Σε μεγαλύτερους κινητήρες (πχ V8 ή V10) υπάρχουν περισσότερες από μία αλυσίδες χρονισμού. Συνήθως, πέρα από την κύρια αλυσίδα, υπάρχουν και άλλες δύο που ενώνουν τους εκκεντροφόρους με τον αντικραδασμικό άξονα σε κάθε πλευρά του σχήματος «V».

Ξέρετε ότι:

281.141 Επισκέψεις στο άρθρο

-Είναι πολύ πιθανό οι κινητήρες εσωτερικής καύσης του μέλλοντος να μην έχουν σύστημα χρονισμού, μιας και η κίνηση των βαλβίδων θα ελέγχεται με πνευματικούς ή ηλεκτρουδραυλικούς μηχανισμούς. 
-Οι κατασκευαστές προτείνουν αντικατάσταση του ιμάντα περίπου ανά 5 με 6 χρόνια και στα 80.000-90.000 χιλιόμετρα, ό,τι έρθει πρώτο.
-Προτείνεται με την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού να γίνεται και αντικατάσταση της αντλίας νερού.
-Σε μεγαλύτερους κινητήρες (π.χ. V8 ή V10) υπάρχουν περισσότερες από μία αλυσίδες χρονισμού. Συνήθως, πέρα από την κύρια αλυσίδα, υπάρχουν και άλλες δύο που ενώνουν τους εκκεντροφόρους με τον αντικραδασμικό άξονα σε κάθε πλευρά του σχήματος «V».

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda