Ο compact και ελαφρύς 1,0 EcoBoost είναι ένα μικρό θαύμα. Στο Fiesta της δοκιμής αποδίδει 100 άλογα, αλλά φτάνει μέχρι τα 140!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο compact και ελαφρύς 1,0 EcoBoost είναι ένα μικρό θαύμα. Στο Fiesta της δοκιμής αποδίδει 100 άλογα, αλλά φτάνει μέχρι τα 140!

Kινητήρας: Ακόμη πιο «ζωντανός»

169.106 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2017)

Ο πολυβραβευμένος, 3κύλινδρος, high-tech, 1,0 ΕcoBoost κινητήρας με turbo και άμεσο ψεκασμό συνεχίζει να πρωταγωνιστεί και στη νέα γενιά του Fiesta. Η ραφιναρισμένη λειτουργία, η ευρωστία από το ρελαντί και η ουσιαστική απουσία κραδασμών συνεχίζουν να κερδίζουν τον οδηγό, ενώ οι 100 ίπποι του μοντέλου δοκιμής και τα 170 Nm ροπής κινούν με άνεση το Fiesta και μάλιστα πιο σβέλτα από πριν χάρη στο (επιτέλους) νέο 6άρι κιβώτιο με την πιο πυκνή κλιμάκωση.  Έτσι τα 60-100 με 4η έρχονται σε 9,3 δλ (9,8ΆΆστο προηγούμενο) και τα 80-120 με 5η σε 13,6 δλ. (15,8ΆΆ πριν). Tα 0-100 είναι υπόθεση 10,4 δλ (10,6ΆΆ πριν)  και η τελική κέρδισε 3 χλμ./ώρα για να φτάσει στα 183 χλμ./ώρα. Ωστόσο, μπορεί η Ford να υπόσχεται ίδια κατανάλωση με πριν (4,3 λτ./100 χλμ.), στις μετρήσεις μας η μέση τιμή εμφανίστηκε ελαφρά τσιμπημένη στα 6,1 λτ./100 χλμ. (+0,2 λτ./100 χλμ.). Αν πιεστεί ο EcoBoost, η κατανάλωση ανεβαίνει κατακόρυφα, ωστόσο η επιλογή της Eco λειτουργίας, που μειώνει την απόκριση και τη ζωντάνια στο πάτημα του γκαζιού, σε συνδυασμό με την επί τούτου οδήγηση μπορεί να μειώσει τις ορέξεις του κινητήρα και κάτω από τα 5,5 λτ./100 χλμ. 


Το νέο Fiesta 1,0 ΕcoBoost έχει καλύτερες ρεπρίζ από το προηγούμενο ελέω 6τάχυτου κιβωτίου.

Το νέο Fiesta 1,0 ΕcoBoost έχει καλύτερες ρεπρίζ από το προηγούμενο ελέω 6τάχυτου κιβωτίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

test center
citroen