
Value for money μικρά σε τιμή και κατανάλωση
|
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2006 |
Δημήτρης (10/3/2021, 09:34) Το αυτοκίνητο αν και 15 χρόνων δεν εχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Απόλυτα ευχαριστημένος. Subaru forester ατμοσφαιρικό |
Subaru Legacy 1994 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() ![]() Ιωάννης (28/5/2020, 11:05) Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο το 2006. Είναι πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο και ξεχνάς την λέξη βλάβες. Τα μόνα που έχω αλλάξει στα 15 χρόνια είναι: 3 ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές και τις βαλβίδες EGR. Αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι για τον νομό Αττικής υπάρχουν μόνο 3 εξουσιοδοτημένα συνεργεία και τα ανταλλακτικά είναι ακριβά. |
Subaru Impreza 1500 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Χρήστος (20/2/2020, 20:00) 140.000 χλμ το αμάξι αγοράστηκε καινούριο από 8.000 χλμ μπήκε αέριο και εκτός από τα service που προβλέπει ο κατασκευαστής , το μόνο που αλλάχτηκε ήταν δίσκος συμπλέκτη , από δικιά μου χαζομάρα , άλλωστε αυτό είναι και αναλώσιμο, όπως τα φρένα άψογη η επιλογή αυτού του αυτοκινήτου , τι άλλο να ζητήσεις? και το αμάξι τρένο στο δρόμο |
Subaru Libero 1300 κυβικά του 1998 |
![]() ![]() ![]() Evangelos (7/11/2019, 15:56) Ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο 20ετιας με φθηνά ανταλλακτικά και πολύ αξιόπιστο. Το τελευταίο μοντέλο με δύο sunroof Abs υδραυλικές αναρτήσεις υποβοήθηση τιμονιού στιβαρό σκελετό με ελάχιστα πλαστικά μέρη και επιλεγμένη τετρακίνηση. Κατανάλωση έπειτα από συγχρονισμό του injection με τον εγκέφαλο μόνο 4,5 λίτρα στα 100 χλμ μεικτά. Τελική ταχύτητα 130χλμ. Ιδανική ταχύτητα ταξιδιού 100 χλμ σαν τρένο. Οι μοναδικές ζημιές που μπορεί να βγάλει είναι η σκουριά σε κάποιες γωνίες και το σύστημα ψύξης του κινητήρα εάν δεν υπάρχει σωστή συντήρηση. Επίσης η τρόμπα νερού όταν δεν υπάρχει σωστή μέριμνα στα ποιοτικά νερά ψύξης υποφέρει από ηλεκτρόλυση. |
Subaru Impreza 1500 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ΒΑΣΙΛΗΣ (23/7/2019, 17:34) Πολύ ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές στα 11 χρόνια, 185000ΧΜ και 3 ζημιές: μπλοκάρισμα στο cruise-control (λύθηκε με αναβάθμιση στο sw), έλιωσε η κλέμα στο δεξί εμπρός φανάρι (αλλαγή), μικρή διαρροή στο ψυγείο (αλλαγή). |
Subaru Tribeca 3000 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() ![]() Mάρκος (29/6/2019, 21:39) στα 12 χρόνια λειτουργίας δεν εχει βγάλει καμία ζημιά |
Subaru Forester 1998 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Γιώργος Κόκκαλης (20/4/2019, 01:29) Πάρα πολύ ικανοποιημένος για ένα αξιόπιστο και συνεπές αυτοκίνητο χωρίς κανένα πρόβλημα στα 65.000χλμ |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2005 |
Stefanos KONTRAS (1/4/2019, 17:51) Πολυ αξιοπιστο και ανετο αυτοκινητο. Το μονο αρνητικο ειναι η καταναλωση καυσιμου που ειναι περιπου στα 10 λιτρα ανα 100 χιλ. |
Subaru Wrx 2000 κυβικά του 2002 |
![]() ![]() ![]() Ανδρεας (4/3/2019, 21:06) Κυριολεκτικά ούτε λάμπα δεν έχω αλλάξει! Εξαιρώντας ιμάντες - τρελλα που έχουν κόστος 350€ κάθε 6 χρόνια η 80.000χλμ κατά τα αλλα τα αναλώσιμα του είναι οικονομικά. Πλησιάζουν την Toyota και το λέω με γνώση αφού υπάρχει Toyota στην οικογένεια! Άψογο αυτοκίνητο σε όλα του! Κουβαλάει τόσα χρόνια στην πλάτη του και δεν κάνει τσικ παρόλο που φοράει 45αρι προφίλ! Αν μπεις μια φορά, δύσκολα αλλάζεις... πολύ δύσκολα όμως... |
Subaru Outback 2500 κυβικά του 2003 |
![]() ![]() ![]() ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (2/3/2019, 11:47) Αξιόπιστο, λογικές ζημιές, τα ανταλλακτικά πού πρέπει να αγοραστούν μέσα από την αντιπροσωπεία κυριολεκτικά σε γδέρνουν οικονομικά, εκτός εταιρίας είναι οι τιμές λογικές έως φτηνές. Για το αυτοκίνητο βάζω φουλ πράσινο, για την αντιπροσωπεία ένα κόκκινο. |
Subaru Forester 2500 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() Γιώργος Σμπητας (27/2/2019, 09:33) .... |
Subaru Χτ 2500 κυβικά του 2007 |
![]() Κωστας Αντωνιάδης (9/1/2019, 00:58) Στα 50000 χλμ και πρίν κλείσει τριετία έβγαλε πρόβλημα στη μονάδα blower στην εισαγωγή.Η μονάδα αντικαταστήθηκε στα πλαίσια της εγγύησης.Μόλις πέρασε η τριετή εγγύηση, ξαναέβγαλε το πρόβλημα και πλήρωσα 1400 ευρώ για τη μονάδα και 225 ευρώ για τη συνεργαζόμενη βαλβίδα.Στα 100000 αλλάξα τα τριγωνικά λάστιχα της πόρτας 300 ευρώ , τα οποία τα ξανάλλαξα στις 150000 όπως επίσης και τα 4 αμορτισέρ με τιμή 2000 ευρώ. Γενικά καλό το αυτοκίνητο αν εξαιρέσουμε την υπερβολική κατανάλωση λόγω τούρμπο και τα δυσεύρετα και πανακριβα ανταλλακτικά που έχει το αυτοκίνητο οπου για να εξυπηρετηθείς ψάχνεις στα παλιά.Το αυτοκίνητο το πούλησα μετά από 10 χρόνια |
Subaru Impreza 1600 κυβικά του 3005 |
![]() Φώτης (29/11/2018, 19:44) Είχα το impreza το 1600ts 180 άλογα, ευτυχώς το πούλησα προ 4 μηνου μόνο προβλήματα αυτό το αυτοκίνητο με τον παράλληλο εγκέφαλο που έβαζαν στην εδώ αντιπροσωπεία με ελληνική πατέντα, όσοι το πήραν όλο πλήρωναν σε συνεργείο χωρίς λύση. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2003 |
![]() ![]() ![]() YannisA. (23/11/2018, 11:08) forester 2.0xt εκπληκτικο allaround οχημα. στα θετικα επιδοσεις, κρατημα, τετρακινηση on-off road, χωροι, ευχαριστηση στην οδηγηση. λιγα και υπερβολικα ακριβοτερα αυτοκινητα εχουν αντιστοιχο συνδυασμο.(stelvio, macan, cayenne). ιαπωνικη αξιοπιστια, σε 15 χρονια καμμια βλαβη, μονο τα προβλεπομενα service. αρνητικα: στην ελλαδα ειναι ακριβα τα ανταλλακτικα, η καταναλωση ειναι υψηλη αλλα οχι υπερβολικη γι αυτο που προσφερει (συγκριτικα με αυτοκινητα φιλων πχ ιδια καταναλωση με nissan xtrail - που ειναι πολυ πιο αργο και bmw 116 - καμμια σχεση αργο μεσαιο οχημα) η ποιοτητα στην καμπινα ειναι απλα ΟΚ προς μετρια (μας εχουν φαει με τα premium! λες και το μαλακο πλαστικο στο ταμπλω κανει το καλο αυτοκινητο) |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΛΑΪΤΖΗΣ (21/10/2018, 10:03) ΑΨΟΓΟ. ΕΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.800 κ.ε. ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() Ιωαννης (21/3/2018, 16:24) Υπεροχο αυτοκίνητο απ ολες τις αποψεις! Απροβληματιστο. Στα αρνητικά λιγο η μαλακη αναρτηση και η υψηλή καταναλωση. |
Subaru Forester 2500 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() Κώστας Κούτσης (20/12/2017, 15:19) ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΟΝΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Γιάννης (26/11/2017, 13:53) Ζημιαρικο απο μικρές λεπτομέρειες μέχρι 2 φορές διαφορικό |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2012 |
![]() ![]() Νίκος (22/11/2017, 17:41) Πολύ υψηλή κατανάλωση όταν πιέζεται. Πλήρως αξιόπιστο. Πολύ ακριβό το μεγάλο service (90.000 χλμ) λόγω του μοναδικού ιμάντα του boxer κινητήρα που πρέπει να λυθεί η μισή μηχανή για να αλλαχτεί μαζί με service > 600 ευρώ. Παράξενη οδική συμπεριφορά λόγω ύψους και AWD (συνεχή τετρακίνηση) αλλά αν το κατανοήσει κανείς είναι τρένο. Εκτός δρόμου δεν υπάρχει, ίσως το κορυφαίο (έχει και κοντές σχέσεις ). Το σασμάν είναι μέτριο. Πολύ καλοί χώροι και ορατότητα, πολύ πρακτικό. Θόρυβος από τον boxer και τον αέρα στις υψηλές ταχύτητες, τα καθίσματα δεν έχουν καλή πλευρική στήριξη. Το εσωτερικό είναι της δεκαετίας του 90, μεταχειρισμένο είναι σχετικά φτηνό αλλά συνήθως έχουν σκληρά χιλιόμετρα. Αν το δείς ως εργαλείο είναι άψογο, αν το δεις ως SUV καλύτερα αλλού. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2009 |
![]() Πανος (1/11/2017, 12:40) Γενικά αξιόπιστο με λογικό κόστος συντηρησης. Βεβαια δεν έχω άλλο μέτρο σύγκρισης σε αυτήν την κατηγορία...Εχω προς το παρόν 190.000χλμ με καθημερινες μετακινησεις στην πόλη. Το έχω γυρίσει από τα 65.000 στο υγραέριο οπότε σώθηκα από άποψη κόστους καυσίμου...Βέβαια τρέμω την επόμενη ρυθμιση κινητήρα-βαλβίδων κλπ...όταν αυτή χρειαστεί (έχω ήδη μία με κόστος περίπου 700€). Δεν είναι λουξ, δεν εχει ομορφες ταπετσαριες και πλαστικα, δεν πετάει ουτε ειναι τρένο στις στροφές αλλά γενικά ειναι ένα τίμιο αυτοκίνητο που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο και όσο το δοκίμασα εκτός δρόμου έσκιζε. Στο ξεκινημα με 1η θελει προσοχη για να μην ρετάρει και φας τον δίσκο (2 αλλαγές) οπότε δουλευω για πλάκα τις κοντές σχέσεις όπου χρειαστεί. |
Subaru Xv 1600 κυβικά του 2015 |
![]() ![]() ![]() Γιώργος (31/10/2017, 12:30) Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση με εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Ιδιαίτερα ικανό εκτός δρόμου. Αξιόπιστο αλλά με ακριβά ανταλλακτικά. |
Subaru Forester 1998 κυβικά του 2003 |
![]() ![]() ![]() dimitris (25/10/2017, 17:46) APSOGO |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2005 |
![]() ![]() Ιωσηφ (11/10/2017, 20:20) Σε 4 χρονια αλλαξα 2 αισθητηρες λ,μπρατσακια ζαμφορ εμπρος-πισω,βαλβιδα maf,sensor αερα εισαγωγης στην μηχανη,ρουλεμαν σασμαν,τριγωνα λαστιχακια στις πορτες και αλλαγη συμπλεκτη γιατι ηταν κουτσουρο. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2008 |
Κωνσταντινου (4/10/2017, 06:21) Με 125000 και πολλα απο αυτα σεασχημο χωμα λογω κυνηγιου το μονο προβλημα ενα μπαλακι τομεγαλοservise λιγο τσιμπιμενο κατα τα αλλα μηδενικες ζημιες |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2000 |
![]() ![]() ![]() Δημήτρης Χατζάκης (3/10/2017, 15:02) Ευτυχής κάτοχος του SUBARU μου. 17 χρόνια μαζί μου κανένα πρόβλημα. Απίστευτα κρατήματα εξαιρετικός TURBO κινητήρας. Ζημιές μόνο από παλαιότητα (Δίσκος στις 170.000χλμ, μπουζί ανα 100.000χλμ) τιμές λογικότατες κανένα πρόβλημα. Και σε περίπτωση αλλαγής η πρώτη επιλογή θα είναι πάλι SUBARU |
Subaru Impreza 1500 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() Nikos (3/10/2017, 15:56) Έως τωρα ενα ρολεμαν συμπλέκτη έχω αντιμετωπίσει σαν βλάβη. Κατα τα αλλα το κλασικό ετήσιο σέρβις. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() Βαγγέλης (28/9/2017, 20:59) Αξιόπιστο, χωρίς προβλήματα με αλλαγή μόνο αναλωσίμων σε λογικές τιμές. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() Ευάγγελος Γέραλης (8/2/2017, 22:03) Αξιόπιστο, ευχάριστο στην οδήγηση, ασφαλές με λογική συντήρηση. |
Subaru Impreza 1500 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() Nikos (25/11/2016, 18:43) Γενικά είμαι ευχαριστημένος έως τωρα αναφορικά με βλάβες. Μονο μια αλλαγή στον ιμάντα δυναμό (83.000) και μονο λάδια φίλτρα κτλ. Έχω την άποψη οτι με μια ενδεικτική συντήρηση δεν παρουσιάζουν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Το μονο αρνητικό ειναι έλλειψη ροπής στα,1500 κάτι που μερικές φορές γίνεται κουραστικό. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ΓΑΤΣΙΝΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ (19/11/2016, 12:34) πολύ καλό και εντός και εκτός , μειονέκτημα το χρώμα του που φθείρεται ευκολα σε κλαδιά και ο δίσκος του που ανάβει εύκολα.Επίσης η πρώτη του είναι λίγο |
Subaru Tribeca 3000 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΤΡΑΚΗΣ (14/11/2016, 19:20) ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. ΜΙΚΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ. |
Subaru Impreza 1600 κυβικά του 2005 |
![]() ![]() ΓΙΏΡΓΟΣ (12/11/2016, 19:51) πλήρως ευχαριστημένος αφού με ελάχιστες μετατροπές και 0.7 πίεση ανεβάζω 0-100 σε λιγότερο από 7μισι δευτερόλεπτα και τα 200 δεν αργούν. προσοχή όμως όταν κάνεις 0-100 συχνά πας για δίσκο Πλάτω και όλοι όσοι έχουμε subaru ξέρουμε την διαδικασία. το μόνο που χρειάζεται είναι aftermarket παράλληλο και front mount intercooler κατά την γνώμη μου. επίσης χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο θέμα λάστιχα γιατί μπορεί το συγκεκριμένο αμάξι να έχει γράψει ιστορία ως τρένο αλλά χωρίς λάστιχα όπως τα r1r της toyo που προσωπικά έχω δοκιμάσει το αμάξι μπορεί να γίνει επικίνδυνο λόγο μεγάλης εμπιστοσύνης. ευχαριστώ |
Subaru Forester 2500 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() ![]() ΒΕΡΓΑΔΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (7/11/2016, 10:54) Έχω κάνει 140.000 χλμ. και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Στα 120.000 άλλαξα δίσκο πλατώ που είναι γενικά προβληματικοί στο 2,5 ΧΤ αλλά διήρκεσε αρκετά λόγω ομαλής οδήγησης. Ακριβά ανταλλακτικά, αλλά πολύ ικανοποιημένος από τα Service στην Αθήνα (εξουσιοδοτημένα). Υψηλή κατανάλωση (12-14 lt/100 Km) αλλά λόγω μόνιμης τετρακίνησης και ιπποδύναμης (230 Hp) θεωρώ ότι είναι επόμενο. Γενικά πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. |
Subaru 2009 1998 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() Γιάννης (4/11/2016, 12:15) ΜΕΤΑΑ ΑΠΟ 155000ΚΜ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΙΒΏΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 350€ |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2004 |
