
Με 343 άλογα είναι το ισχυρότερο Toyota SUV σήμερα.
Δυναμική εμφάνιση εξωτερικά - High-tech, πρακτική & ευρύχωρη καμπίνα.
Προσφέρεται σε 2 εκδόσεις μπαταρίας: Φορτίζει γρηγορότερα & έχει αυτονομία 569 χλμ.
Ευχάριστο και ήσυχο στο δρόμο - Δε μασάει στο off road με το X-Mode.
Στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο με τιμές από 40.420 ευρώ.
Με 343 άλογα είναι το ισχυρότερο Toyota SUV σήμερα
Το Toyota bZ4X είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας, το οποίο μετά από σχεδόν 4 χρόνια καριέρας και περισσότερες από 150.000 πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά (λανσαρίστηκε το 2022) δέχεται το καθιερωμένο φρεσκάρισμα. Πέρα από τις όποιες αλλαγές στην εμφάνιση όμως, το ανανεωμένο bZ4X καλωσορίζει και μερικές πιο ουσιαστικές βελτιώσεις όπως ισχυρότερους ηλεκτροκινητήρες, νέες μπαταρίες με δυνατότητα για ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη θεωρητική αυτονομία και tuning στις αναρτήσεις για καλύτερη συμπεριφορά εντός ή εκτός δρόμου. Βρισκόμαστε στην Ανδαλουσία και πιο συγκεκριμένα στη Μάλαγα της Ισπανίας, καλεσμένοι της ελληνικής αντιπροσωπείας της Toyota (μέλος του ομίλου Inchcape) για μια πρώτη οδηγική επαφή με το ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας.
Καταρχάς, να πούμε πως πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μεσαίο SUV που βασίζεται στην αρχιτεκτονική eTNGA -την ηλεκτρική version της πλατφόρμας πάνω στην οποία έχουν χτιστεί τα περισσότερα μοντέλα της Toyota- και έχει μήκος 4,69 μέτρα, πλάτος 1,86 μ. και ύψος 1,65 μ., ενώ όσον αφορά στο μεταξόνιο, ορίζεται στα 2,85 μέτρα, ήτοι 16 εκατοστά μεγαλύτερο από το Toyota RAV4 που κυκλοφορεί.
Δυναμικό σε εμφάνιση και πιο αεροδυναμικό
Αισθητικά, το bZ4X υιοθετεί τη νεότερη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας και γίνεται πιο μοντέρνο, χωρίς κραυγαλέες διαφοροποιήσεις. Συγκριτικά με το pre-facelift αποπνέει περισσότερο δυναμισμό μέσω της νέας μάσκας και του ανασχεδιασμένου προφυλακτήρα με την ενιαία φωτιζόμενη γρίλια και τους λεπτούς LED προβολείς (σ.σ. η Toyota ονομάζει τη μάσκα hammerhead, δηλαδή σφυροκέφαλη). Παράλληλα με το οπτικό ερέθισμα που δημιουργούν οι γραμμές που τράβηξαν οι σχεδιαστές της Toyota, συντελούν και στην αεροδυναμική, τομέα άκρως σημαντικό για ένα ηλεκτρικό μοντέλο και την αυτονομία του. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας του bZ4X μειώθηκε από από 0,29 σε 0,27 Cd, συμπαρασύροντας αντιστρόφως ανάλογα την αυτονομία του ηλεκτρικού SUV από τα 514 χλμ. στα 569 χλμ., δηλαδή αύξηση 55 χλμ..
| Σελίδα 2 | Με 2 εκδόσεις μπαταρίας: Φορτίζει γρηγορότερα & έχει αυτονομία 569 χλμ. |
| Σελίδα 3 | High-tech, πρακτική & ευρύχωρη καμπίνα |
| Σελίδα 4 | Ευχάριστο και ήσυχο στο δρόμο - Δε μασάει στο off road με το X-Mode |
| Σελίδα 5 | Οι τιμές του Toyota bZ4X - Πότε θα έρθει στην Ελλάδα |


.jpg)