ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό - Χώροι

 Σχολιάστε 
4.973 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2025)
Η πρόσφατη ανανέωση του Volkswagen ID.4 Pro έφερε το νέο Digital Cockpit με κεντρική οθόνη 12,9 ιντσών και μετατόπισε το μοχλοδιακόπτη για την επιλογή κίνησης πλέον πίσω από το τιμόνι (ήταν δίπλα στον
4 Φωτογραφίες »

Η πρόσφατη ανανέωση του Volkswagen ID.4 Pro έφερε το νέο Digital Cockpit με κεντρική οθόνη 12,9 ιντσών και μετατόπισε το μοχλοδιακόπτη για την επιλογή κίνησης πλέον πίσω από το τιμόνι (ήταν δίπλα στον πίνακα οργάνων).

Εσωτερικό: Μόνο ο πίνακας οργάνων είναι ίδιος, όλα τα άλλα διαφορετικά


Αυτό που χαρακτηρίζει την φωτεινή καμπίνα του Explorer είναι η κορυφαία πρακτικότητα, είτε αναφερόμαστε στη συρόμενη οθόνη των 14,9 ιντσών, είτε στην Mega Console των 17 λίτρων.
4 Φωτογραφίες »

Αυτό που χαρακτηρίζει την φωτεινή καμπίνα του Explorer είναι η κορυφαία πρακτικότητα, είτε αναφερόμαστε στη συρόμενη οθόνη των 14,9 ιντσών, είτε στην Mega Console των 17 λίτρων.

Περνάμε στο εσωτερικό, εκεί που μπαίνεις σε... άλλο αυτοκίνητο ανά περίπτωση. Μόνα κοινά στοιχεία είναι ο μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων (5,3 ιντσών) και τα (δύσχρηστα, είναι η αλήθεια) πλήκτρα στο τιμόνι και τις πόρτες, τα δεύτερα υπεύθυνα για το άνοιγμα των παραθύρων. Από εκεί και πέρα βλέπουμε 100% διαφορετική διαμόρφωση. Πιο φαντεζί και πρακτική θα χαρακτηρίζαμε την καμπίνα του Ford Explorer, όπου δεσπόζει η κάθετη οθόνη αφής των 14,6 ιντσών. To ξεχωριστό με την περίπτωσή της είναι πως... κινείται, καθώς μπορείς να τη σύρεις, σε κλίση έως 30 μοίρες, κι έτσι θα δεις το My Private Locker, έναν κρυφό αποθηκευτικό χώρο. Αντίστοιχα πρακτική είναι και η Mega Console στην κεντρική κονσόλα, χωρητικότητας 17 λίτρων. Εκεί, βγάζοντας τις ποτηροθήκες, μπορείς να βάλεις μέχρι και φορητό υπολογιστή 15 ιντσών.
 
Στο Volkswagen ID.4 Pro, τώρα, θα δούμε οθόνη 12,9 ιντσών, οριζόντιας διάταξης, βασικό «εκπρόσωπο» του νέου Digital Cockpit που βλέπουμε και σε άλλα μοντέλα της μάρκας. Όπως και στο Explorer, έτσι κι εδώ υπάρχει δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay. Στο κέντρο θα δούμε ένα μεγάλο τούνελ με 2 ποτηροθήκες και μία τεράστια θήκη στον τεμπέλη, αμφότερα βολικά, όχι όμως στο επίπεδο του Ford.

Καλύτερους χώρους επιβατών για το Explorer, 13 λτ. μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το ID.4 PRO

Όσον αφορά την πίσω ευρυχωρία, σημαντικό πλεονέκτημα και για τα δύο αυτοκίνητα είναι ο άπλετος «αέρας» για τα πόδια των πίσω επιβατών, στα 21 εκ. σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Πολύ φαρδύ είναι το πίσω κάθισμα, όπου θα καθίσουν με πολλή άνεση 3 ενήλικοι επιβάτες, ακόμη και μεγάλης σωματικής διάπλασης, με το Ford ελαφρώς πιο πλατύ. Τέλος, στον διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι θα δούμε το Explorer και πάλι περισσότερο ευρύχωρο (8,8 εκ.) έναντι του Volkswagen (6,5 εκ.). Ως προς το πορτ-μπαγκάζ, στο ID.4 Pro υπάρχουν 13 παραπάνω λίτρα, για μία μικρή σχολική τσάντα, και στα δύο μοντέλα πάντως τα +530 λίτρα εξασφαλίζουν χώρο για πολλές, πολλές αποσκευές.

Σελίδα 1Στο ίδιο πάτωμα αλλά με διαφορές: Ford Explorer ή VW ID.4 Pro;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Οδική Συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
Honda
Omoda