![]() ![]() ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΗΜΟΓΙΩΡΓΟΣ (3/11/2016, 09:09) ΤΑΚΤΙΚΟ SERVICE ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ (ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΚΡΙΒΟ), ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() Γιάννης Μαζαράκης (3/11/2016, 09:15) Παρά τις αλλαγές στην αντιπροσωπεία της SUBARU στην Ελλάδα βρίσκω Ανταλακτικα σε τιμές όχι πολύ ακριβές για τα Σερβις του αυτοκινήτου μου αλλα σε λίγα σημεία διανομής. Προτιμώ να κάνω τα Σερβις σε εξειδικευμένο αλλα όχι στην αντιπροσωπεία για χαμηλότερο κόστος. Θεωρώ το όχημα μου αξιόπιστο χωρίς βλάβες με καλή οδικη συμπεριφορά και άνεση. |
Subaru Forester 1993 κυβικά του 2003 |
![]() ![]() ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΑΡΧΟΝΤΗΣ (3/11/2016, 10:55) Ακριβή, πολύ ακριβή, υπερβολικα η αντιπροσωπεία....... Ευτυχώς που το αμάξι άντεχε... Αλλα πλέον μετά απο 200βάλε χιλιάδες χλμ κ λίγο κακομεταχείριση, με στραγγίζει οικονομικά....... ΚΑΛΟ και ΓΕΡΟ το αμάξι, αλλα μακριά απο τη Subaru |
Subaru Impreza 1500 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Αντώνης (2/11/2016, 11:07) Εντελώς απροβλημάτιστο, στα 120.000χλμ αλλαγή δίσκο πλατό (350€) και τίποτα άλλο. Μόνο αλλαγή λάδια-φίλτρο κάθε 12-15.000χλμ. Στα μείον η χαμηλή ποιότητα στα βαμμένα τμήματα λόγω αυστηρής περιβαλλοντικής νομοθεσίας και κάποιες μικροφθορές στην καμπίνα. |
Subaru Justy 1000 κυβικά του 2007 |
George eleftheriou (25/12/2015, 08:45) Ειμαι πολυ ευχαριστημενος.δυο καμμενα λαμπακια σε 93000 χλμ.τα σερβις του κανονικα.το συνεργειο της subaru στην πειραιως καταπληκτικο με πολυ καλους επαγγελματιες δεν το αλλαζω με τιποτα.στην εθνικη εκτος απο το θορυβο του τρικιλυνδρου κινητηρα ειναι σταθεροτατο.στη πολη παρκαρω ανεθνικη νζινη πολη 6.5 λιτρα. στην εθνικη απο 5.0 εως 6.5λιτρα.το προηγουμενο αμαξι μου ηταν fabia.ηταν ok αλλα εβγαζε μικροβλαβες και ετρεχα στα συνεργεια.japan και παλι japan.ευχαριστω... |
Subaru Impreza 1500 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Αντώνης Μανδυλας (13/12/2015, 16:17) 1 φορά το χρόνο συνεργείο, μόνο για το τακτικό σέρβις(λάδια/φίλτρα κτλ)! Άψογη και άμεση εξυπηρέτηση! |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() ![]() george (12/12/2015, 09:45) απάντηση στον Κώστα Σεπίλο SUBARU |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2005 |
![]() ![]() ![]() Γεώργιος Μαλεβίτης (2/12/2015, 20:47) Προ δύο ετών τρύπησε το κάρτερ , πέρυσι άνοιξε μια τρύπα στο δεξί ψαλίδι απο σάπισμα του μετάλου , κ´ εφέτος τον χειμώνα στην γέφυρα στην δεξιά μεριά άνοιξε μιά τρύπα απο σάπισμα πάλι κ´όχι ένα σκούριασμα. Μου το υπέδειξαν στο ΚΤΕΟ, κ´ τότε απευθύνθηκα στον τοπικό αντοπρόσωπο της Πάτρας από όπου το είχα αγοράσει . Με φωτό κ´ επιστολή στα κεντρικά της Αθήνας απευθυνόμενος , πήρα αρνητική απάντηση απο τους κυρίους ότι δεν ευθύνεται η Subaru γιατί 2 μήνες το καλοκαίρι μένω κοντά σε θάλασσα. Αν ειναι δυνατόν ! Μακρια απο SUBARU γιατι η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη. |
Subaru 2000 td 2000 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΡΜΕΝΑΚΑΣ (12/11/2015, 13:21) Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος FORESTER 2.0TD και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με την έως τώρα συμπεριφορά του.Υπάρχει πάντα και ένα ΑΛΛΑ :διάβασα από blocks SUBARU ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πολύ αυξημένες πιθανότητες να κοπεί ο στρόφαλος φοβερό για Ιαπωνέζικο όχημα και αξιοπιστία πράγμα όπου με εξέπληξε ,ήρθα σε επικοινωνία με την subaru Ελλάς με τα όποια προβλήματα φέρει και της μετέφερα τον προβληματισμό μου και δυστυχώς η απάντησή τους ήταν καθαρά αφοπλιστική δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη παρόλο που η subaru europe προβαίνει σε αντικατάσταση crunk shaft ;;ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ!! |
