ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο ίδιο πάτωμα αλλά με διαφορές: Ford Explorer ή VW ID.4 Pro;

(20/5/2025)
Στο ίδιο πάτωμα αλλά με διαφορές: Ford Explorer ή VW ID.4 Pro;
3 Φωτογραφίες »

Η Ford άλλαξε ρυθμίσεις σε ανάρτηση και τιμόνι, το Explorer είναι πιο fun to drive.
Καλύτερη διαχείριση ενέργειας για το Explorer, αφού βγάζει 70 χλμ. παραπάνω με ίδια μπαταρία.
Σχεδόν 4 χιλιάρικα ακριβότερο και με λιγότερο εξοπλισμό το ID. 4 Pro.
Το πορτμπαγκάζ του ID.4 χωράει ένα back-pack παραπάνω (+13 λτ.). Πολύ διαφορετικές σε σχεδίαση οι καμπίνες τους.

autotriti team

Το Explorer ακολουθεί μία περισσότερο boxy λογική, συγκριτικά με το ID.4 Pro που φέρει ελαφρά, coupe φιλοσοφία στο πίσω μέρος του.

Συγκρίνουμε δύο πισωκίνητα ηλεκτρικά μικρομεσαία SUV με 286 άλογα, μπαταρία 77 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα) και... ίδια αφετηρία. Το Ford Explorer και το ID.4 Pro. Και πώς προκύπτει η ίδια αφετηρία; Από το γεγονός πως μοιράζονται κοινά ηλεκτρικά μέρη και την πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group.
 
Βέβαια, στην πορεία κάθε αυτοκίνητο ακολούθησε τη δική του διαδρομή. Εξάλλου, κατασκευάζονται σε διαφορετικές εγκαταστάσεις (το Explorer φτιάχνεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία). Πάμε να δούμε πόσο διαφορετικά είναι, αξιολογώντας το value for money, τις μετρήσεις καθώς και την οδική τους συμπεριφορά.

Σχεδίαση & Διαστάσεις

Με μήκος γύρω στα 4,5 μέτρα, Ford Explorer και Volkswagen ID.4 Pro τοποθετούνται στο άνω άκρο της κατηγορίας των οικογενειακών SUV. Μεγαλύτερο σε μήκος κατά 11,6 εκ. είναι το Volkswagen, με το ύψος των δύο μοντέλων να μην έχει ουσιαστικές διαφορές. Πιο φαρδύ, πάνω από 2 εκ. είναι το Ford, με την κλειστού τύπου μάσκα σε σχήμα «U» να ενισχύει την αίσθηση διευρυμένου πλάτους. Από εκεί και πέρα, το Explorer ακολουθεί μία περισσότερο boxy λογική, συγκριτικά με το ID.4 Pro που φέρει ελαφρά, coupe φιλοσοφία στο πίσω μέρος του.

Σχεδόν 4 χιλιάρικα ακριβότερο και με λιγότερο εξοπλισμό το ID. 4 Pro

Η πρώτη μεγάλη διαφορά των δύο μοντέλων έχει να κάνει με την τιμή αγοράς, σε συνδυασμό με την εξοπλιστική πληρότητα. Στην συγκεκριμένη παράμετρο το Ford Explorer έχει προβάδισμα, καθώς είναι και φθηνότερο και πλουσιότερο. Η εισαγωγική έκδοση Style στο ευρωπαϊκό ηλεκτρικό SUV της Ford ξεκινά από τα 42.700 ευρώ, σχεδόν 4 χιλιάρικα φθηνότερη από την «βασική» του ID.4 PRO Pro (46.500 ευρώ), χωρίς να υπολογίζεται τυχόν όφελος της Κρατικής Επιδότησης ΚΗ3. Από πλευράς παροχών, το Ford Explorer προσφέρει επιπλέον σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου, αυτόματο κλιματισμό για οδηγό και συνοδηγό (1-ζωνικός στο ID.4 Pro), σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ηλεκτρικές ρυθμίσεις για το κάθισμα του οδηγού, κάμερα οπισθοπορείας (αισθητήρες εμπρός-πίσω για το Volkswagen), καθώς επίσης και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.

Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Οδική Συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
TOYOTA PROACE CITY