.jpg)
Σε Coupe και Cabriolet.
Υβριδική με 711 άλογα και 0-100 σε 2,4 δλ..
Πιο βαριά από την προηγούμενη αλλά και 14 δλ. πιο γρήγορη στο Ring.
Σπορ θέμα με ξεχωριστές πινελιές και δυνατότητα πίσω καθισμάτων στην καμπίνα.
Οι τιμές στην Ελλάδα.
Σε Coupe και Cabriolet
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου άνοιξε τις πύλες του και ανάμεσα στα πολλά μοντέλα αποκάλυψε και την ανανεωμένη Porsche 911 Turbo S. Τόσο σε έκδοση Coupe όσο και σε έκδοση κάμπριο (Cabriolet), το σπορ γερμανικό έρχεται για πρώτη φορά εξοπλισμένο με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, που το καθιστά ως την ισχυρότερη version της ιστορίας του!
Υβριδική με 711 άλογα και 0-100 σε 2,4 δλ.
Όπως είδαμε και λίγους μήνες νωρίτερα με την GTS, έτσι και η νέα 911 Turbo S λαμβάνει υβριδική τεχνολογία, αλλά ενώ η πρώτη χρησιμοποιεί έναν μόνο ηλεκτρικό τούρμπο, η Turbo S χρησιμοποιεί δύο eTurbo, τα οποία, σύμφωνα με την Porsche, αυξάνουν την ισχύ στους 711 ίππους και τα 800 Nm ροπής από 2.300 έως 6.000 σ.α.λ., βελτιώνοντας παράλληλα την απόκριση του κινητήρα. Η νέα ισχύς είναι κατά 61 άλογα μεγαλύτερη σε σχέση με την τρέχουσα μη υβριδική 911 Turbo S.
Όπως και η προηγούμενη γενιά, η 992.1 Turbo S τροφοδοτείται από έναν εξακύλινδρο κινητήρα 3,6 λίτρων. Ωστόσο, εκτός από τα δύο νέα eTurbos, διαθέτει επίσης μια μπαταρία υψηλής τάσης 1,9 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο στέλνει ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης Porsche Traction Management.
Ως αποτέλεσμα, η νέα Porsche 911 Turbo S επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,4 δευτερόλεπτα και από τα 200 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα, βελτιώνοντας το χρόνο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κατά 0,2 και 0,5 δευτερόλεπτα αντίστοιχα όταν χρησιμοποιεί το Launch Control. Εν τω μεταξύ, η τελική ταχύτητα είναι 322 χλμ./ώρα.
Πιο βαριά από την προηγούμενη αλλά και 14 δλ. πιο γρήγορη στο Ring
Σύμφωνα με την Porsche, το βάρος της 911 Turbo S φτάνει τα 1.736 κιλά, ποσό αρκετά μεγάλο για ένα σπορ αυτοκίνητο. Ωστόσο, όπως σπεύδει να επισημάνει η εταιρεία, η αύξηση βάρους κατά 82 κιλά δεν είναι μεγάλη υπόθεση, ειδικά αν λάβουμε υπόψη τα επιπλέον εξαρτήματα που απαιτούνται από την προσθήκη του υβριδικού συστήματος.
Μάλιστα, οι Γερμανοί υπογραμμίζουν πως η νέα 911 Turbo S κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης δοκιμάστηκε στην θρυλική πίστα του Nurburgring Nordschleife το περασμένο φθινόπωρο, όπου και χρειάστηκε 7 λεπτά και 03.92 δευτερόλεπτα για να διανύσει έναν γύρο. Ο χρόνος αυτός είναι κατά 14 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από το προηγούμενο μοντέλο!!!
Βελτιωμένη αεροδυναμικά
Η τελευταία χρονικά Porsche 911 Turbo S εξοπλίζεται στάνταρ με κεραμικά φρένα διαμέτρου 420 χιλιοστών μπροστά και 410 χιλιοστών πίσω, καθώς και τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω. Για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση αλλά και ψύξη, τοποθέτησε κάθετα πτερύγια και ένα ενεργό αεραγωγό στο μπροστινό μέρος, αλλά και μία επεκτεινόμενη και ανακλινόμενη αεροτομή στο πίσω μέρος. Οι απολήξεις της εξάτμισης είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, εξοικονομώντας βάρος, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν τον ήχο του κινητήρα.
Συνέχεια του άρθρου >>>