Subaru Impreza 1994 κυβικά του 2002 |
![]() ![]() ![]() Σταύρος Δ. Σταμπουλής (19/6/2015, 22:19) Αγορά καινούργιο 8-7-2002 IMPREZA WRX 1994cc. Καμία παρέμβαση για αύξηση ισχύος κλπ (218ps και 29,6kgm υπεραρκετά). Αυστηρή τήρηση περιοδικών συντηρήσεων (service) σε λογικές τιμές. Τα μεγάλα service (ανά 80.000 km) μάλλον ακριβά, ιμάντες χρονισμού κλπ. Κινητήρας εξαιρετικός, άριστα φρένα, εξαιρετική οδική συμπεριφορά, μηχανικές βλάβες και απρόοπτα στο απόλυτο μηδέν. Μετά από 192.315 km σήμερα 19-6-2015 βαθμολογία 10/10. Πρό τριετίας περίπου πήρα και ένα Impreza 1.6 (ΗΚΒ 7064) ατμοσφαιρικό των 95 PS επίσης του 2002 με 104.000 km. Σήμερα με 141.750km ισχύουν όλα όσα έγραψα για το WRX εκτός βέβαια από τις επιδόσεις !! Για την AWD τετρακίνηση δεν λέω τίποτε, είναι υπεράνω πάσης κριτικής. Εννοείται βέβαια ότι το επόμενο αυτοκίνητό μου όταν αξιωθώ να το αποκτήσω θα είναι το καινούργιο WRX STI των 305 PS. Κρίμα που βγάλανε τη "λέξη" IMPREZA. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2005 |
![]() ![]() ![]() Γεώργιος Μαλεβίτης (4/6/2015, 23:39) 1. Έτος 2013 στα 150000km άλλαξα το carter , διότι ράγισε κ´ έχανε λάδια. 2. Έτος 2014 στα 170000 km εμφανίστηκε τρυπα στο δεξί ψαλίδι διαμέτρου 4 εκ. απο σάπισμα του μετάλου κ´ όχι σκούριασμα . 3. Φέτος 2015 στα 189000 km, περνώντας απο ΚΤΕΟ μου επεςήμαναν k´ αλλη τρύπα απο σάπισμα του μετάλου στην γέφυρα προς την δεξιά μεριά . Μετά κ´ απο αυτό , πηγα στον αντιπρόσωπο της subaru κ. Μυλωνάκο στην Πάτρα, ο οποίος έβγαλε φωτό τα επίμαχα σημεία κ´ τα έστειλε στην κεντρική αντιπροσωπία AGRIPAN , προς γνώση αυτού του σοβαρού συμβάντος , κ´σε αναμονή του τί πρέπει να γίνει. |
Subaru Impreza 1600 κυβικά του 2004 |
![]() ![]() φωτης (3/6/2015, 13:03) Έχω το Subaru impreza ts 180hp 2004 μοντέλο και είμαι πάρα πολύ ευχάριστη μένος ούτε προβλήματα ούτε τίποτα |
Subaru Justy 1300 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() θεοδωρος (29/5/2015, 00:05) απο τα καλύτερα στην κατηγορία του .. |
Subaru Impreza 1600 κυβικά του 2004 |
![]() fwtis (28/5/2015, 11:23) ΑΞΙΟΠΗΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΙΜΗ 4*4 BOXER ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΑ - ΤΟ ΑΚΡΙΒΟ SERVICE |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2004 |
![]() ![]() ![]() ΠΑΝΟΣ (7/4/2015, 20:06) ΤΟ ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 74000 ΚΜ. ΑΠΛΑ ΑΨΟΓΟ !!! ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ 184000 ΚΜ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ. ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ. |
Subaru Forester 1994 κυβικά του 2005 |
![]() ![]() ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΔΙΩΤΗΣ (7/4/2015, 20:15) Εργαλείο αλλά στην εθνική οδο καεί πολύ το σκασμένο |
Subaru Impreza 2000 κυβικά του 2000 |
![]() ![]() ![]() Απόστολος Πεταλωτής (7/4/2015, 21:40) Πολύ καλό |
Subaru Forester 1994 κυβικά του 2005 |
