ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς γίνεται και είτε θα έχει οθόνη είτε καθόλου ηχοσύστημα;

(20/5/2025)
Πώς γίνεται και είτε θα έχει οθόνη είτε καθόλου ηχοσύστημα;

Πώς γίνεται και είτε θα έχει οθόνη είτε καθόλου ηχοσύστημα;

Δε γίνεται νέο αυτοκίνητο χωρίς μεγάλη οθόνη στο κέντρο, αρέσει ή όχι.
Για μικρότερο κόστος κάποιες μάρκες αφαιρούν τελείως το ηχοσύστημα.
Ηχοσύστημα χωρίς οθόνη δεν υπάρχει πια στα νέα μοντέλα.
Το κινητό που συνδέεται στα ηχεία ως το μόνο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης κερδίζει τους σημερινούς οδηγούς.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Δε γίνεται νέο αυτοκίνητο χωρίς μεγάλη οθόνη στο κέντρο, αρέσει ή όχι

Πότε είδες τελευταία φορά νέο μοντέλο χωρίς οθόνη στο κέντρο; Μπορεί οι οθόνες να μην βοηθάνε στην εργονομία, και να «τρομάζουν» τους πιο παραδοσιακούς, όμως ο κόσμος έχει μάθει να περιμένει να βρει μία σε κάθε νέο λανσάρισμα. Γιατί όμως αν δεν έχει οθόνη, δεν έχει ούτε και ηχοσύστημα;
 
Κράξαμε, γκρινιάξαμε, παραπονεθήκαμε, αλλά οι οθόνες έμειναν. Γιατί η οθόνη είναι πλέον το σήμα κατατεθέν της τεχνολογίας και καμία μάρκα δεν θέλει να δείξει πως μένει πίσω σε αυτόν τον τομέα. Και ας γίνονται σημαντικές παραχωρήσεις στην εργονομία και για ορισμένους πιθανώς και την αξιοπιστία. Η ουσία είναι πως η οθόνη είναι πλέον και εργαλείο του μάρκετινγκ, και ο κόσμος τώρα συνήθισε και περιμένει να βρει και από μία σε κάθε μοντέλο που λανσάρεται.

Για μικρότερο κόστος κάποιες μάρκες αφαιρούν τελείως το ηχοσύστημα

Η οθόνη όμως αυξάνει σημαντικά το κόστος, και μάλιστα είναι κόστος που δεν μετατρέπεται σε έσοδο για τον κατασκευαστή αφού αγοράζεται από τρίτους προμηθευτές, και έτσι στριμώχνει σημαντικά το περιθώριο κέρδους. Έχει γίνει αναγκαίο κακό για τις μάρκες, που παλεύουν ούτως ή άλλως με τις αυξημένες τιμές και η μόνη λύση να τις ρίξουν είναι να αφαιρέσουν τελείως από την καμπίνα ό,τι δεν κατασκευάζουν οι ίδιες. Και η οθόνη είναι πλέον η πρώτη που «φεύγει». Και έτσι στις οικονομικές εκδόσεις κάποιων μοντέλων απουσιάζει. Όμως δεν λείπει μόνο η οθόνη, αλλά ολόκληρο το ηχοσύστημα.

Ηχοσύστημα χωρίς οθόνη δεν υπάρχει πια στα νέα μοντέλα

Η απουσία οθόνης και ηχοσυστήματος φυσικά ρίχνει για τους κατασκευαστές το κόστος ακόμη περισσότερο. Όμως τελικά ενώ ήθελες να αποφύγεις την οθόνη, βρέθηκες και χωρίς σύστημα ψυχαγωγίας. Θα μπορούσαν οι κατασκευαστές να διατηρήσουν ένα πιο παραδοσιακό ηχοσύστημα, με μια κλασσική μονόχρωμη οθόνη, όμως ποιος τολμά; Ποια μάρκα τολμά να βάλει ένα ηχοσύστημα που πλέον ανήκει σε άλλη εποχή; Όσο ευπρόσδεκτη και αν θα ήταν μια απλή πηγή με ράδιο, Bluetooth, aux-in και USB, χωρίς μεγάλη οθόνη, καμία μάρκα δε ρισκάρει να «ρίξει» την εικόνα της. Οπότε μαζί με την οθόνη, «πάει» και το ηχοσύστημα.

Το κινητό που συνδέεται στα ηχεία ως το μόνο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης κερδίζει τους οδηγούς

Έχει αλλάξει τόσο η αντίληψη της αγοράς ως προς το τι δείχνει τεχνολογικά «ΟΚ» και τι όχι, που μια βάση για το κινητό και σύνδεση Bluetooth (δηλαδή μόνο ενισχυτής και ηχεία) είναι καλύτερη από ένα ηχοσύστημα με μονόχρωμη οθόνη. Για κάποιους ίσως είναι και σημαντικά καλύτερη λύση, αφού το κινητό είναι ο τρόπος που συνδέονται με την ψυχαγωγία, την επικοινωνία και την πληροφόρησή τους, οπότε η βάση και το Bluetooth αρκεί και περισσεύει.
 
Εσύ τι λες; Θα προτιμούσες ένα βασικό ραδιο-Bluetooth με μονόχρωμη οθόνη στη βασική έκδοση, ή τελικά μια βάση κινητού και σύνδεση Bluetooth είναι καλύτερα;

ford
Citroen