ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες - Οδική Συμπεριφορά

(20/5/2025)
Πάνω από 400 χλμ. είναι η πραγματική αυτονομία του Ford Explorer στο ταξίδι, στα 120 χλμ./ώρα.
4 Φωτογραφίες »

Πάνω από 400 χλμ. είναι η πραγματική αυτονομία του Ford Explorer στο ταξίδι, στα 120 χλμ./ώρα.

Καλύτερη διαχείριση ενέργειας για το Explorer, αφού βγάζει 70 χλμ. παραπάνω με ίδια μπαταρία


Κοινή η τελική ταχύτητα των δύο μοντέλων, φτάνει τα 180 χλμ./ώρα.
4 Φωτογραφίες »

Κοινή η τελική ταχύτητα των δύο μοντέλων, φτάνει τα 180 χλμ./ώρα.

Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας APP του Volkswagen Group στέλνει κίνηση στους πίσω τροχούς σε Ford Explorer και VW ID.4 Pro, εξασφαλίζοντας πολύ καλές ενδιάμεσες επιδόσεις, χωρίς ουσιαστικές διαφορές για κάθε αυτοκίνητο. Αντιθέτως, εκεί που καταγράψαμε απόκλιση είναι στην πραγματική αυτονομία, εκείνο που απασχολεί περισσότερο τον κάτοχο ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
 
Μπορεί η μπαταρία να έχει ίδια αξιοποιήσιμη χωρητικότητα στις 77 κιλοβατώρες, όμως η Ford υποστηρίζει ότι στο Explorer γίνεται διαφορετική διαχείριση ενέργειας, με τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας να επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς της. Πραγματική αυτονομία 500 χιλιομέτρων έχει το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Ford (μέσα στην πόλη πλησιάζει τα 600 χλμ.), όταν το αντίστοιχο νούμερο μικτών συνθηκών για το ID.4 Pro είναι στα 430 χιλιόμετρα, με μία φόρτιση.
 
Μιας και μιλήσαμε για φόρτιση, δεν θα δούμε διαφορές. Υπάρχει στάνταρ υποδοχή ταχυφόρτισης στα 135 kW (10-80% σε λιγότερο από μισή ώρα), ενώ σε υποδοχή κανονικής φόρτισης στα 11 kW φορτίζουν στο 100% σε 8 ώρες.

Η Ford άλλαξε ρυθμίσεις σε ανάρτηση και τιμόνι, το Explorer είναι πιο fun to drive

Ένα ακόμη σημείο όπου βλέπουμε διαφορετική λογική είναι στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς. Όπως μάθαμε από την οδηγική παρουσίαση του Explorer στη Σλοβενία, το SUV της Ford έχει διαφορετικές ρυθμίσεις στα αμορτισέρ και τις αντιστρεπτικές μπάρες. Επίσης, διαφορετικό είναι και το τιμόνι, άμεσο και άκρως πληροφοριακό όπως μας έχει συνηθίσει η μάρκα. Που σημαίνει ένα πιο fun σε σχέση με το ID.4 Pro αυτοκίνητο, πάντοτε βέβαια υπό το πρίσμα πως μιλάμε για ένα ηλεκτρικό όχημα +2 τόνων.
 
Μέσα στην πόλη, σίγουρα ο οδηγός θα εκτιμήσει την μεγάλη ευκολία χρήσης, η οποία ενισχύεται από τον μικρό κύκλο στροφής (πραγματικά... μικρός, στα 9,7 μ. για το Explorer). Αν θέλαμε κάτι διαφορετικό, αυτό θα ήταν η επιλογή «B», που κάνει ανάκτηση ενέργειας, δεν έχει όμως δυνατότητα ρύθμισης στα επίπεδα one-pedal οδήγησης. Εκτός πόλης, στον αυτοκινητόδρομο, το Volkswagen ID.4 Pro θα κερδίσει τη μάχη της ηχομόνωσης (σχεδόν δεν το ακούς στα 120 χλμ./ώρα με 66,1 dB), με τον οδηγό του να κάθεται πιο χαμηλά, ελέω μικρότερης απόστασης από το έδαφος (16,3 εκ. έναντι 19,3 εκ. για το Explorer).

Σελίδα 1Στο ίδιο πάτωμα αλλά με διαφορές: Ford Explorer ή VW ID.4 Pro;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Οδική Συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD
LEAO GAMA