Ο θερμικός κινητήρας του νέου Toyota Yaris είναι 1,5 λτ., αλλά πλέον 3κύλινδρος και έχει υψηλή θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 40%.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο θερμικός κινητήρας του νέου Toyota Yaris είναι 1,5 λτ., αλλά πλέον 3κύλινδρος και έχει υψηλή θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 40%.

Yβριδικό σύστημα: Ισχυρότερο και ακόμη πιο αποδοτικό

123.997 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2019)

Η Toyota υπολογίζει πως το 80% των πωλήσεων του νέου Yaris θα αφορά την υβριδική έκδοση, οπότε είναι κατανοητό γιατί στην παρουσίαση δεν ασχολήθηκαν με άλλη έκδοση (οι άλλες είναι με 1,0 και 1,5  λτ. μοτέρ βενζίνης). Το 4ης γενιάς υβριδικό σύστημα του νέου Yaris διαθέτει ολοκαίνουργια μέρη και υπόσχεται 15% μεγαλύτερη ισχύ σε συνδυασμό με 20% μειωμένη κατανάλωση. Ο 1,5 λτ., 3 κύλινδρος πλέον, κινητήρας που λειτουργεί σε κύκλο Ατκινσον έχει θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 40%. Εντελώς νέο είναι το υβριδικό σύστημα μετάδοσης, που λανσάρει μια νέα, διπλού άξονα, κατασκευή που το καθιστά 9% πιο compact σε διαστάσεις. Ο 580V ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 59 kW και ροπή 141 Nm και έχει όριο περιστροφής 17.000 σ.α.λ., +4.000 σ.α.λ. σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Στο νέο Yaris η δυνατότητα ηλεκτροκίνησης υπάρχει μέχρι τα 130 χλμ./ώρα, ενώ στην Τoyota υπόσχονται πως το 80% της μετακίνησης μπορεί να γίνει με μηδενικές εκπομπές ρύπων!

Η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου έχει ίδια χωρητικότητα και διαστάσεις με πριν, αλλά είναι 27% ελαφρύτερη.

Η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου έχει ίδια χωρητικότητα και διαστάσεις με πριν, αλλά είναι 27% ελαφρύτερη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το υβριδικό Yaris λανσάρει επίσης νέα μπαταρία ιόντων-λιθίου, που αντικαθιστά αυτή του νικελίου μετάλου-υδριδίου και η οποία παρότι διατηρεί την ίδια χωρητικότητα (0,94 kWh) και τις ίδιες διαστάσεις, είναι 27% ελαφρύτερη. Νέα είναι και η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου με αυξημένη ικανότητα ψύξης των τρανζίστορ και δυνατότητα πραγματοποίησης άνω των 10.000 υπολογισμών ανά δευτερόλεπτο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MERCEDES NEW RANGE
OPEL