Στο 500L, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται τελείως με ένα μοχλό μεγαλώνοντας το χώρο αποσκευών, o οποίος είναι σημαντικά μεγαλύτερος από αυτόν του B-MAX.

Στο Β-ΜΑΧ, με την πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού σε οριζόντια θέση, η φόρτωση μακριών αντικειμένων γίνεται παιχνιδάκι.

Πρακτικότητα - χώροι: Ιδανικά για νεοσύστατες οικογένειες

52.672 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/6/2015

Το Β-MΑΧ προβάλλει την διαφορετικότητά του με την απουσία της μεσαίας κολόνας. Έτσι, οι μπροστά πόρτες ανοιγούν «παραδοσιακά», ενώ οι πίσω σύρονται δημιουργώντας ένα ανεμπόδιστο και μεγάλο άνοιγμα (1,5 μ.) για την είσοδο και έξοδο. Μάλιστα, ανοίγουν ταυτόχρονα και δε «θηλυκώνει» η μία με την άλλη, αν και οι πίσω θέλουν λίγη παραπάνω δύναμη. Από τις υπόλοιπες χρηστικές λεπτομέρειες κρατάμε την επίπεδη θέση στην οποία μπορεί να ρυθμιστεί η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού, αλλά και οι ασύμμετρα αναδιπλούμενες πλάτες του πίσω καθίσματος. 


Από την άλλη, το 500L δεν έχει κάτι εμφανώς ξεχωριστό. Οι σχεδιαστές δούλεψαν με τους όγκους κάνοντας μεγάλα ανοίγματα στις πόρτες και δίνοντας ύψος. Έτσι ο επιβάτης μπαίνει και βγαίνει πολύ εύκολα, ενώ από εκεί και πέρα, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται τελείως με ένα μοχλό μεγαλώνοντας το χώρο αποσκευών. Αυτός είναι σημαντικά μεγαλύτερος του Ford, αν και η τεράστια πόρτα του δυσκολεύεται να ανοίξει σε πιο στενά σημεία. Το 500L προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, ειδικά στο χώρο για τα γόνατα πίσω, ενώ το τετραγωνισμένο σχήμα του ευνοεί ιδιαίτερα το εσωτερικό πλάτος, ωστόσο τα καθίσματά του στερούνται στήριξης και μπορεί να γίνουν κουραστικά.