
Αισθητικές αλλαγές που θα το φέρουν στα πρότυπα των 3008 και 5008.
Οι σημαντικότερες διαφορές στο εμπρός μέρος με νέα φώτα, μάσκα και προφυλακτήρα.
Χωρίς αλλαγές στους κινητήρες αλλά με μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων.
autotriti team
Αισθητικές αλλαγές που θα το φέρουν στα πρότυπα των 3008 και 5008
Το Peugeot 308 ετοιμάζεται να δεχτεί το καθιερωμένο facelift, περίπου στο μέσον της ζωής της τρέχουσας γενιάς, με την ανανεωμένη έκδοση να αναμένεται στο δεύτερο μισό του 2025. Οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν ήπιες αισθητικές αλλαγές, ακολουθώντας το μονοπάτι που χάραξαν τα νεότερα SUV της μάρκας, 3008 και 5008.
Οι σημαντικότερες διαφορές στο εμπρός μέρος με νέα φώτα, μάσκα και προφυλακτήρα
Οι σημαντικότερες διαφορές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, όπου τα νέα, πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα με χαρακτηριστικά τριπλά LED κάνουν τη διαφορά, ενώ ο προφυλακτήρας και η μάσκα έχουν επανασχεδιαστεί για πιο «καθαρή» και μοντέρνα εμφάνιση. Στο πίσω μέρος διακρίνεται νέο γραφικό στα φώτα, με ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα και απουσία των διακοσμητικών απολήξεων εξάτμισης, που δημιουργούν μια πιο ουσιαστική και λιγότερο «φορτωμένη» αισθητική.
Χωρίς αλλαγές στους κινητήρες αλλά με μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων
Στο εσωτερικό, αναμένονται ποιοτικές αναβαθμίσεις, με μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων, βελτιωμένα υλικά και ανανεωμένες επενδύσεις, ώστε να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις της κατηγορίας. Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα θα παραμείνει γνώριμη, με επιλογές βενζίνης, mild και plug-in hybrid αλλά και την πλήρως ηλεκτρική έκδοση e-308. Eρωτηματικό παραμένει το μέλλον των diesel εκδόσεων, μιας και οι Γάλλοι μηχανικοί θα πρέπει να προσαρμόσουν τους κινητήρες της μάρκας στα αυστηρά πρότυπα ρύπων Euro 7.
Μεγαλύτερη μπαταρία για το ηλεκτρικό e-308 - Ερωτηματικό για έκδοση Long Range με 2 ηλεκτροκινήτηρες
Όσον αφορά στο ηλεκτρικό e-308 αναβαθμίσεις αναμένονται τόσο στη χωρητικότητα της μπαταρίας όσο και στην απόδοση, αν και παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο να δούμε επιπλέον ισχυρές εκδόσεις με διπλό ηλεκτροκινητήρα, κάτι που θα διαφοροποιούσε σημαντικά το γαλλικό hatchback έναντι του ανταγωνισμού. Μέχρι σήμερα, η αυτονομία του ηλεκτρικού e-308 φτάνει τα 416 χιλιόμετρα (WLTP), τη στιγμή που το Volkswagen ID.3 υπόσχεται ότι ξεπερνά τα 550 χιλιόμετρα.