• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με τόσο άνετη ανάρτηση και τέτοια ησυχία, θα είναι σαν να κάθεσαι στον καναπέ σου.

Τα 5 πιο άνετα μικρομεσαία

42.778 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2020)

Και από μέσα; Αααανεση... Αυτά είναι τα 5 πιο άνετα μικρομεσαία σύμφωνα με τις μετρήσεις του Auto Τρίτη Test Center σε απόσβεσης ανάρτησης, αλλά και θορύβου στο ταξίδι.

FORD: Το SUV που σου γλιτώνει 1.873€ τον χρόνο σε καύσιμα

CITROEN: Νέο C3 Aircross, το πιο ξεχωριστό SUV

FORD: Αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E. Οδηγήστε την!

RENAULT: Νew Renault Arkana. Hybrid by nature! Ανακαλύψτε το


Δεν είναι και λίγοι οι αγοραστές, που το πρώτο ζητούμενο τους από ένα μικρό οικογενειακό είναι η άνεση. Αυτά είναι τα 5 πιο άνετα μικρομεσαία κυρίως σύμφωνα με τις μετρήσεις του Auto Τρίτη Test Center σε απόσβεσης ανάρτησης, αλλά και παραγώμενου θορύβου.

To σημαντικότερο στοιχείο όσον αφορά στην άνεση που παρέχει ένα αυτοκίνητο στους επιβάτες είναι ο τρόπος με τον οποίο η ανάρτησή του φιλτράρει τις ανωμαλίες του δρόμου, όπως σαμαράκια, λακκούβες, φρεάτια κ.λπ. Σκοπός κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να εξελίξει την ανάρτηση με τέτοιο τρόπο, ώστε οι κραδασμοί να μην περνούν μέσα στην καμπίνα και διαταράσσουν τους επιβαίνοντες.

Ειδικά μάλιστα στη χώρα μας, που το οδικό μας δίκτυο –δυστυχώς- έχει πολλές κακοτεχνίες, η άνεση της ανάρτησης αποτελεί αναμφίβολα ένα τεράστιο πλεονέκτημα για το εκάστοτε μοντέλο. Βέβαια στοιχεία όπως τα άνετα καθίσματα και ο χαμηλός θόρυβος συνεπικουρούν. Πώς όμως μπορούμε να διακρίνουμε ποιο αυτοκίνητο έχει την πιο άνετη ανάρτηση και πώς αυτό έχει εφαρμογή στην καθημερινότητά μας;

Το Auto Τρίτη Test Center πραγματοποίησε σχετική δοκιμή: Tοποθετήσαμε στο πίσω κάθισμα (εκεί που οι αναταράξεις είναι περισσότερες) δημοφιλών μικρομεσαίων μοντέλων μια ειδική βάση στην οποία στερεώσαμε ένα γεμάτο ποτήρι με «καφέ», με το συνολικό του βάρος να είναι 290 γρ., όπως έδειξε η ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας που είχαμε. Για να τεστάρουμε λοιπόν την ανάρτηση επιλέξαμε ένα ψηλό και φαρδύ σαμαράκι, πάνω από το οποίο περάσαμε με όλα τα μοντέλα της δοκιμής, επιχειρώντας για το καθένα να δούμε σε ποια ταχύτητα δε θα χυθεί ούτε σταγόνα καφέ. 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε