τεχνολογικές και σχεδιαστικές καινοτομίες της μάρκας, την ίδια στιγμή που αναδεικνύεται ο πολιτισμικός πλούτος και η κουλτούρα των Κινέζων.

Παγκόσμια συνάντηση χρηστών Omoda & Jaecoo αυτές τις μέρες στην Wuhu της Κίνας

Ως brand που ταυτίζεται με τις ανάγκες και τις επιθυμίες των χρηστών του, η θεματολογία της διάσκεψης έχει σχεδιαστεί ως μία βιωματική εμπειρία, στο πλαίσιου της οποίας θα αναδειχθούν μεταξύ άλλων:

  • η νέα σχεδιαστική γλώσσα Art in Motion 2.0-X που κάνει τα μοντέλα της πιο ελκυστικά
  • η Super Hybrid System (SHS) τεχνολογία που έχει σκοπό να κάνει ενεργειακά αποδοτικότερες τις μετακινήσεις
  • η αρχιτεκτονική SNA του νέου Omoda 7
  • ο τομέας της ευφυΐας και της ασφάλεια και πώς τα μοντέλα της μάρκας επιτυγχάνουν αξιολογήσεις 5 αστέρων από τον Euro NCAP
  • το πώς το οικοσύστημα που δημιουργεί για τα οχήματά της εντάσσεται φυσικά στις πτυχές του σύγχρονου lifestyle των χρηστών.
  • η ESG πράσινη φιλοσοφία της (Πλαίσιο Περιβαλλοντικής, Κοινωνικής και Εταιρικής Διακυβέρνησης) σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του προϊόντος, με στόχο την έρευνα & ανάπτυξη με χαμηλές εκπομπές άνθρακα καθώς και τη βιώσιμη ανάπτυξη.


Το Omoda & Jaecoo International User Summit 2025 διεξάγεται με κεντρικό θέμα «Co-Creat Co-Define» και γενικό τίτλο Enter Super NeXt.
5 Φωτογραφίες »

Το Omoda & Jaecoo International User Summit 2025 διεξάγεται με κεντρικό θέμα «Co-Creat Co-Define» και γενικό τίτλο Enter Super NeXt.

Σταθερή ανάπτυξη στην Ελλάδα: ενίσχυση της γκάμας και του δικτύου της με νέες επενδύσεις και υποδομές

Η Omoda & Jaecoo συνεχίζει να διαγράφει μία διαρκή ανοδική πορεία στις πωλήσεις στην Ελλάδα, με τη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στα καινοτόμα χαρακτηριστικά και τη μοναδική σχεδιαστική της ταυτότητα να επιβεβαιώνει τη δυναμική της και να δημιουργεί γερές βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή της στη χώρα.

Στηριζόμενη στην αξιοπιστία και τη δύναμη του Ομίλου Emil Frey, που επίσης εκπροσωπεί τη Mercedes-Benz και smart στην Ελλάδα, η Omoda & Jaecoo επενδύει σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, μέσα από ένα δίκτυο επιλεγμένων και πλήρως εξουσιοδοτημένων σημείων εκθέσεων και συνεργείων. Το δίκτυο αυτό, που σήμερα αριθμεί εννέα σημεία πανελλαδικά, αποδεικνύει τη δέσμευση της μάρκας στην ποιότητα και τη συνέπεια προς τον πελάτη. Παράλληλα, μέσω του logistics center του Ομίλου, διασφαλίζεται άμεση διαθεσιμότητα και επάρκεια ανταλλακτικών προσφέροντας γρήγορη εξυπηρέτηση. Στο επόμενο διάστημα, η μάρκα θα εμπλουτίσει περαιτέρω τη γκάμα της στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας τη δυναμική της παρουσίας της.
 

Τα μοντέλα της Omoda που πωλούνται στην Ελλάδα (πάτησε πάνω στην εικόνα)
Omoda 5 στην Ελλάδα
Omoda 5 (Βενζίνης ή ηλεκτρικό)
Omoda 9 στην Ελλάδα
Omoda 9 (Plug-in Hybrid βενζίνης)
Τα μοντέλα της Jaecoo που πωλούνται στην Ελλάδα (πάτησε πάνω στην εικόνα)
Jaecoo 5 στην Ελλάδα
Jaecoo 5 (Βενζίνης ή ηλεκτρικό)
Jaecoo 7 στην Ελλάδα
Jaecoo 7 (Βενζίνη ή Plug-in Hybrid)

Αυτοί είναι οι 4 βασικοί πυλώνες του φεστιβάλ Omoda & Jaecoo

Αξιοποιώντας τη Full-Chain 4.0 στρατηγική της, η μάρκα θα παρουσιάσει τις κορυφαίες στιγμές της μέσω τεσσάρων βασικών πυλώνων: Global Product Evolution, Journey Together, Connected Care, και Voices of the Future. Το πρόγραμμα της διεθνούς συνάντησης κορυφής περιλαμβάνει τρεις κύριες ενότητες: NEXT SHOW + NEXT DRIVE + NEXT COOL, οι οποίες δημιουργούν μια γιορτή με λανσαρίσματα προϊόντων, εμπειρίες οδήγησης και αλληλεπίδραση με το οικοσύστημα.

  • Η ενότητα NeΧt Show, μέσω της αποκάλυψης της έξυπνης τεχνολογίας Omoda 3, του πρωτότυπου αυτοκινήτου Omoda 6 και της αρχιτεκτονικής SNA (Super Next Architecture), απεικονίζει την αξία της τεχνολογίας στην εμπειρία της οδήγησης.
  • Η ενότητα NeΧt Drive εμπλέκει τους χρήστες στη βελτίωση προϊόντων τόσο μέσω της εμπειρίας τους όσο και ως συν-δημιουργούς, σε πρωτοβουλίες όπως το Omoda 7 Intelligent Co-Creation Camp και το Hybrid Gemini Co-Creation Camp, διαμορφώνοντας σε βάθος τις εμπειρίες προϊόντων που εμπνέονται από το χρήστη.
  • Η Omoda & Jaecoo Eco-Expo zone, με θέμα NeXt Cool, παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία, το ήθος της μάρκας και οι πραγματικές ανάγκες των χρηστών συνδυάζονται σε ένα ρεαλιστικό περιβάλλον διαβίωσης και γίνονται μέρος της καθημερινότητας και των συνηθειών τους.
Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr για όλες τις εξελίξεις, τα νέα μοντέλα και τις τεχνολογίες που θα παρουσιαστούν στο Omoda & Jaecoo International User Summit 2025.