|
Πράσινες, κίτρινες και κόκκινες μάρκες. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα; Ποια τρίζουν; Σε ποια σε γδέρνουν ζωντανό όταν πας για service; Ποια αυτοκίνητα δεν βγάζουν καθόλου ζημιές και τα service τους είναι πάμφθηνα; 5.000 αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Lancia Delta (Βενζίνη) 1400 κυβικά του 2010 |
![]() ![]() Χάρης (7/1/2022, 23:39) Αγοράστηκε καινούρια τον 5ο /2010. Εκτός από τα σέρβις τα μόνα προβλήματα που αντιμετώπισα έως τώρα είναι α. Ταπετσαρία οροφής στα 75000 χλμ κόστος 200 ευρώ β. Πεταλουδα γκαζιου στα 110000 χλμ κόστος 350 ευρώ (μεταχειρισμένο ανταλλακτικό διότι το καινούριο ήταν αρκετά πιο ακριβό) γ. Αισθητήρας θερμοκρασίας και βαλβίδα θερμοκρασίας κόστος 200 ευρώ. Όλα τα παραπάνω συμπεριλαμβάνονται και εργατικά. Εάν εξαιρέσουμε τα παραπάνω το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό σε σχέση με κάτι αλλά γνωστω ν εταιριών; και είναι κρίμα που έχει σταματησει. |
Lancia Lybra (Βενζίνη) 1800 κυβικά του 2002 |
![]() ![]() ![]() Θοδωρής (13/7/2021, 12:44) Αγοράστηκε μεταχειρισμένο το 2010. Πέραν της περιοδικής συντήρησης και των αναλωσίμων, στα 11 χρόνια τα μοναδικά προβλήματα ήταν 2 γρύλοι παραθύρων πριν 7 και 3 χρόνια (κόστος ανταλλακτικού 90 €/έκαστος) και πριν 5 μήνες μία τρόμπα βενζίνης στα 180.000 χλμ. Καταναλώνει 6,5 L/100 χλμ στην εθνική και 10,5 L στα 10 χλμ εντός πόλης. Πάρα πολύ ποιοτική κατασκευή με έμφαση στην άνεση των επιβατών, ενώ υστερεί στην σπορ οδήγηση. Συνολικά ένα πολύ καλό οικογενειακό σεντάν, τίμιο στα χρήματα που πουλιέται και στην συντήρησή του. |
Lancia Ypsilon 1300 κυβικά του 2013 |
![]() ![]() ![]() ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΙΩΑΝΝΙΝΑ (15/1/2021, 09:22) Αγοράστηκε καινούργιο (1300 DIESEL 95 ΗΡ) , μοναδικό πρόβλημα στα 80.000 χλμ (σήμερα έχει 86.000 χλμ) η αλλαγή στην αντλία συμπλέκτη (κόστος ανταλλακτικού 70 Ε) και η βάση των εμπρός αμορτισέρ (κόστος αναταλλακτικού 60 Ε) . Κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο 4,5 λίτρα/100 χλμ με ταχύτητες 120 - 130 χλμ/ωρα , φθάνει και τα 6 λίτρα/100 χλμ με ταχύτητες κοντά στην τελική του (170 - 180 χλμ/ώρα) , περί τα 5λιτρα/100 χλμ γιά κίνηση εντός πόλης. Η ανάρτηση προσφέρει μεγάλη άνεση επιβατών , υστερεί λίγο γιά σπόρ οδήγηση. Γενικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο γιά τα κυβικά του και την τιμή του . |
Lancia Musa 1398 κυβικά του 2005 |
![]() ![]() ![]() ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ (4/10/2019, 18:51) ΕΝΑΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ 450 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ 10 0Λ0ΚΛΗΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ |
Lancia Delta 1375 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() Δημήτρης (4/3/2019, 16:01) Αξιόπιστο. 130000 χλμ. κανένα πρόβλημα. Με τα servis εννοείται κανονικά. Κρίμα που σταμάτησε η παραγωγή του. |
Lancia Ypsilon 875 κυβικά του 2013 |
![]() ![]() ![]() ΚΩΣΤΑΣ (28/2/2019, 21:05) Πανάκριβα ανταλλακτικά υπερπροβληματικό αυτόματο σασμάν. |
Lancia Ypsilon 1400 κυβικά του 2004 |
![]() ![]() Ακης (12/2/2019, 10:40) Lancia Yspilon 1.4 16v του 2004. Αγοράστηκε καινούργιο και έχει 155.000 km. Μέχρι σήμερα (15 χρόνια μετά) εκτός απο τα συνηθισμένα αναλώσιμα (λάδια,φίλτρα,μπουζί,τακάκια) έχει αλλάξει επιπλέον έναν πολλαπλασιαστή, αιθητήτα κρούσης, κολώνα διακοτπών και διακότη ηλεκτρικού παράθυρου. Ποτέ δεν μας έχει αφήσει στο δρόμο. |
Lancia Ypsilon 1200 κυβικά του 2013 |
![]() ![]() ![]() Ιγγλεσης χρηστος (26/1/2019, 08:58) Μετά απο 80000 κυριως στην πολη με χαμηλες ταχυτητες το μονο που παρατηρω ειναι μια ασταθεια στο ρελαντι το πρωι οταν ο diesel ειναι κρυος.Δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα αλλο προβλημα και χαιρομαι να το κυκλοφορω στην πολη λογω ευελιξιας. |
Lancia Phedra 22 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Ιοαννης (22/11/2018, 12:31) Τελειο Αυτοκινητο για ταξιδι πολυ ευροχωρο και για τους 7 επιβατες.!Προβληματα κινητηρα απολυτως κανενα. Τα καθιερωμενα λαδια φιλτρα φρενα . Ανταλλακτικα πολυ φθηνα δαγκανα φρενων πισω καινουργια 60€.Μεχρι τωρα 180.000 χιλιομετρα δεν με εχει αφησει ποτε στον δρομο. Ο κινητηρας πετρελαιου κορυφαιος.!!Σαλονη εσωτερικα Αλκανταρα δερμα και ξυλινη επενδυση.Δεν το αλλαζω με τιποτα!! |
Lancia Ypsilon 900 κυβικά του 2011 |
![]() ![]() HARIS (27/10/2018, 02:00) Στα 8000 χλμ το START-STOP ΔΩΡΕΑΝ στην εγγυηση ήταν μου το άλλαξαν.Στα 50000 το ιδιο πρόβλημα κόστος 150 ευρώ.Στα 90000 χλμ.το ίδιο πρόβλημα.Το βαρέθηκα και το παράτησα ίσως είναι και καλύτερα.Στα 75000 χλμ αλλαγή μίζας κοστος 350 ευρώ με τα περαστικά.Σέρβις στην ώρα του.Το παράθυρο του οδηγού ο διακόπτης της πόρτας κολλάει μερικές φορές και δεν δουλεύει να ανοίγει η να κλίνει το παραθυρο όταν έχει ζέστη ιδιως το καλοκαίρι.Σε γενικές γραμμές εκτός της μιζας που ήταν ακριβή και απαράδεκτη ζημιά δεν έχει βγάλει κάτι αλλο σοβαρό.Τα χλμ τώρα είναι 120000 |
Lancia Ypsilon 1250 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() Τηλέμαχος (17/10/2018, 17:47) Έχω την έκδοση μπου καεί πετρελαίο είναι όντως πολύ οικονομικό αυτοκίνητο αλλά τα ηλεκτρικά του είναι απλά απαράδεκτα επίσης έχω αντιμετωπίσει και θέματα με το κιβώτιο (αυτόματο)και στα 160.000 χιλιάδες χιλιόμετρα είχα και πρόβλημα με Μπέκαμ τρόμπα άρα αρκετά έξοδα. |
Lancia Delta 2000 κυβικά του 1994 |
![]() ![]() ![]() Βασίλης Λάμπρου (24/4/2018, 18:43) DELTA HF 2000 turbo 16V. Αγοράστηκε καινούργια το 1994 .... την έχω 24 χρόνια!! Συνολικά είμαι πολύ ικανοποιημένος μιας και τα θετικά είναι περισσότερα και πιο ουσιαστικά από τα αρνητικά. Με έχουν εκπλήξει θετικά η αντοχή των μηχανικών μερών και το αμάξωμα μιας και δεν έχει παρουσιάσει σημεία κόπωσης ή σκουριάς. Οδηγικά ακόμα και σήμερα στέκεται ικανοποιητικά. Αρνητικά: Τα πλαστικά του ταμπλώ (σπασίματα και τριξίματα), τα ηλεκτρικά των ανεμιστήρων του air condition (έπρεπε να κάνω πατέντα για να μην συνεχίζουν να καίγονται ο εγκέφαλος/καλώδια του air condition). |
Lancia Ypsilon 1300 κυβικά του 1999 |
![]() ![]() tsimplas (4/1/2018, 09:23) Καλο και τιμιο μετα απο τοσα χρονια και ακομα παει το σκυλι και με πολυ κακη χρηση, ελαχιστα ηλεκτρολογικα θεματα, οπως κοντη πλεξουδα στο πορτμπαγκαζ και αρα κομμενα 2 φορες καλωδια και αλλαγη διακοπτη φωτων στο τιμονι, που πηγε αρκετα ευρώ. Τιποτα αλλο λαστιχα λαδια τακακια και μπουζι!!! |
Lancia Ypsilon(diesel) 1300 κυβικά του 2012 |
![]() ![]() Σταύρος Χιώτης (30/10/2017, 21:46) Πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο μοναδικό πρόβλημα Αλλαγή μπαταρίας στην 3ετια κ ακριβά τα service. |
Lancia Delta 1400 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() Γιώργος Χουσμεκερίδης (17/4/2017, 18:40) ΤΕΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΑΛΟΝΙ |
Lancia Delta 1400 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() Ηλίας Παπαδόπουλος (3/11/2016, 09:36) Kάτοχος Lancia Delta III, απο τον Ιανουάριο του 2009 με 95000 χλμ, χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα πλην της αστοχίας της ντίζας της γυάλινης ηλιοροφής |
Lancia Delta 1400 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() YANNIS K (3/11/2016, 13:40) κανενα προβλημα με το αυτοκινητο για 8 χρονια και 96500χλμ το σερβις λιγο ακριβο στις εργατωρες οχι ανταλλακτικα |
Lancia Theris 2000 κυβικά του 2002 |
![]() ![]() ![]() Χάρης Μαγκιώρης (12/12/2015, 14:58) Στα 100000 χλμ αλλαγή εμπρός αμορτισέρ και τα σερβις του στην ώρα τους. Έχει φθάσει 220000 χλμ. κανένα πρόβλημα. Απίστευτος κινητήρας 2000 turbo. Το παράπονο μου είναι μόνο ότι δεν συναντώ στο δρόμο άλλα Thesis. |
Lancia Delta 1368 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() Άλκης Πούλιας (26/11/2015, 10:42) Τη Delta μου την αγόρασα καινούρια, τον Απρίλιο του 2009. Παρά το οτι είναι από τις πρώτες σειρές παραγωγής, η αξιοπιστία της με έχει εκπλήξει. 6μιση χρονια και 69.000 χιλιόμετρα μετά δεν έχω αλλάξει ούτε ένα λαμπάκι, δεν υπάρχει καμμία διαρροή λαδιού από τον κινητήρα και τα αμορτισερ λειτουργούν άριστα (78% απόδοση στο πρόσφατο ΙΚΤΕΟ). Η αλκαντάρα στα καθίσματα είναι σαν καινουρια, παρά το οτι δενεχω βαλει ποτε καλυμματα, τα πλαστικά και ο διάκοσμος πολύ καλά. Τα σέρβις είναι νορμάλ σε τιμή, αρκεί να βρεις το κατάλληλο συνεργειο. Τα μόνα δύο περιστατικά που έχω αντιμετωπίσει είναι η αλλαγή της βάσης του κινητήρα στα 63.000 χλμ, λόγω του ότι είχε αυξημένο κραδασμό και η αντικατάσταση του πλαστικού καλύμματος του χειρόφρενου, το οποίο έσπασε. Βλέποντας τριγύρω σε άλλες μάρκες ιστορίες για αγρίους (διαφορικά σαζμάν, λάδια κλπ) τις θεωρώ μη σημαντικές και δεν μου αλλάζουν την άριστη εικόνα για το αυτοκίνητο. |
Lancia Ypsilon 1200 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() Σ.Π. (7/11/2015, 09:05) ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 95000 ΧΛΜ.ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ |
Lancia Delta 1385 κυβικά του 1995 |
![]() ![]() ![]() ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (29/8/2015, 08:24) ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ |
Lancia 2001 1250 κυβικά του 2001 |
![]() ![]() iosif (30/5/2015, 14:02) to ama3oma apsogo...krathmata teleia logo anarthsewn aftermarket h&r kai lastixa nokian...o kinhthras omws dynamh exei alla ta mama mpoyzokalwdia exoyn polles diaroes reymatos me apotelesma diakopes...epishs logo hlikias nomizw exei katakathiseis ston thalamo kayseis kai moy kanei pyrakia |
Lancia Lybra 1600 κυβικά του 2000 |
![]() ![]() ![]() MICHALIS (1/5/2015, 15:03) Αγορά καινουργιο τό 2000 Μέχρι τώρα 190.000 χλμ αλλαγη γρυλλο για τζαμια αρκετα συχνά & συχνά καμμένες λάμπες Καμια αλλη σοβαρή ζημιά .αρκετά ευχαριστημενος |
Lancia Lybra 1800 κυβικά του 2002 |
![]() ![]() ![]() Θεόδωρος Παπαδημητρίου (6/4/2015, 18:34) Άψογο σε γενικές γραμμές με μικροπροβληματάκια λόγω ηλικίας. |
Lancia Ypsilon 1300 κυβικά του 2014 |
![]() ![]() ![]() βασιλης ντουλιας (28/3/2015, 21:54) πολυ καλη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο,χαμηλη καταναλωση(diesel εκδοση),τελεια οδηγικη συμπεριφορα εντος πολης!το μονο αρνητικο καλυτερη επιβραδυνση θα ηθελα στα φρενα. |
Lancia Thesis 1998 κυβικά του 2004 |
![]() μμ (16/3/2015, 19:48) ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ - ENA FUTURE CLASSIC ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 190.000 ΧΛΜ. ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ (ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ) ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ. ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ(ΒΛΕΠΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ SKYHOOK) ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ. |
Σχολιάστε |
» | Mercedes C-Class W202: Το premium σεντάν όνειρο των Ελλήνων |
» | Αντικλεπτικά συστήματα: Τα γνωστά και αυτά που δεν ξέρεις! |
» | Υγρό για τα τζάμια: Φτίαξ`το μόνος σου με 2 υλικά που έχεις στο σπίτι |
Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.