![]() ![]() ![]() Ευθυμιος Σενης (6/4/2015, 10:38) 92.000ΧΛΜ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΠΛΑ ΣΕΡΒΙΣ. ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΚΡΙΒΟ. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Γιωργος (28/3/2015, 18:25) Αψογο απο καθε αποψη.Βλαβες μηδεν,τα σερβις ειναι μετρια απο οικονομικης αποψης αλλα οταν δεν εχεις βλαβες μαλλον σου ερχονται φτηνα τα προτεινω. |
Subaru Justy 1000 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() TAKIS (18/3/2015, 10:11) ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΑΝΩ ΤΟΥ 1.90 ΕΠΙΒΑΤΕΣ, ΜΕ ΑΝΑΚΛΙΝΟΜΕΝΗ ΠΛΑΤΗ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΟΒΕΙ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΠΙΤΟΠΙΟΥΣ ΕΛΙΓΜΟΥΣ, ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ 90 ΜΟΙΡΕΣ. ΤΟ "ΙΔΙΟ" ΜΕ ΤΟ DAIHATSU SIRION, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ (ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΥΨΗΛΟ , ΚΑΙ ΔΥΣΕΥΡΕΤΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, ΕΝΩ Η DAIHATSU ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ. ΒΑΜΜΕΝΕΣ ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ SIRION ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΔΟΧΕΣ ΓΙΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ , ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ "TOYOTA YARIS" . AΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕ 68000 ΚΜ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ 4000 ΚΜ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΜΕ ΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ ΧΡΗΣΗ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΚΡΑΤΗΜΑ ΜΕΤΡΙΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ABS. ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΓΙΑ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ YARIS ..... ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ 6.5 LT ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ |
Subaru Impreza 1500 κυβικά του 2011 |
![]() Μιχαλης (15/3/2015, 22:06) Το αμαξι ειναι το 1,5R σενταν. Το αγορασα απο την αντιπροσωπεια μεταχειρισμενο λιγο πριν κλεισει με 7.000χλμ το σεπτεμβρη του 2012. Το αγορασα ως οικογενειακο και επειδη κανω πολλα χλμ ημερησιως. Στα 35.000χλμ βαζω μαλλον νοθευμενη βενζινη σε καποιο πρατηριο επαρχιας αρχισε κατα διαστηματα να μην "τραβαει" ο κινητηρας. Εγινε δυο φορες φλασαρισμα στον εγκεφαλο οπου το προβλημα εξαφανιζοταν για περιπου 1000 χλμ και επανεμφανιζοταν. Το εξουσιοδοτημενο συνεργειο εκανε φιλοτιμες προσπαθειες αλλα το προβλημα παραμενει εως σημερα που το αμαξι εχει περιπου 80.000χλμ. Σημειωτεον οτι το αμαξι πριν το προβλημα εβγαζε σταθερα πανω απο 800 χλμ στο τεποζιτο, μετα τη βλαβη βγαζει 650-700χλμ. Κατα τα αλλα δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα με τα σερβις του κανονικα στην ωρα τους. Επισης στα 15.000χλμ μια και δεν ηξερα την ιστορια του αυτοκινητου αποφασισα να αλλαξω ολα τα υγρα του αυτοκινητου με αλλα μαρκας θεωρητικα καλυτερης ποιοτητας. |
Subaru Forester 2000 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() Μανος (14/3/2015, 11:25) Πεντε χρονια συμβιωσης με το αμαξι και κανενα προβλημα. Το μονο προβλημα ειναι τα ακριβα ανταλακτικα |
Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.