ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Citroen e-C4: Οικογενειακό SUV με κατανάλωση ηλεκτρικού πόλης

 Σχολιάστε 
2.375 Επισκέψεις στο άρθρο (5/5/2025)
Citroen e-C4: Οικογενειακό SUV με κατανάλωση ηλεκτρικού πόλης
3 Φωτογραφίες »

Από τα κορυφαία σε κατανάλωση στο τεστ Electric in the City (11,5 kWh/100 χλμ.).
Χρειάζεται να το φορτίζεις μια φορά κάθε 13 μέρες, αν κυκλοφορείς μέσα στην πόλη.
Δεν κουραστήκαμε στη διαδρομή γιατί έχει άνετα καθίσματα σαν πολυθρόνες & ανάρτηση που λειαίνει τις λακκούβες.
Έχει καλή τιμή για ηλεκτρικό οικογενειακό, από 25.244 ευρώ με επιδότηση.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ατού του οι μεγάλοι χώροι και η άνεση

Το Citroen e-C4 είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή στην ελληνική αγορά, αφού συνδυάζει χαρακτηριστικά από SUV, σεντάν και hatchback μοντέλα. Στόχος της Citroen από τον παραπάνω συνδυασμό ήταν να δημιουργηθεί ένα άνετο και πρακτικό αυτοκίνητο και αυτό είναι κάτι που πέτυχαν οι άνθρωποι της γαλλικής φίρμας, όπως αποδεικνύεται από τις μετρήσεις του Test Center και την δοκιμή μας.

Πιο συγκεκριμένα, στις μετρήσεις μας διαπιστώσαμε πως το e-C4 έχει πίσω κάθισμα φάρδους 1,36 μέτρων, το οποίο είναι αρκετό για να καθίσουν ακόμη και 3 ενήλικες επιβάτες χωρίς να ακουμπήσουν οι ώμοι τους. Πολύ καλός είναι επίσης ο χώρος που έχουν, όσοι κάτσουν πίσω, μέχρι να φτάσουν τα γόνατά τους στο μπροστινό κάθισμα (17,5 εκ), ενώ ο «αέρας» για τα κεφάλια τους είναι επαρκής (4,5 εκ.) και κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, το e-C4 έχει την δυνατότητα να μεταφέρει έως και 380 λίτρα.

Το e-C4 εστιάζει, όπως είπαμε και στην άνεση, και σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζουν τα καθίσματα Advanced Comfort που προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη άνεση χάρη στο extra αφρώδες υλικό 1,5 εκ. και βελτιωμένη στήριξη. Τα νέα αυτά καθίσματα σε συνδυασμό με την  ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions (υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης) που απορροφούν τις ατέλειες του οδοστρώματος εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα άνεσης. 

Από τα κορυφαία σε κατανάλωση στο τεστ μας (11,5 kWh/100 χλμ.)

Το Citroen e-C4 που δοκιμάσαμε στο test Electric in the City είχε το αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης που αποδίδει 156 ίππους (20 άλογα περισσότερα από πριν) και μπαταρία μεγαλύτερης ωφέλιμης χωρητικότητας (50,8 από 46 kWh) με βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης. Τα νέα αυτά... δεδομένα βοήθησαν το Citroen e-C4 να σημειώσει μία από τις καλύτερες επιδόσεις στο κομμάτι της κατανάλωσης ενέργειας στο test που κάναμε στους δρόμους και τις λεωφόρους της Αττικής με 11,5 kWh/100 χλμ., νούμερο που μεταφράζεται σε 440 χιλιόμετρα αστικής αυτονομίας (δηλαδή όποιος κάνει 35 χλμ. ημερησίως χρειάζεται να γεμίσει με ενέργεια το e-C κάθε 13 μέρες. Για να επιτευχθεί αυτό το νούμερο είναι προϋπόθεση να είναι επιλεγμένο το mode Eco, αφού στην πιο ενδιαφέρουσα λειτουργία Sport, το e-C4 αφήνει στην άκρη την οικονομία και εστιάζει στις επιδόσεις, με τα νούμερα να είναι πολύ ικανοποιητικά για την κατηγορία του (60-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα 7,7 δλ.). Όταν τελειώσει η μπαταρία, το γαλλικό οικογενειακό μπορεί να δεχθεί έως 100 kW σε ταχυφορτιστή ώστε να φορτίσει από το 10 έως το 80% σε 30 λεπτά, ενώ με φορτιστή ισχύος 11 kW, ο χρόνος είναι λίγο μικρότερος από 6 ώρες. 

Citroen e-C4 156 PS
Αυτονομία στην πόλη χλμ. 440
Αυτονομία στο ταξίδι χλμ. Δεν υπάρχει μέτρηση
Μπαταρία (ωφέλιμη) kWh 54 (50,8)
Τιμή έκδοσης 25.244

Η «μαγική» ανάρτηση του e-C4 «σιδέρωσε» τις λακκούβες στο κέντρο της Αθήνας

Η εμπειρία μας πίσω από το τιμόνι του e-C4 κατά την διάρκεια του τεστ ήταν συνολικά πολύ ευχάριστη, αφού πρόκειται για ένα μοντέλο που είναι κατασκευασμένο και σχεδιασμένο για να προσφέρει μια άνετη οδηγική εμπειρία με υψηλή ποιότητα κύλισης. Τα καθίσματα Advanced Comfort με το επιπλέον αφρώδες υλικό και τη βελτιωμένη στήριξη αγκάλιασαν την πλάτη μας όσο περιμέναμε στα φανάρια της λεωφόρου Αλεξάνδρας, των Εξαρχείων και της λεωφόρου Βουλιαγμένης, ενώ η ανάρτηση «σιδέρωσε» τις λακκούβες που συναντήσαμε στην διαδρομή μας γύρω από τα Εξάρχεια. Καλή είναι και η ηχομόνωση του αυτοκινήτου, η οποία κρατάει έξω από την καμπίνα τα κορναρίσματα, ενώ η απουσία μηχανικού θορύβου από το χώρο του κινητήρα, κράτησε ακόμη πιο χαμηλά τα ντεσιμπέλ.

Στο κομμάτι της ευελιξίας, θα θέλαμε το τιμόνι, αν και μαλακό (και άρα ιδανικό για την πόλη) να κόβει λίγο περισσότερο, ενώ παρατηρήσαμε πως η πίσω ορατότητα μετριάζεται από την αεροτομή. Στην πράξη πάντως δεν δυσκολευτήκαμε, αφού η κάμερα οπισθοπορείας (στάνταρ από την βασική) μας έλυσε τα χέρια, όπως και το αυτόματο κιβώτιο, αφού όλοι οι συμμετέχοντες συμφωνήσαμε πως ένα ίδιο τεστ με αυτοκίνητα με μηχανικό κιβώτιο θα ήταν πολύ πιο κουραστική διαδικασία. 

ford
Autotriti.gr