ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Renault 4 στοχεύει το MINI Countryman! Ρώτησε όμως το Puma Gen-e;

(14/10/2025)
Το Renault 4 στοχεύει το MINI Countryman! Ρώτησε όμως το Puma Gen-e;

Το Renault 4 στοχεύει το MINI Countryman! Ρώτησε όμως το Puma Gen-e;

Το Renault 4 είναι από τα ενδιαφέροντα μοντέλα της αγοράς.
Η MINI φαίνεται να είναι ο βασικός στόχος της Renault στα ηλεκτρικά.
Το Ford Puma Gen-E παραμένει το μέτρο σύγκρισης στα μικρά ηλεκτρικά SUV.
Η Renault μετρά το συναίσθημα στη σχεδίαση, η MINI στο στυλ, η Ford στην οδήγηση.

autotriti team

Το Renault 4 είναι από τα ενδιαφέροντα μοντέλα της αγοράς

Μπορεί η Renault να είχε ηλεκτρικά ακόμη και πριν το Zoe που λανσάρισε το 2012, ήταν όμως η απόφασή της να το ρίξει στο ρετρό που την έφερε στο προσκήνιο της ηλεκτροκίνησης τα τελευταία χρόνια. Πρώτα το 5, και τώρα το 4, ένα μεγαλύτερο (και ίσως καλύτερο) 5, που θέλει να τα βάλει με τα καλύτερα μικρά SUV της αγοράς. Το 4 φέρνει μια νοσταλγία αλλά και φρέσκιες ιδέες, μια λιτή σχεδίαση αλλά και πολλά στολίδια, και τελικά ένα ολόκληρο πακέτο, που παρότι δεν θα είναι το καλύτερο ηλεκτρικό μικρό SUV, θα είναι από τα περιζήτητα της αγοράς.

Η MINI φαίνεται να είναι ο βασικός στόχος της Renault στα ηλεκτρικά

Το ίδιο παιχνίδι του ρετρό παίζει εδώ και χρόνια η MINI. Μπορεί στην τελευταία τους γενιά τα μοντέλα της μάρκας να είναι πολύ διαφορετικά από αυτά με τα οποία ξεκίνησε η αναγέννηση της μάρκας, όμως ο χαρακτήρας, το στυλ και η σχεδίαση παραμένουν πιστά στο αρχέτυπο μοντέλο της δεκαετίας του `50. Και έτσι αναπόφευκτα η Renault «πέφτει πάνω» στη MINI όταν μιλάμε για μοντέλα στα ίδια μέτρα και την ίδια κατηγορία. Έτσι το αποκλειστικά ηλεκτρικό Aceman είναι ο βασικός ανταγωνιστής του 4, στις αγορές που πωλείται, ενώ στην Ελλάδα το βάρος πέφτει στο ηλεκτρικό Countryman.

Το Ford Puma Gen-E παραμένει το μέτρο σύγκρισης στα μικρά ηλεκτρικά SUV

Όμως η κατηγορία εκτός από τα ρετρό μοντέλα έχει και ένα σωρό άλλα ηλεκτρικά. Αυτό που σίγουρα ξεχωρίζει, και όταν μπαίνει ανάμεσα στο 4 και το Aceman ή το Countryman, σπάει αμέσως το δίπολο, είναι το Ford Puma Gen-E. Για την Ford η ηλεκτροποίηση του ιδιαίτερα επιτυχημένου Puma ήταν θέμα χρόνου και έτσι με τον ίδιο τρόπο που έφτιαξε το τέλειο SUV στην βενζινοκίνητη έκδοση, κράτησε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και στην ηλεκτρική. Παραμένει με διαφορά το πιο ενδιαφέρον οδηγικά και παρότι δεν είναι εξαρχής κατασκευασμένο για ηλεκτρικό, αποδίδει τόσο καλά όσο και τα άλλα δύο σε επιδόσεις, ισχύ και αυτονομία.

Η Renault μετρά το συναίσθημα στη σχεδίαση, η MINI στο στυλ, η Ford στην οδήγηση

Όμως και τα τρία αυτά μοντέλα παίζουν ξεκάθαρα με το συναίσθημα και όχι με τη λογική του επίδοξου αγοραστή. Για την Renault ο χαρακτήρας, η σχεδίαση, το παρελθόν και η αναφορές σε αυτό με τα διάφορα στολίδια του 4, κάνουν το μοντέλο της αυτό που με πρώτη ματιά κερδίζει. Η MINI έχει από την άλλη τον αέρα που της έχει δώσει η σχέση της με την BMW, κάνοντάς την βρετανική φίρμα premium εξ αγχιστείας. Σα να νιώθεις βουλευτής επειδή εξελέγη ο ανιψιός της γυναίκας σου ένα πράγμα. Αν στο 4 σε κερδίζει η σχεδίαση και στο Mini το σηματάκι, τότε στο Puma σε κερδίζει να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι. Και αυτό έχει μεγάλη αξία για πολύ κόσμο.
 
Εσύ τι λες; Ποια «γλώσσα» μιλάει περισσότερο στο δικό σου συναίσθημα; Η σχεδίαση του Renault 4, το στυλ του MINI Countryman ή η οδηγική εμπειρία του Ford Puma Gen-E;