+ Οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, λειτουργία κινητήρα-επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής και συναρμογή στην καμπίνα, συστήματα ενεργητικής ασφάλειας & SYNC 3, θέση οδήγησης
- Xωρίς εκπλήξεις σχεδίαση, κατανάλωση υπό πίεση, «τσιμπημένη» τιμή
Το νέο Ford Fiesta δεν πήρε ρίσκα στη σχεδίαση και έχει τσιμπημένη τιμή, ωστόσο κερδίζει την όλη την ουσία. Τονίζοντας πλεονεκτήματα, όπως η εξαιρετική οδική συμπεριφορά, βελτιώνοντας μειονεκτήματα όπως η ευρυχωρία και υιοθετώντας όλα τα σύγχρονα trend τεχνολογίας, το Fiesta κοιτάει ξεκάθαρα την κορυφή.
Μέτριο σε χώρους και αδικαιολόγητα ακριβό για τη κατηγορία. Επίσης που την είδατε τη καλή συναρμογή;... Ήδη υπάρχουν πολλά παράπονα για τριγμούς κι εγώ που το έκανα test drive τα χερούλια απ'τις πόρτες έτριζαν.
Αγόρασε η σύζυγος ενα fiesta trend βενζινη χιλιαρι καινούριο πριν απο δυο μηνες. Εχει κανει 700 χιλ. μεχρι τωρα. Το οδηγει πολυ συντηρητικα και σε eco mode. Την αποσταση αυτη την εχει διανυσει μιση σε αστικη και μιση σε εθνικη οδο.
Η καταναλωση που γραφει το αμαξι δεν εχει πεσει ποτε κατω απο 7 lit/100 km.
Η τοπικη αντιπροσωπεία φορντ λεει οτι ειναι φυσιολογικο.
Παρακαλω συμβουλεψτε με τι ενεργειες πρεπει να κανω..
Ευχαριστω
Μέτριο σε χώρους και αδικαιολόγητα ακριβό για τη κατηγορία. Επίσης που την είδατε τη καλή συναρμογή;... Ήδη υπάρχουν πολλά παράπονα για τριγμούς κι εγώ που το έκανα test drive τα χερούλια απ'τις πόρτες έτριζαν.
Πότε θα γίνει κάποιο συγκριτικό με όλα της κατηγορίας αυτής, όπως γινόταν παλιότερα;
Αγόρασε η σύζυγος ενα fiesta trend βενζινη χιλιαρι καινούριο πριν απο δυο μηνες. Εχει κανει 700 χιλ. μεχρι τωρα. Το οδηγει πολυ συντηρητικα και σε eco mode. Την αποσταση αυτη την εχει διανυσει μιση σε αστικη και μιση σε εθνικη οδο. Η καταναλωση που γραφει το αμαξι δεν εχει πεσει ποτε κατω απο 7 lit/100 km. Η τοπικη αντιπροσωπεία φορντ λεει οτι ειναι φυσιολογικο. Παρακαλω συμβουλεψτε με τι ενεργειες πρεπει να κανω.. Ευχαριστω
Θα ηθελα την γνωμη σας για την εκδοση titanium...ευχαριστω !!