Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς μπορεί κανείς να διαλέξει μία από τις νέες μάρκες στην Ελλάδα;

(4/11/2025)
Πώς μπορεί κανείς να διαλέξει μία από τις νέες μάρκες στην Ελλάδα;

Η επιλογή μιας νέας μάρκας που μόλις γνωρίζεις γίνεται σε τρία στάδια.
Πρώτα μαθαίνεις την ιστορία της μάρκας που μέχρι τώρα σου είναι άγνωστη.
Μετά, η πορεία στην Ευρώπη μέχρι τώρα και οι προοπτικές που θα ενισχύσουν την παρουσία τους.
Τρίτο και σημαντικότερο, το δίκτυο στην Ελλάδα και ο εισαγωγέας.

autotriti team

Η επιλογή μιας νέας μάρκας που μόλις γνωρίζεις γίνεται σε τρία στάδια

Μέχρι το 2020 είχαμε καμιά σαρανταριά μάρκες αυτοκινήτων, και όποιον κι αν ρωτούσες θα μπορούσε να αραδιάσει τουλάχιστον τις μισές με ευκολία, και τις υπόλοιπες με λίγο κόπο. Τελευταία φορά που μπήκαν νέες μάρκες στην αγορά ήταν όταν είχαν έρθει η Hyundai και η Kia, ενώ (πολύ) πιο πριν, οι γιαπωνέζικες μάρκες. Άλλο όμως δύο μάρκες, και άλλο δεκαπέντε (και βάλε) που έφτασαν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Και από αυτές ένα-δύο λίγο πιο γνωστά ονόματα, ενώ οι άλλες θέλουν συστάσεις από το μηδέν. Πώς μπορείς να διαλέξεις όταν ξέρεις τόσο λίγα;

Πρώτα μαθαίνεις την ιστορία της μάρκας που μέχρι τώρα σου είναι άγνωστη

Η περίπτωση των Κινέζων κατασκευαστών είναι ιδιαίτερη, γιατί μπορεί να έφτασαν μόλις τώρα στην Ελλάδα, όμως έχουν ήδη φτιάξει και πουλήσει εκατομμύρια αυτοκίνητα στη δική τους αγορά και την αγορά της νοτιοανατολικής Ασίας. Η πρώτη στάση ψάχνοντας είναι να καταλάβεις την ιστορία της μάρκας, από πού ξεκίνησε, πού ειδικεύεται, τι μοντέλα έχει φτιάξει, τι φτιάχνει τώρα, με ποιους άλλους κατασκευαστές έχει συνεργαστεί, τι τεχνολογία έχει εξελίξει, και ποια φιλοσοφία κουβαλάει. Μια βόλτα στο ίντερνετ ή στο mini site του autotriti για τις νέες μάρκες και θα βρεις τα πάντα για τους νέους κατασκευαστές.

Μετά, η πορεία στην Ευρώπη μέχρι τώρα και οι προοπτικές που θα ενισχύσουν την παρουσία τους

Από εκεί και πέρα, η παρουσία των νέων αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη είναι μια καλή αρχή για να δεις τόσο τις προθέσεις τους όσο και την υποδοχή που είχαν. Κάποιες μάλιστα έχουν και μεγάλη ιστορία, όπως η MG, ενώ άλλες έχουν βρεθεί ήδη στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων, όπως η BYD. Η τελευταία μαζί με την Chery, τη Geely, τη Leapmotor και την XPeng είναι μόνο μερικές από όσες επενδύουν σε κέντρα εξέλιξης και σχεδίασης ή και εργοστάσια στην Ευρώπη.

Τρίτο και σημαντικότερο, το δίκτυο στην Ελλάδα και ο εισαγωγέας

Το πιο σημαντικό όμως, ακόμη και πριν δεις τη γκάμα και τα αυτοκίνητα κάθε μάρκας, ίσως είναι το δίκτυο που την αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα. Ο εισαγωγέας πάντοτε έχει μεγάλη σημασία αφού καθορίζει την τιμολογιακή πολιτική, την εγγύηση, την αφθονία ανταλλακτικών, την τεχνογνωσία και την εκπαίδευση, και κυρίως το μέγεθος και την εμπιστοσύνη του δικτύου. Μάρκες όπως η Omoda&Jaecoo εισάγονται από τον εισαγωγέα της Mercedes. Η BYD είναι του ομίλου Σφακιανάκη, που εκτός από τη Suzuki έχει ίσως το μεγαλύτερο δίκτυο λιανικής στην Ελλάδα. Η MG εισάγεται από τον όμιλο Συγγελίδη μαζί με τις μάρκες της Stellantis που φέρνει, ενώ και ο εισαγωγέας της Toyota ανακοίνωσε μόλις την είσοδο της AION by GAC στην Ελλάδα. Πίσω από κάθε νέα μάρκα υπάρχει και ένας μεγάλος εισαγωγέας, ένα υπάρχον δίκτυο. Αυτό πρέπει να μάθεις σίγουρα!

Εσύ τι κοιτάς πρώτο όταν θες να μάθεις για μία από τις νέες μάρκες; Και τελικά δεν είναι το δίκτυο και ο εισαγωγέας ίσως το σημαντικότερο που πρέπει να ξέρεις; Τι λες;